Play offs 2014

Jarze71

Guest
Vs: Play offs 2014

Onnea ja jaksamista teille, jotka vielä uskotte. Minä en usko enään. Piste!
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 235
Vs: Play offs 2014

Jarze71 sanoi:
Onnea ja jaksamista teille, jotka vielä uskotte. Minä en usko enään. Piste!

Nonni. Tämä on tullut nyt varmasti kaikille selväksi. Jarze71 ei "enään" usko. Piste!

Tota ei nyt enää tarvitse käydä joka ketjussa kertomassa.

Niin kauan kun on pelejä, on toivoa.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Vs: Play offs 2014

Jos jollain ihmeellä HPK ei tulekkaan ohi, niin vastustaja sääleissä on joko Blues, Jokerit tai JYP. Jokerit olisi aika nannaa heittää kesälomille.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 399
Vs: Play offs 2014

bulftrik sanoi:
Jos jollain ihmeellä HPK ei tulekkaan ohi, niin vastustaja sääleissä on joko Blues, Jokerit tai JYP. Jokerit olisi aika nannaa heittää kesälomille.

Jyppiä pidän noista pahimpana.
 

Topi

Guest
Vs: Play offs 2014

HeGe41 sanoi:
Jarze71 sanoi:
Onnea ja jaksamista teille, jotka vielä uskotte. Minä en usko enään. Piste!

Nonni. Tämä on tullut nyt varmasti kaikille selväksi. Jarze71 ei "enään" usko. Piste!

Tota ei nyt enää tarvitse käydä joka ketjussa kertomassa.

Niin kauan kun on pelejä, on toivoa.

Mitä ihmettä Hege41? Positiivinen viesti Ilveksestä?! Mikäs sulle nyt on tullu?
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 551
Vs: Play offs 2014

bulftrik sanoi:
Jos jollain ihmeellä HPK ei tulekkaan ohi, niin vastustaja sääleissä on joko Blues, Jokerit tai JYP. Jokerit olisi aika nannaa heittää kesälomille.

Jokerit kyllä käy. Onhan tuo Jokerit sellainen pisteautomaatti meille tuolla Jaffalassa, että huh huh! Blues käy yhtä hyvin. JYPiä nyt ei helvetissä! Ei me Jyväskylässä ainakaan voiteta. Se on sitä liiankin tuttua "Oijjoijoita!".
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 235
Vs: Play offs 2014

Topi sanoi:
Mitä ihmettä Hege41? Positiivinen viesti Ilveksestä?! Mikäs sulle nyt on tullu?

Totuutta silmiin. Niin hyvässä kuin pahassa.
 

Jarze71

Guest
Vs: Play offs 2014

HeGe41 sanoi:
Topi sanoi:
Mitä ihmettä Hege41? Positiivinen viesti Ilveksestä?! Mikäs sulle nyt on tullu?

Totuutta silmiin. Niin hyvässä kuin pahassa.
Juu. Samaa luin huutonaurun kans. Äijän pitää yrittää pätee, mutkun ei siihenkän pysty.
 

Ipappa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
155
Vs: Play offs 2014

Jaahas, on taas se aika vuodesta, että palsta täyttyy Tappara-trolleista. Myönnän, että "leveiden hartioiden" puuhastelu on säälittävää, mutta vielä säälittävämpää on olla tapparalainen, jonka täytyy kevään korvalla tekeytyä Ilves-faniksi, jotta voi käydä vähän trollaamassa Ilveksen palstalla. Toisaalta ymmärrän nimimerkkejä Takatolppa ja Jarze 71. Rautakorven Tapparan peli on kaikista menestysprospekteista huolimatta niin munatonta ja tylsää seurattavaa, että loppujen lopuksi Ilves-palstan trollaaminenkin on mielenkiintoisempaa touhua kuin porkkanakiekkoon keskittyminen.
 

