Positiivisuusketju

Raipe66

Rivipelaaja
Viestejä
57
Kun kuuntelin Ripan haastattelua ja odotin "sano nyt, sano nyt.." viivan alle jäävää tulosta ja kun se tuli, niin ääneen huudahtin "ziisus", siinä oli samassa huoneessa rouva, että "täh" ;)

Ainoo, mikä tätä laimentais, niin jos naapuri pistää vielä paremmaksi jollain kolmosella alkavalla luvulla ;)
 

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 666
Kun kuuntelin Ripan haastattelua ja odotin "sano nyt, sano nyt.." viivan alle jäävää tulosta ja kun se tuli, niin ääneen huudahtin "ziisus", siinä oli samassa huoneessa rouva, että "täh" ;)

Ainoo, mikä tätä laimentais, niin jos naapuri pistää vielä paremmaksi jollain kolmosella alkavalla luvulla ;)
Mä oon muksujen kanssa lomareissulla välimerellä. Herätyskello soi 13.55 suomenaikaa huomioimaan tulevia, oltiin just biitsillä.
"Mitä vi...per..... sanoks se 2,4.... huhhuh.... mennäänkö kersat limpparille?"
Ton verran musta lähti ääntä.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 891
Olishan se hemmetin komeeta ku CHL kotiavauksessa ois hallissa paljon väkeä.Siit ois mahdollista lähteä vyöryttää sellainen buumi et oksat pois.Kellään tietoa paljonko kausikortteja mennyt?
Toivotaan, että joku +4k olisi jo ensimmäisestä pelistä lähtien paikalla.

Itse toki jokainen CHL kotipeli paikalla.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 410
Toivotaan, että joku +4k olisi jo ensimmäisestä pelistä lähtien paikalla.

Itse toki jokainen CHL kotipeli paikalla.
Luulis et kausikorteissa lyödään edellisen kauden luvut mitä sit olivatkaan.Juu paikalle niin moneen peliin ku pääsee heti CHL peleistä lähtien tai jos kerkee niin jo Tampere cupista.
 
  • Tykkää
Reactions: CTS

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 133
Tilattiin pojalle synttärikakku (asumme ulkomailla)
294805347_10228509763027499_1458356866235468342_n.jpg
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 265
Katselin äsken My Konna will go on:in Youtubesta ensimmäistä kertaa sitten viime kevään. Tässähän nousi jälleen pala kurkkuun ja lämmin läikähdys tuntui sydämessä. Kun pysähtyy hetkeksi uuden kauden kynnyksellä, niin muistaa taas kuinka paljon äärimmäisen tunteikkaita ja tärkeitä hetkiä Ilves on antanut ja tulee antamaan ensi kaudellakin. Tunnen kiitollisuutta.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 892
Cigaron innoittamana katsoin youtubesta maalikoosteen tuosta 7. puolivälierästä. Voi herranjestas, miten sitä vieläkin jännitti. Olipa se kyllä pelien äitee... koko kevään paras peli!

Hienoa, että kohta pääsee taas näkemään Ilves -kiekkoa ja voittavaa sellaista!

Kaikki sitten änkee halliin ensi Perjantaina 12.8.2022 klo 20.00!
 
Ylös