Play offs 2014

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 073
Vs: Play offs 2014

Kannatan kaikesta ketutuksesta ja epätoivosta huolimatta Artsin ehdotusta ja siksi itsekin hallille suuntaan Torstaina. Ei tää nyt kuitenkaan niin katastrofaalinen paikka ole kuin ainaiset karsintamatsit.
 

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 366
Vs: Play offs 2014

HeGe41 sanoi:
Minä en laita nykytoimintaan (toimintaan, jossa ei haluta voittaa) enää euroakaan rahaa, joten minulla ei ole täten mitään varaa myöskään kitistä mistään. En kuulu enää kuluttajaryhmään.

Väärä analyysi. Ei Ilvesläisyyttä mitata kuluttamisella tai rahalla, vaan välittämisellä. Niinkauan kun välittää voi purnata tai hurrata, rahan kaatamisella hcoy.n ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
 

Raimo78

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
696
Vs: Play offs 2014

Kiitos Battery tuosta, suti mukavasti tyhjää, sano siurolainen ;D

Artsin kanssa ihan samaa mieltä, että hallille tulen (ja tulee muutama muukin, veikkaus 7000 yleisöä). Se on eri asia sitten, kuinka moni siellä hallissa on sisällä istumassa, kun pelikellossa on 59.00.

Itse olen jo suhtautunut asiaan niin, että jos Kerho menee ohi niin se helkatti soikoon on todellakin paikkansa jatkossa ansainnut - toisin kuin Ilves. 7 ottelua putkeen voittaen ja veitsi kurkulla, on ihan saamarin kova suoritus. Jos IFK kaatuu ja me häviämme, lupaan kielikuvallisesti nostaa lakin päästä pois kohti Rinkelinmäkeä ja toivottaa onnea jatkoon.

Saas nähä...
 

Jarze71

Guest
Vs: Play offs 2014

Minä en laita yhtään euroa enään tähän joukkueeseen kiinni. Mulle riitti nyt! Ei tuu pisteitä torstainakaan.
Onnex ei tarvi taas hävetä olla Ipa-fani, voi helevata sentään taas!
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 235
Vs: Play offs 2014

Tarinankertoja sanoi:
HeGe41 sanoi:
Minä en laita nykytoimintaan (toimintaan, jossa ei haluta voittaa) enää euroakaan rahaa, joten minulla ei ole täten mitään varaa myöskään kitistä mistään. En kuulu enää kuluttajaryhmään.

Väärä analyysi. Ei Ilvesläisyyttä mitata kuluttamisella tai rahalla, vaan välittämisellä. Niinkauan kun välittää voi purnata tai hurrata, rahan kaatamisella hcoy.n ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

Se mitä minä voin tehdä sen eteen, että Ilves olisi parempi on juurikin rahan kaataminen toimintaan. Kun minä en sitä tee, en koe oikeudekseni kritisoida tekemisiä toimistolla tai otteita kentällä. Vähän sama kuin vaaleissa äänestäminen. Äänestäminen antaa oikeuden kritiikkiin. Vaaleissa nukkuneen on syytä tyytyä kohtaloonsa.

Ihan yhtä vähän Ilves-Hockey Oy saa aikaan minun tuomillani kausikorttirahoilla kuin yhdellä äänellä on merkitystä esimerkiksi eduskuntavaaleissa. Minä siis koen tämän asian tällä tavalla. En sano että tämän on absoluuttisen oikea tapa.

Eikä sillä. On myös tämän keskustelupalsta kannalta parempi asia, että en kirjoittele mitään Ilveksestä.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 237
Vs: Play offs 2014

Torstaina muuten kohtaavat pistepörssin voittajaehdokkaat. Toivottavasti Keränenkin saa sen johdosta vanhan tutun sykkeen peliinsä.
 

SaulBrother

Luottopelaaja
Viestejä
1 636
Vs: Play offs 2014

Jarze71 sanoi:
Minä en laita yhtään euroa enään tähän joukkueeseen kiinni. Mulle riitti nyt! Ei tuu pisteitä torstainakaan.
Onnex ei tarvi taas hävetä olla Ipa-fani, voi helevata sentään taas!
Jouduttiinko me taas karsintoihin? Vai miksi sulle riitti? Tosifani uskoo viimeiseen asti omiinsa.
 

