Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tiktok höpöhuhuVoiko joku avata mulle hiukan tota Claude Giroux juttua? Onko täyttä fantasiaa vai onko kuvetta kaivettu ens kaudeks niin paljon?
Mielestäni Joona Ikoselle 200 k€ voisi olla ihan sopiva.
Tiktokin kummelihuhu, jonka nostin tänne, jotta saadaan hyvät naurutVoiko joku avata mulle hiukan tota Claude Giroux juttua? Onko täyttä fantasiaa vai onko kuvetta kaivettu ens kaudeks niin paljon?
Mitä tuohon palkan tuplaantumiseen Lantan kohdalla tulee, niin ei sitä nyt pidä ajatella niin, että Tillu tosta noin vain räväyttänyt miehelle tuplatarjouksen, vaan Lantalle on - vaikka täällä jotkut eivät sitä varmaan uskokaan - voinut olla kysyntää muuallakin, eikä olisi enää edellisen KalPa-sopimuksen loputtua pelannut missään entisellä hinnallaan.
Tämäpä. Tämä paita täytyy ansaita. Sanon, että annetaan kaverin koittaa ennenku lytätäänTäällä tyrmätty kaveri jo joka toisessa viestissä. Itse luotan että saadaan hyvä alaketjujen pelaaja joka tulee nousemaan fanien yhdeksi suosikiksi.
Ei ole ensimmäinen kerta kun Tillu maksaa todella ylihintaa pelaajille. Muuan Joni Jurmo tienasi meillä ollessaan päälle satatonnia kauteen![]()
Ei ole ensimmäinen kerta kun Tillu maksaa todella ylihintaa pelaajille. Muuan Joni Jurmo tienasi meillä ollessaan päälle satatonnia kauteen![]()
Ilves hakee näemmä ensi kaudella menestystä liigan kalleimman nelosketjun voimin.
Erikoinen taktiikka.
71ke takaisin NHL-korvauksina.
Tällä kaudella ollut nelonen esim:
Björkqvist - Nättinen - Svejkovsky
Kaikki tienää enemmän kuin 140 kympin Lantta.
Paljonko Svejkovsky tienaa? Tuplasiko Ilves siis hänen AHL-palkkansa ($80k)?
Kiinnostaa myös Björkqvistin numerot? Olen kyllä kuullut että se on kuusinumeroinen mutta en tiennyt että menee yli 140k? Huhhuh.
Sanoisin myös pointtiisi että lähinnä tarkoitin joukkueen rakentamista pelaajien hankintahetkellä. Svejkovskya ja Nättistä ei varmaan missään vaiheessa ole suunniteltu hankittavan neloskentän rooliin sopimuksia tehdessä, vaan molempien taso on vaan pudonnut sinne. Björkqvistin kanssa nyt voin tuon argumentin ostaa vaikka varmaan Ilvekseen enemmän hankittu kolmoskentän rooliin. Lantta nyt taitaa olla aika selkeä nelossentteri, tai mikäli on kolmossentteri niin vähän kauhulla odotan ensi kauden kokoonpanoa.
Paljonko Svejkovsky tienaa? Tuplasiko Ilves siis hänen AHL-palkkansa ($80k)?
Samaa mieltä. Svejkovsky oli varmasti suunnitteilla kärkikenttiin viime kauden näytöillään.
Tuskin Svejn lappu mikään kovin iso on. Tuli suhteellisen vaatimattomilla papereilla sisään ja Ilves lunasti tätä kautta koskeneen oman optionsa.
Kovin iso on varmasti kaikille erilainen summa. Kyllä kai Svejkovskyn kaltaisille pelaajille se minimissään 100k€ kaudesta maksetaan ja siihen kämppä päälle? Aiemmin oli näitä kanukkisopimuksia tyyliin 100k€ netto + asunto ja auto.