Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Levitön Äijä

Rivipelaaja
Viestejä
52

FightBackIpa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
981
Mistä tuo huhu Haapalasta meille on muuten syntynyt? Oma lähteeni, joka tuntee Haapalan hyvin ei ainakaan ollut kuullut mitään edes Treelle tulosta. Itse otaksui miehen jatkavan ulkomailla
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 351
Mistä tuo huhu Haapalasta meille on muuten syntynyt? Oma lähteeni, joka tuntee Haapalan hyvin ei ainakaan ollut kuullut mitään edes Treelle tulosta. Itse otaksui miehen jatkavan ulkomailla
On sitä muutamasta paikasta kuulunut että ainakin on jollain tasolla kyselty meininkejä, se tosin kuuluu Tillun työnkuvaan.

Ruotsista on kiinnostusta Henkkaa kohtaan, itse myös luulen että jatkaa ulkomailla.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 096
Mistä tuo huhu Haapalasta meille on muuten syntynyt? Oma lähteeni, joka tuntee Haapalan hyvin ei ainakaan ollut kuullut mitään edes Treelle tulosta. Itse otaksui miehen jatkavan ulkomailla
Sama. Reilu viikko sitten oma lähde kertoili ettei hänen tietääkseen ole sopimusta tarjottu. Toki tästä tuo reipas viikko että matkalla voinut asioita tapahtua.
 

Duck You

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
382
Ondrej Kase - Stats, Contract, Salary & More

Unohtaisin tuon haapalan, kun tälläinen laituri heiluu vapailla markkinoilla tillun kuolattavissa, ilmeisesti lähtökuopissa

Ura täynnä vakavia loukkaantumisia. Toissakaudella NHL:ssä. Viime kaudella Tsekissä pistepörssin kolmonen, taitaa olla Tsekin liigan viiden parhaiten palkatuimman pelaajan joukossa.

Paljonko ajattelit kirjoittaa shekkiin? 500 000? 600 000? Numero saattaa jo Tsekin liigan puolella alkaa seiskalla ja sitten kun lasket verotuksen mukaan niin paljonko joudut Suomessa lyömään euroja eteen että päästään samoille nettolukemille?
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 850
Tämä olisi kyllä erittäin kova mutta ei kyllä taida olla mitään mahkuja Ipalla kilpailla tämän tason pelimiehestä. Eiköhän Sveitsi tai Ruotsi kutsu jos Tsekistä lähdössä on.
Mutuilua vaan. Mutta en pitäisi mahdottomana, että yrittäisi vielä kerran NHL:äänkin. Pelin tasosta ei jäänyt siellä viimeksikään kiinni vaan terveydestä.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 078
Mutuilua vaan. Mutta en pitäisi mahdottomana, että yrittäisi vielä kerran NHL:äänkin. Pelin tasosta ei jäänyt siellä viimeksikään kiinni vaan terveydestä.
Ihan täysin mahdollista. Saanut kuitenkin jo urallaan 250 peliä ylhäällä, eli taso on riittänyt aiemminkin. Ja nyt oli ehjä kausi Tsekissä.
 

Blackhawk

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
997
Mihin mahtaa Liedes suunnata? Kokenut voittava pelaaja, mahtuisi minun Ilvekseen koska vaan.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 351
Mihin mahtaa Liedes suunnata? Kokenut voittava pelaaja, mahtuisi minun Ilvekseen koska vaan.
Ainakin kyseltiin jo Ruotsiin kauden aikana. Eiköhän ulkomaille mene.
 
Ylös