Roope Riski

Samaa aihetta vielä pidemmin Hesarin/Sanoman jutussa, missä myös Roopen kommentit:

Raitistumista ei ole tarvinnut katua. Riski on vakuuttunut, että päihteetön elämä on pidentänyt hänen uraansa jalkapalloilijana.

”Ihan varmasti. Nytkin olen pystynyt pelaamaan kaksi vuotta huipputasolla ilman loukkaantumista ja pysynyt kunnossa. Toivottavasti pystyn pelaamaan vielä pitkään.”
Tänä vuonna Riski jätti myös nikotiinin. Nuuska oli hänelle rentoutumiskeino, tapa joka jäi päälle jo teininä.
”Nuuskakoukusta ei ollut helppo päästä irti. Onnistuin, kun vähensin määrää pikku hiljaa. Lopulta olematon määrä oli helppo jättää kokonaan pois.”

”Nikotiinituotteiden lopettamisen jälkeen olen huomannut, että palautuminen on ollut helpompaa ja uni parempaa. En tiedä ovatko asiat suoraan verrannollisia, mutta tuntuu että olen 34-vuotiaana paremmassa kondiksessa kuin koskaan.”

”Juoksen kentällä kuin villi ori!”

Samaa aihetta vielä pidemmin Hesarin/Sanoman jutussa, missä myös Roopen kommentit:

Roope on malliesimerkki siitä, miten omasta futisurasta voi pitää kokeneempana huolta erilaisista vastoinkäymisistä huolimatta.

Uran jälkeen voi viritellä Roopelle elinikäistä elämäntapavalmentajan pestiä!

Takaisin