Roope Riski

Nämä jatkovihjailut ovat ehkä vähän liian ilmeisiä tällä tyylillä tehtynä, mutta maistuu toki silti. Tai eihän tuo mitään muuta voi tarkoittaa kuin Riskin jatkoa. Ei tule spekulointia että kuka sieltä tulee :D Ainoastaan pituutta ei kerrota.

No käytännössähän Riski itse suoraan sanoi ottelun jälkeen haastattelussa jatkavansa, että ei sitä nyt ilmeisemmäksi voi enää tässä saada, mutta silti tässä ketjussa arvuuteltiin ja joku toivotti harmitellen heipatkin, niin miksei sitten edelleenkin voi spekuloida teaserin jälkeen, että onkos sieltä Akiniemen jatkosopimus tulossa?

Mahtavaa saada Roopen jatko heti alta pois! Kiinnostaa nähdä, onko pahvi puhtaasti yhden vai 1+1 vai jopa suoraan kahden vuoden.

No käytännössähän Riski itse suoraan sanoi ottelun jälkeen haastattelussa jatkavansa, että ei sitä nyt ilmeisemmäksi voi enää tässä saada, mutta silti tässä ketjussa arvuuteltiin ja joku toivotti harmitellen heipatkin, niin miksei sitten edelleenkin voi spekuloida teaserin jälkeen, että onkos sieltä Akiniemen jatkosopimus tulossa?

Juu ihan vapaasti voi minun puolestani jos niin haluaa :D

• Ilves
Reactions: Pok
Erinomaista!

Edelleen käyttökelpoinen pelaaja ja ennen kaikkea kokemusta ja vaatimustasoa tuo rutkasti ryhmään.

Ensi vuonna sitten se 100 veikkausliigamaalia rikki. :cool:

Takaisin