Raimo78

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
696
Vs: Play offs 2014

Jännä muuten, kun rupesin miettimään, että mahdollisen tippumisen tullessa eipä siinä hirveästi Keräsen mahdollinen pörssivoitto lohduta. Kyllä sen verran jäätävä sulaminen olisi kyseessä ja joukkue edellähän tässä tietty mennään.

Taas käänteisesti, jos Ipa jatkoon kampeaisi, olisi Keräsen pistepörssi kruununa kakun päällä.

Kummallista mutta totta - ainakin puolikas.
 

Topi

Guest
Vs: Play offs 2014

Jarze71 sanoi:
Minä en laita yhtään euroa enään tähän joukkueeseen kiinni. Mulle riitti nyt! Ei tuu pisteitä torstainakaan.
Onnex ei tarvi taas hävetä olla Ipa-fani, voi helevata sentään taas!

Aika jäätävä ensimmäinen viesti. Mitä tarkoitat? Onnex ei tarvi taas hävetä olla Ipa-fani! On ymmärrä tuota lausetta!
 

Jarze71

Guest
Vs: Play offs 2014

Koikkaaja sanoi:
Jarze71 sanoi:
Minä en laita yhtään euroa enään tähän joukkueeseen kiinni. Mulle riitti nyt! Ei tuu pisteitä torstainakaan.
Onnex ei tarvi taas hävetä olla Ipa-fani, voi helevata sentään taas!
Jouduttiinko me taas karsintoihin? Vai miksi sulle riitti? Tosifani uskoo viimeiseen asti omiinsa.
No ehkä en sitten ole "tosi-fani", mut joku raja siinäkin nyt kuitenkin on. Sinä saat mun puolesta olla sitten se oikea tosi-fani, joka aina uskoo loppuun asti joka vuosi, mitä näitä nyt tässä on nähty. Ei ilveksellä ole minkäänlaisia mahdollisuuksia "VVV-projektin" toteuttamiseen tuolla vetovoimalla ja rahakasalla. Konkurssissa on ennemmin VIIDESSÄ vuodessa. Ota tämä talteen!
 

Jarze71

Guest
Vs: Play offs 2014

Topi sanoi:
Jarze71 sanoi:
Minä en laita yhtään euroa enään tähän joukkueeseen kiinni. Mulle riitti nyt! Ei tuu pisteitä torstainakaan.
Onnex ei tarvi taas hävetä olla Ipa-fani, voi helevata sentään taas!

Aika jäätävä ensimmäinen viesti. Mitä tarkoitat? Onnex ei tarvi taas hävetä olla Ipa-fani! On ymmärrä tuota lausetta!
Tarkoittaa sitä, että minua TAAS hävettää olla IPA-fani! Menikö nyt jakeluun?
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 237
Vs: Play offs 2014

Jarze71 sanoi:
Topi sanoi:
Jarze71 sanoi:
Minä en laita yhtään euroa enään tähän joukkueeseen kiinni. Mulle riitti nyt! Ei tuu pisteitä torstainakaan.
Onnex ei tarvi taas hävetä olla Ipa-fani, voi helevata sentään taas!

Aika jäätävä ensimmäinen viesti. Mitä tarkoitat? Onnex ei tarvi taas hävetä olla Ipa-fani! On ymmärrä tuota lausetta!
Tarkoittaa sitä, että minua TAAS hävettää olla IPA-fani! Menikö nyt jakeluun?
Minua taas hävettää, että on olemassa ns. "ipa-faneja", jotka häpeää faniuttaan.
 

