WillieGunn
Luottopelaaja
No minkä takia tsekeissä pelaaja budjetit on kolminkertaisia suomeen verrattuna? Kyllä siellä eilusti kovempaa liksaa nostellaan.
Ehkä ne sun näkemäs palkat on korunoissa, eikä euroissa

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No minkä takia tsekeissä pelaaja budjetit on kolminkertaisia suomeen verrattuna? Kyllä siellä eilusti kovempaa liksaa nostellaan.
Pari kautta sitten tuli vastaan uutinen budjeteista niin siinä oli 5-8 miljoonaa budjetit tsekeissä en muista uutis-sivuston nimeä. Ei kai sitten pitänyt paikkaansaJos lähteesi tälle on se Pardubicen ilmoitus 12 miljoonan budjetista, niin sehän tarkoitti koko kauden budjettia sisältäen kaikki kulut.
Tätä samaa kuulin minä ja ihan kohtuu läheltäItsellä taasen hyvin Henkan tunteva lähteeni tiesi kertoa virityksistä Tampereelle paluusta.. mutta hyvin tosiaan mahdollista, että jatkaisi ulkomailla.
Oman käsityksen mukaan Pardu veteli tämän kauden euroopan suurimmalla pelaajabudjetilla.Ei ole.
Eli Are tulee viimestään ens viikollaTillu nähty tammelassa puhelin korvalla…
Emmä tiiä, tosta se lähti mun takaata poies puhumaan luuriinEli Are tulee viimestään ens viikolla![]()
Jaa ARE vai?Emmä tiiä, tosta se lähti mun takaata poies puhumaan luuriin
Teillä ei tainnut sama suunta olla(profiilikuvasta päätellen)?Emmä tiiä, tosta se lähti mun takaata poies puhumaan luuriin
EiTeillä ei tainnut sama suunta olla(profiilikuvasta päätellen)?
Ei ei vaan timoJaa ARE vai?![]()
Näkykö Mustajärven Patea?Myös Aku Räty nähty Tammelassa
Mä näin Samuli Ratisen. Jotain kummaa tässä nyt tapahtuu taustalla…