Positiivisuusketju

Deleted member 1871

Guest
Tilikauden tulos näin hienoista yleisöluvuista huolimatta oli tuolloin vaivaiset 1000€ voitollinen.

Jos pudotuspelit tuottavat nettona 50 -150 tuhatta euroa, niin ei jaksa olla ihmettelemättä, että miten Ilves ei tuolloin tehnyt suurta voittoa. Minne rahat hävisivät?

Entäs kausi 2010-2011? Halvalla joukkueella puolivälieriin ja tuloksena yli 500.000 miinusta! Siihen verrattuna +1000 euroa on hyvin!

Uskomatonta on ollut Ilveksen johtaminen jo vuosia. Nyt en sentäs tehdä miinusta.
 

wasama

Luottopelaaja
Viestejä
1 034
Kyllä tapparalaisia taas
vituttaa kun Ilveksellä on
bileteltta. Ei kehtaa matkia.
No onhan heillä läpsyttimet.
Kyllä niillä pärjää.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 031
Voittoa tulee tästä kaudesta kertoilee Ripa Aamulehdessä.
 

LentsunIpa

1931
Viestejä
742
Niin se vaan karavaani pötkii eteenpäin ja koirat haukkuu. Toista vuotta peräkkäin positiivinen tulos ja ollaan täysin nimettömällä joukkueella puolivälierissä.
 

LentsunIpa

1931
Viestejä
742
Väärin tehty positiivinen tulos kun ei hankintojakaan tehty ollenkaan.
Sekin vielä. Olis Sika-Make ja Turre tarvinnu tuoda. Vielä kun olisivat olleet hereillä ja hakeneet edes jonkun veskarin joka sais jtn kiinnikin... Eiku?
 

Neitikiekko

Luottopelaaja
Viestejä
1 099
Oon sen verran huono fani että mulle tärkein on urheilullinen menestys. Sitä ei tänä vuonna ole vielä saavutettu, mahdollisuuksia toki on. Kaatamalla Kärpät tavoite on saavutettu ja ylitetty.

Tilikirjojen lukemisesta en valitettavasti kiksejä saa, enkä ainakaan ole innokas maksamaan. Tai en ainakaan lippuja näiden tilinpäätöksien lukemiseen viitsi ostaa..
 

FreshPrince

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
218
Oon sen verran huono fani että mulle tärkein on urheilullinen menestys... Tilikirjojen lukemisesta en valitettavasti kiksejä saa

Ymmärrän kyllä, sillä eihän "tavallinen fani" yleensä ihanne tilanteessa haluaisi seurata kuin itse peliä. Eikä tämä tee kenestäkään huonoa fania. Mutta koska nämä asiat ovat kytköksissä toisiinsa, iloitsen itse erittäin paljon jos tästä kaudesta kiitettävästi voittoa tehdään. Positiivinen tilikauden tulos antaa paremmat mahdollisuudet urheilulliseen menestykseen jne.

Olen jopa valmis sanomaan ääneen oman mielipiteeni: minua henkilökohtaisesti kiinnostaa tällä hetkellä enemmän kuluvan tilikauden tulos, kuin tämän illan pelin tulos. Ilves ei tule Kärppiä kaatamaan. Ilves ei tule mestaruutta tällä kaudella voittamaan. Ja tästä syystä näen ensisijaisesti tärkeänä sen, että taloudellinen tulos mahdollistaa ensi kaudeksi joukkueen jolla mitaleista voitaisiin taistella. Tekeekö tämä sitten minusta huonon fanin? Ehkä, ehkä ei.

Toiveeni toki on, että muutaman vuoden sisään voimme kaikki keskittyä puhtaasti pelillisiin ja suoraan joukkuetta koskeviin seikkoihin.
 

Anttis

Luottopelaaja
Viestejä
2 626
Leimu, Gene, Tamminen, Ahopelto(myöhemmin sitten kokeiluun tai rotaatioon) Helenius, Lehtonen, Halmo, Flood ja Ahtola eivät "vahvista" meitä ensi kaudella
 
Ylös