Positiivisuusketju

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 430
Kesälomien loppuminen usein vituttaa. Nyt ensimmäisen työviikkoni lopuksi alkaa CHL. Olen huomannut, ettei töiden läheneminen enää vituta lainkaan. Jos ei tule työviikkoa, ei tule CHL:ää. Mitä nopeammin pääsee töihin, sitä nopeammin alkaa CHL.
 

Babbel

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
592
Laitampa tähän ketjuun otteen Kirkonmiehen haastattelusta. Tämä nosti kyllä suupielet ylöspäin.
 

Liitteet

  • 0CC07742-201C-462B-A903-A33BFDAB1EDA.jpeg
    0CC07742-201C-462B-A903-A33BFDAB1EDA.jpeg
    155,3 KB · kertaa luettu: 300

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 430
Todellakin kelpaa nämä pelimäärät pitkän kärsimysten kesän jälkeen, joka onneksi alkaa olla ohitse. Juhannukset ja kaikki aivan piinassa, että ketä meillä ny pelaa ja missä on Haapala.

Menen itse irtolippujen ostajana niihin peleihin, joihin näyttäisi tulevan kaikkein vähiten yleisöä. Ei ole niin paljon kahvijonoja ja voi marssia suoraan pissalle vapaaseen pisuaariin. Vapaa pisuaari on kyllä kaunis näky, kun sen näkee heti ovelta. Ei sitä varsinaisesti ala juhlimaan samalla tavalla kuin Ilveksen maalia, mutta on se vähän niin kuin aloitusvoitto hyökkäysalueella. Menkööt siis nuoremmat niihin ruuhkapeleihin.
 

ilvesperhe

Luottopelaaja
Viestejä
2 492
Todellakin kelpaa nämä pelimäärät pitkän kärsimysten kesän jälkeen, joka onneksi alkaa olla ohitse. Juhannukset ja kaikki aivan piinassa, että ketä meillä ny pelaa ja missä on Haapala.

Menen itse irtolippujen ostajana niihin peleihin, joihin näyttäisi tulevan kaikkein vähiten yleisöä. Ei ole niin paljon kahvijonoja ja voi marssia suoraan pissalle vapaaseen pisuaariin. Vapaa pisuaari on kyllä kaunis näky, kun sen näkee heti ovelta. Ei sitä varsinaisesti ala juhlimaan samalla tavalla kuin Ilveksen maalia, mutta on se vähän niin kuin aloitusvoitto hyökkäysalueella. Menkööt siis nuoremmat niihin ruuhkapeleihin.
Itse tykkään pisuaarin ruuhkasta, mulla on suurin.
 

Jonte

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
640
Keskitytään Liigaan ilman CHL-häiriötekijää.

Allekirjoitan. Aika moni tuttu jo tuossa elokuussa, kun CHL pelit alkoivat, ihmetteli että mikä ihmeen CHL. Tää on edelleen aika ruotsalaispohjainen keksintö, ideana hyvä mutta kopiona jalkapallon puolelta, ei tätä oikein saa aseteltua kalenteriin.
Nämä Suomen Liigan kauden alla pelatut pelit on ihan tuuripelejä. Harkkapelit ja kauteen valmistautuminen käynnissä. Lisätään vielä että Ilves mukana ensimmäistä kertaa, joten ei tästä nyt ihan kuuta taivaalta odoteltu.

Katsellaan keväällä sijoituksen kautta uutta matoa tuonne CHL kauteen ja jos on tarkoitus sielläkin menestyä, se heti harjoittelun, harkkapelien ja pelaajahankintojen tavoitteeksi. Iso rinki on hyvä, mutta iso rinki huippuja onkin sitten jo eri juttu.

No ensi viikolla Liiga käyntiin ja siitä hyvä syksy niin jouluna homma on jo ihan eri näköistä (foorumillakin:)).
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 264
Mennään posin kautta.
Ei toi peli tuosta ainakaan huonompaan suuntaan enää voi mennä! Kyllä pohja ollaan nyt ihan varmasti löydetty.
 
Ylös