Jarze71

Guest
Vs: Play offs 2014

Ipappa sanoi:
Jaahas, on taas se aika vuodesta, että palsta täyttyy Tappara-trolleista. Myönnän, että "leveiden hartioiden" puuhastelu on säälittävää, mutta vielä säälittävämpää on olla tapparalainen, jonka täytyy kevään korvalla tekeytyä Ilves-faniksi, jotta voi käydä vähän trollaamassa Ilveksen palstalla. Toisaalta ymmärrän nimimerkkejä Takatolppa ja Jarze 71. Rautakorven Tapparan peli on kaikista menestysprospekteista huolimatta niin munatonta ja tylsää seurattavaa, että loppujen lopuksi Ilves-palstan trollaaminenkin on mielenkiintoisempaa touhua kuin porkkanakiekkoon keskittyminen.
Valitettavasti edes minun mielenkiinto ei riittäisi tänne kirjoittelemaan, jos olisin tappara-trolli. Koita nyt sinäkin paska-housu uskoa, että olen nyt entinen ilves-fani, ja tapparaa en fanita ikinä!
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 086
Vs: Play offs 2014

Jarze71 sanoi:
Ipappa sanoi:
Jaahas, on taas se aika vuodesta, että palsta täyttyy Tappara-trolleista. Myönnän, että "leveiden hartioiden" puuhastelu on säälittävää, mutta vielä säälittävämpää on olla tapparalainen, jonka täytyy kevään korvalla tekeytyä Ilves-faniksi, jotta voi käydä vähän trollaamassa Ilveksen palstalla. Toisaalta ymmärrän nimimerkkejä Takatolppa ja Jarze 71. Rautakorven Tapparan peli on kaikista menestysprospekteista huolimatta niin munatonta ja tylsää seurattavaa, että loppujen lopuksi Ilves-palstan trollaaminenkin on mielenkiintoisempaa touhua kuin porkkanakiekkoon keskittyminen.
Valitettavasti edes minun mielenkiinto ei riittäisi tänne kirjoittelemaan, jos olisin tappara-trolli. Koita nyt sinäkin paska-housu uskoa, että olen nyt entinen ilves-fani, ja tapparaa en fanita ikinä!
Ehkä parempi niin, että olet entinen Ilvesfani. Onhan tuolla Suomi-Sarjassa Koovee, sinne fanittamaan.

PS. Paskahousu kirjoitetaan yhteen.
 

kcr

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
114
Vs: Play offs 2014

Mustakin alkaa kyllä nyt tuntuun siltä, että Jarze71 ei usko Ilvekseen.

Tuloksellisesti vire on kyllä jyrkässä laskussa.

Suurin yksittäinen tekijä on juurikin maalivahtipeli, se sama peli, joka on suurin tekijä tämän tasoisen joukkueen pienillekin menestysmahdollisuuksille. Se kun romahtaa, romahtaa myös mahdollisuudet pudotuspeleissä.

Kolppanen, joka vielä n. 50 runkosarjamatsin jälkeen oli kuin seinä ja pelasi yksinään monta pistettä Ilveksen laariin, päästää nyt helpon tai kaksi ottelusta toiseen. Vaikeaa on, ketään yksilöä parjaamatta, kyseisellä rosterilla lähteä kirimään näitä.

Itse kyllä liputan vielä pudotuspelipaikan puolesta, joka on toki luonnollista sarjatilanteen huomioon ottaen. Se, onko säälipudotuspelipaikalla suurta merkitystä isommassa mittakaavassa, onkin kysymys toinen.

Sulaako Ilves legendaarisemmin pudotuspelien ulkopuolelle kuin kukaan voittaa mestaruutta jää nähtäväksi. Surkuhupaisan tilanteesta vain tekee se, että näitä pleiohvikortteja on jo aikaa sitten laitettu myyntiin ja vieläpä rahojakin niistä peritty.

Ihan kiva torstai tulossa. Voi olla, että otan kaljan.
 

turhake

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
257
Vs: Play offs 2014

kcr sanoi:
Sulaako Ilves legendaarisemmin pudotuspelien ulkopuolelle kuin kukaan voittaa mestaruutta jää nähtäväksi. Surkuhupaisan tilanteesta vain tekee se, että näitä pleiohvikortteja on jo aikaa sitten laitettu myyntiin ja vieläpä rahojakin niistä peritty.