merkkari

Guest
Vs: Play offs 2014

On se mustakin melkonen myötähäpeä kun kailotetaan isoon ääneen PO korttien myyntiä ja jos niihin ei sitten päästäkään ja nimenomaan sen seurauksena että näyttää siltä kuin joukkue olisi lopettanut pelaamisen olympia tauon jälkeen. Jos hyvällä ilmeellä, taistellen tulee pataan niin ei siinä mitään mutta monta ottelua on surffailtu kuin joku ihmeen missi-jengi jossain kuvauksissa. Nyt sitte onkin tosi kyseessä ja kuula ei kestä ajatusta miten tässä näin kävi. Noh, vielä on yksi mahdollisuus jolla ei kuitenkaan tee mitään jos peli on nähtyä. Jokerit napsii kaks rutiini voittoa ja kausi on sitten siinä. Missä on se syksyn Ilves joka taisteli, taklas, puhkui itseluottamusta että mehän ei hävitä ja pelas hyvää kiekkoo, kysyn vaan ?
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 097
Vs: Play offs 2014

Pitäähän tuo peli nähdä livenä !
Se saattaa olla Ilveksen kauden viimeinen.
Se on myös ehkä Keräsen viimeinen Ilvespaidassa.
Ja itselleni henk. koht. viimeinen ikinä, tämän johdon/omistuksen aikana.

Säälit on Ilveksen mestaruus ja se, että pääsee edes lähelle säälejä on Ilveksen play offs !
 

Dirty deed

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Vs: Play offs 2014

Koikkaaja sanoi:
Jouduttiinko me taas karsintoihin? Vai miksi sulle riitti? Tosifani uskoo viimeiseen asti omiinsa.

Ei jouduta kun sinne joutuu.... ei kukaan. Hyvin "Ilvesläistä" on välttää jotain sellaista mitä ei enää ole. Eiköhän me sitten taas jumboksi jäädä kun aikanaan karsinnat palaa/tai vaihtoehtoisesti suora putoaminen että saadaan liigalle tärkeä Jokerit takaisin pääkaupunkiseudulle (3-5 vuoden päästä).

Onneksi kaikki on omissa käsissä edelleen. Eikä ne paineet kerhollakaan ihan pienet ole. Toki itse tää on ratkaistava eikä odotella muiden apua, miltä tää nyt on vaikuttanut jo muutaman kierroksen ajan.
 

SaulBrother

Luottopelaaja
Viestejä
1 636
Vs: Play offs 2014

Jarze71 sanoi:
Koikkaaja sanoi:
Jarze71 sanoi:
Minä en laita yhtään euroa enään tähän joukkueeseen kiinni. Mulle riitti nyt! Ei tuu pisteitä torstainakaan.
Onnex ei tarvi taas hävetä olla Ipa-fani, voi helevata sentään taas!
Jouduttiinko me taas karsintoihin? Vai miksi sulle riitti? Tosifani uskoo viimeiseen asti omiinsa.
No ehkä en sitten ole "tosi-fani", mut joku raja siinäkin nyt kuitenkin on. Sinä saat mun puolesta olla sitten se oikea tosi-fani, joka aina uskoo loppuun asti joka vuosi, mitä näitä nyt tässä on nähty. Ei ilveksellä ole minkäänlaisia mahdollisuuksia "VVV-projektin" toteuttamiseen tuolla vetovoimalla ja rahakasalla. Konkurssissa on ennemmin VIIDESSÄ vuodessa. Ota tämä talteen!
Hieman menee kohta offtopiciksi, mutta olen tällä hetkellä kuitenkin samaa mieltä tuosta todennäköisyysestä. Se on päivän selvää, että konkurssi on valitettavasti mahdollisempi kuin mestaruus. Aina saa kuitenkin uskoa ja uskon viimeiseen saakka Ilveksen menestykseen.

Torstaina olen paikan päällä ja kannusta joukkueeni voittoon. Olen umpi-ilvesfani ja näytän sen kaikille. Talouspalveluiden opinnäytetyönikin kertoo Ilveksestä. Siinä kritisoin Ilvestä ja myös kerron uskostani seuraa kohtaan. Sain esityksenikin jälkeen kunnon keskustelun siitä miksi Ilves on parempi joukkue kuin Tappara ja sain sanottua asiani perille ryhmälle, joista 90% kannustaa Tapparaa.

