Samuli Ratinen

Hyvä paluu Ratiltaselta ja pääsi hienosti käyttämään vahvuuksiaan. Varsinkin kiekonriistoissa kyllä huipputasoa ja tavaramerkiksi muodostuneet paskat kiekolliset ratkaisutkin tänään minimissä. Tärkeä palanen jengiä.

t: Rati-hater

Aivan erityinen pelaaja siinä, että luistelu on ehkä koko joukkueen sulavinta. Työn määrä loistava.
Haastattelussa itse sanoi, että ei ollut ihan megapaska. Mainio asenne.

Toivottavasti pysyy kunnossa ja pystyy osaltaan nostamaan meitä kohti parempia aikoja!

Tänään näki kyllä heti ekasta vaihdosta, että tulee pelaamaan vahvan matsin. Liike oli kyllä aivan uskomattoman hyvännäköistä.

Ratinen on pelaaja, joka kääntää kaikesta huolimatta huonoinakin päivinä pelin painopistettä vastustajan päähän. Tämä on myös henkisesti merkitsevää, vaikka siitä ei niin maalia syntyisikään.

Tillulla on nyt alkukauden loukkien jälkeen mahtava sauma lyödä jatkolappua suht halvalla. Ratinen on ihanteellinen keskiketjujen täydentävä palanen.

Vähän on lähtenyt laukalle kun jo jatkojakin huudellaan pää märkänä. Mikäli pelaa seuraavat kymmenen peliä edes lähes samalla tavalla kun eilen niin voidaan harkita asiaa uudelleen, mutta ei tämä yksi peli nyt muuta sitä mitä tässä on viimeiset kaksi kautta kirottu.

Ratinen kuuluisi Henmanin kanssa kolmoskenttään, mutta vähän pelkään että sitä "sisäistä kasvua" odotellaan ja toivotaan että joku lunastaa ykköslaiturin tontin.

Vähän on lähtenyt laukalle kun jo jatkojakin huudellaan pää märkänä. Mikäli pelaa seuraavat kymmenen peliä edes lähes samalla tavalla kun eilen niin voidaan harkita asiaa uudelleen, mutta ei tämä yksi peli nyt muuta sitä mitä tässä on viimeiset kaksi kautta kirottu.

Ratinen kuuluisi Henmanin kanssa kolmoskenttään, mutta vähän pelkään että sitä "sisäistä kasvua" odotellaan ja toivotaan että joku lunastaa ykköslaiturin tontin.
Niin tämäkin on totta. Itse olen kyllä jo pidempään pitänyt Ratisen ”puolia” samoin kuin moni muu kirjoittajista. Tämä ei siis ainakaan kaikkien osalta ole mitään yhtäkkistä takinkääntöä.

Takaisin