Ei tuo minusta niin surkuhupaisaa ole, tai toki tuo mahdollinen sulaminen on. Täysin normaalia, että kortteja markkinoidaan ja myydään jos selkeät mahdollisuudet siihen on, että Playoffeja pelataan. Jos näin ei käy, hyvitetään summa kokonaisuudessaan ensi kauden kortissa. Näin ainakin itse homman käsitin.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 098
Vs: Play offs 2014

Entä jos ei halua ensikauden korttia ?
Käsittääkseni lain mukaan on oikeus saada rahansa takaisin, jos ei saa koskaan jo maksamaansa tuotetta...
Voidaan tietysti myös kysyä, että kuka hölmö maksoi.
 

Opa57

Rivipelaaja
Viestejä
12
Vs: Play offs 2014

Ilman muuta tulette saamaan rahanne (sovitellun osuuden, joka riippuu pleijareissa pelattavien ottelujen määrästä) takaisin, jos ette lunasta ensi kaudeksi kausaria.
 

Peltonen

Rivipelaaja
Viestejä
56
Vs: Play offs 2014

Mitä keräilykappaleita tulevaisuudessa: Pirkan hiihto pipo 2014 ja ilveksen Playoff- kortti 2014.
 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Vs: Play offs 2014

Playoff-korttia oon odotellu ja tänään toimistolta vastauksen sain, tulossa on ja pelaamattomat pelit hyvitetään. Samalla sevis että omaa kausikortipaikkaa ei ole ensi kaudelle, 15 vuotta olen tuon kortin tilannut. Pyörätuolipaikasta on siis kyse. Kysyin että miksi näin? No kun Ilves haluu tarjota kaikille vammaisille tasapuoliset näkymät hyökkäyspäätyyn, eli liput menee irtomyyntiin. Oma paikkani on tälläkaudella ollut 4-5 kertaa tyhjä, kain tämä sit jotain tuolilaista ottaa päähän kun tuolla on tyhjä paikka ja mulla lippu tähän. Eipä taida mennä ihan kuluttajasuojalain mukaan, enkä todellakaan tuu tähän suostuun. Selvitelköön muut tahot tätä asiaa. Tällä periaatteella hallin kaikki paikat pitäs laittaa irtomyyntiin. Ilvekessä kakki mahollista, jopa tämmöinen.
 

turhake

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
257
Vs: Play offs 2014

sämpylä sanoi:
Kysyin että miksi näin? No kun Ilves haluu tarjota kaikille vammaisille tasapuoliset näkymät hyökkäyspäätyyn, eli liput menee irtomyyntiin. Oma paikkani on tälläkaudella ollut 4-5 kertaa tyhjä, kain tämä sit jotain tuolilaista ottaa päähän kun tuolla on tyhjä paikka ja mulla lippu tähän. Eipä taida mennä ihan kuluttajasuojalain mukaan, enkä todellakaan tuu tähän suostuun.

Onhan tuo ymmärrettävää sinäänsä. Pyörätuolipaikkoja hallissa taitaa olla melko rajoitetusti joten onhan se sille yksittäiseen peliin tulevalle pyörätuolifanille melko kurjaa, kun tämä istutetaan johonkin A-katsomon oviaukkoon muiden tukkeeksi ja kesken pelin tämä voi tähyillä jompaan kumpaan päätyyn ja huomata siellä olevan tyhjiä paikkoja.

Mutta kai pyörätuoli-asiakas voi kuitenkin ostaa etukäteen liput vaikka jokaiseen matsiin, kuten muutkin? Sitä ei varmasti ainakaan voi estää?
 

Peltinen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
852
Vs: Play offs 2014

Vertailun vuoksi joukkueet jotka myisivät stadioninsa kevyesti täyteen pelkillä kausikorteilla eivät näin tee koska haluavat antaa myös kertalippulaisille mahdollisuuden. Kun kyseessä on näinkin rajoitettu luonnonvara kuin ne paremmat pyörätuolipaikat joita taitaa olla kuusi kappaletta niin tuon valinnan voi ehkä ymmärtää.
 
Ylös