Mennään nyt kuitenkin oikeaan aiheeseen:
Lomarengaskierroksen otteluparit on luultavasti Jokerit - Ilves/HPK ja HIFK - Pelicans (en rupee veikkaan siitä, kumpi on ylempänä).
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 086
Vs: Play offs 2014

Jokerit/Blues/JYP-Ilves/HPK mitä voi tulla. Toivon toki JYP-Ilves.
 

NikoM

Guest
Vs: Play offs 2014

Artsi sanoi:
Jarze71 sanoi:
Topi sanoi:
Jarze71 sanoi:
Minä en laita yhtään euroa enään tähän joukkueeseen kiinni. Mulle riitti nyt! Ei tuu pisteitä torstainakaan.
Onnex ei tarvi taas hävetä olla Ipa-fani, voi helevata sentään taas!

Aika jäätävä ensimmäinen viesti. Mitä tarkoitat? Onnex ei tarvi taas hävetä olla Ipa-fani! On ymmärrä tuota lausetta!
Tarkoittaa sitä, että minua TAAS hävettää olla IPA-fani! Menikö nyt jakeluun?
Minua taas hävettää, että on olemassa ns. "ipa-faneja", jotka häpeää faniuttaan.

Mua sen sijaan hävettää ja vituttaa samalla se, että on faneja, jotka jaksavat katsella tätä vuosia jatkuvaa perseilyä ja antavat jatkuvasti anteeksi kaiken Ilves-hockey Oy:n ympärillä tapahtuvan.

Mulle on toisaalta se ja sama, pudotaanko loppujen lopuks pois pudotuspeleistä vai otetaanko 100-0 turpaan Jokereilta sääleissä heti kättelyyn. Ei lähiaikojen munattomilla esityksillä voiteta ees Kajaanin Hokkia.

Ja onhan tässä perseilykortissa toivottavasti kääntöpuolikin. Ehkä paine toimistolle ja Vinnien perseen alla kasvaa vihdoin kesän aikana niin kovaksi, että omistuskuvioiden on vihdoin pakko muuttua.

Tuskimpa! Paska jatkuu ja mikään ei muutu! :)
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 235
Vs: Play offs 2014

NikoM sanoi:
Artsi sanoi:
Jarze71 sanoi:
Topi sanoi:
Jarze71 sanoi:
Minä en laita yhtään euroa enään tähän joukkueeseen kiinni. Mulle riitti nyt! Ei tuu pisteitä torstainakaan.
Onnex ei tarvi taas hävetä olla Ipa-fani, voi helevata sentään taas!

Ja onhan tässä perseilykortissa toivottavasti kääntöpuolikin. Ehkä paine toimistolle ja Vinnien perseen alla kasvaa vihdoin kesän aikana niin kovaksi, että omistuskuvioiden on vihdoin pakko muuttua.

Miksi tämän lomarengas-rundin möhliminen kilpailijalle on jotenkin herättävämpi kokemus kuin neljään kauteen kolmet karsinnat? Tuohon karsintaputkeen kun lähtee vertaamaan, niin tämä kausihan on superonnistuminen. Ei muutaku selkääntaputukset ja Hyvä ME!
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 624
Vs: Play offs 2014

Eipä tätä ihan oikeasti osannut odottaa että Ilves vetäisi runkosarjan päätöspelin näin jännäksi. Tovi sitten oltiin vielä hamuamassa suoraa pudotuspelipaikkaa, nyt jopa pääsy Lomarengas-kierrokselle on mahdollista missata. Tosin viimeisellä kierroksella Ilvekseltä ei välttämättä vaadita edes voittoa omasta ottelustaan (Lukko kotona), tarvitaan vain vähintään yhtä monta pistettä kuin mitä HPK kerää omasta ottelustaan (HIFK kotona).
Ilveksen vastustajalla ei ole menestyspaineita ottelussa, Lukolla on varmasti kotietu puolivälierissä. Tämä näkyi myös tiistain ottelussa HPK:ta vastaan, sarjakolmonen ei saanut edes kuparistaan rikottua.
HPK:n vastustaja HIFK taistelee tiukasti kotiedusta Loma-kierrokselle Pelicansia vastaan eli pisteet HIFK:lta ovat ainakin periaatteessa vaikeammin otettavissa.
 
Ylös