Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niitä minäkin olen odottanut..ei oo muuten tulossa,odottelee tikarien kanssa Ratisen ensimmäistä virhettä jotta pääsee sivaltamaan
![]()
Ratinen toi kyllä paljon positiivista paluunsa myötä! Mutta tuon maalin pohjustukseen oli yhtä isossa roolissa Török, kun ryösti kiekon Jukureilta ja tökkäsi samettikäsi-Ratille.Yksilösuorituksellaan käytännössä ratkaisi tänään pelin kun Jasek pääsi rikkomaan kuparisen tyhjään nuottaan.
Niin tämäkin on totta. Itse olen kyllä jo pidempään pitänyt Ratisen ”puolia” samoin kuin moni muu kirjoittajista. Tämä ei siis ainakaan kaikkien osalta ole mitään yhtäkkistä takinkääntöä.Vähän on lähtenyt laukalle kun jo jatkojakin huudellaan pää märkänä. Mikäli pelaa seuraavat kymmenen peliä edes lähes samalla tavalla kun eilen niin voidaan harkita asiaa uudelleen, mutta ei tämä yksi peli nyt muuta sitä mitä tässä on viimeiset kaksi kautta kirottu.
Ratinen kuuluisi Henmanin kanssa kolmoskenttään, mutta vähän pelkään että sitä "sisäistä kasvua" odotellaan ja toivotaan että joku lunastaa ykköslaiturin tontin.