Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meillä on sama algoritmi kun itsellekin toi tyrkytettiin. Selkeästi Ilves+Alkoholi trendaa tällä hetkellä.Hyvä Roope!
Tämmönen juttu löytyi sattumalta.
Raitistumista ei ole tarvinnut katua. Riski on vakuuttunut, että päihteetön elämä on pidentänyt hänen uraansa jalkapalloilijana.
”Ihan varmasti. Nytkin olen pystynyt pelaamaan kaksi vuotta huipputasolla ilman loukkaantumista ja pysynyt kunnossa. Toivottavasti pystyn pelaamaan vielä pitkään.”
Tänä vuonna Riski jätti myös nikotiinin. Nuuska oli hänelle rentoutumiskeino, tapa joka jäi päälle jo teininä.
”Nuuskakoukusta ei ollut helppo päästä irti. Onnistuin, kun vähensin määrää pikku hiljaa. Lopulta olematon määrä oli helppo jättää kokonaan pois.”
”Nikotiinituotteiden lopettamisen jälkeen olen huomannut, että palautuminen on ollut helpompaa ja uni parempaa. En tiedä ovatko asiat suoraan verrannollisia, mutta tuntuu että olen 34-vuotiaana paremmassa kondiksessa kuin koskaan.”
”Juoksen kentällä kuin villi ori!”
Roope on malliesimerkki siitä, miten omasta futisurasta voi pitää kokeneempana huolta erilaisista vastoinkäymisistä huolimatta.Samaa aihetta vielä pidemmin Hesarin/Sanoman jutussa, missä myös Roopen kommentit:
![]()
Päihteet | Roope Riski kertoo, kuinka joukkueen saunaillassa pärjää selvin päin
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaiset urheilijat käyttävät päihteitä rentoutuakseen ja stressiä hallitakseen.www.hs.fi