Play offs 2014

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 972
Jos usko loppuu, niin loppuu kaikki.
Tästä siis lähdetään, että Ilves pelaa play offseja 2014 !
EI siis tänne viestejä " toi paska ei ansaitse edes säälipaikkaa ", vaan play offs pohdintaa...

Aloitetaan sillä, että itse toivon Jokereiden menevän suoraan top kutoseen ja Ilvestä vastaan Bluesin taikka Pelsut.
 

#17

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
360
Vs: Play offs 2014

Itsellä toiveissa kanssa Blues, Pelikaanikin käy... Ifk pitäisi pystyä välttämään.
Kaikki kuitenkin voitettavissa, kunhan joukkue keskittyy omaan tekemiseen. Eteenpäin näistä on mentävä.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 228
Vs: Play offs 2014

Blues ja Pelicans ovat minunkin mielestäni toivotuimmat vastustajat. Sillä ei itse asiassa pelillisesti ole juurikaan merkitystä, alkaako ne pelit näitä joukkueita vastaan vieraissa vai kotona.
 

kcr

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
113
Vs: Play offs 2014

IMG_1773b.JPG
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 234
Vs: Play offs 2014

Tällä ketjulla ei täällä Ilves-osiossa taida olla juuri käyttöä.
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 374
Vs: Play offs 2014

Kieltämättä nauroin ääneen, kun kotiin tuli eilen kirje, jonka mukaan minulla kausikortin haltijana on oikeus, ellei suorastaan velvollisuus, ostaa tällainen playoff-kortti. En tosin ihan ajatellut, että näin pahasti karille voidaan enää ajaa.
 

Edustaja

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
373
Vs: Play offs 2014

Huikee kuva! Tässä kiteytyy suomalaisen jääkiekon yleisen naurunaiheen ja vitsin, siis Ilveksen, syvin olemus. Jos ja kun kausi päättyy torstaina, niin meidän taloudesta ei yksikään henkilö astu jalallaan hakametsään, ennen kuin tämä ja pari muuta loista on raahattu hevonvittuun Ilveksestä.

Tämän kauden Ilveksen draaman kaari tulee olemaan vertaansa vaille Suomen jääkiekkohistoriassa. Käännekohtana voitaneen pitää Sjöblomin ulostamista marraskuun puolivälissä ja sitä seurannut urheilullinen romahdus. Sitten tuhkasta nouseminen ja lopuksi uskomaton sulaminen ja tippuminen viimeisellä kierroksella jatkopeleistä.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 234
Vs: Play offs 2014

Playoff-korttimainoksen kiistatta paras kohta:

"Nyt perskuta kannattaa ostaa", Juha Pajuoja

Kannattaa totisesti. Torstaina klo 21.00 noiden korttien osalta myytänee eioota.
 

Topi

Guest
Vs: Play offs 2014

Mitä helvetin negailua täällä taas harrastetaan? Lopettakaa se paskan jauhaminen. Siihen on tälläkin foorumilla oma ketjunsa. Ilveksellä on edelleen mahdollisuudet play off -peleihin. Olen varma että sinne Ilves myös menee. Lukko kaadetaan torstaina ja se riittää!
 

Kissapiru

Rivipelaaja
Viestejä
79
Vs: Play offs 2014

Juupe ei tainnut kysyä joukkueelta kun taannoin haastattelussa linjasi Ilveksen tavoittelevan paikkaa kuuden sakissa. :D
 

jäämies-70

Luottopelaaja
Viestejä
5 404
Vs: Play offs 2014

Täällä on hiano meininki, ylläpitäjä itte negaa joka ketjussa Ipan touhuja.
Tää on mun Ilves!

Paskaks vaan ja palamaan, suolaa haavoihin, leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä..
Torstaina jatketaan!
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 234
Vs: Play offs 2014

jäämies-70 sanoi:
Täällä on hiano meininki, ylläpitäjä itte negaa joka ketjussa Ipan touhuja.
Tää on mun Ilves!

Ai sori. En tiennyt että mulla olis joku velvollisuus olla tyytyväinen tähän touhuun. Tämä kun ei ole seuran virallinen keskustelupalsta, jossa ylläpidon tehtävä olisi leipoa paskasta konvehtia.

Kuten olen jo aikaisemmin kirjoittanut, kausikortin omistajana annan sataa paskaa kun aihetta on. Tuote ei ole kunnossa. Olen myös sanonut, että torstaina 13.3.2014 klo 21.00 vaikenen täysin Ilves-Hockey Oy:n touhuista. Olivatpa ne sitten pelillisiä tai hallinnollisia. Minä en laita nykytoimintaan (toimintaan, jossa ei haluta voittaa) enää euroakaan rahaa, joten minulla ei ole täten mitään varaa myöskään kitistä mistään. En kuulu enää kuluttajaryhmään.

Koeta siis kestää. Torstai on ihan kohta ovella.
 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Vs: Play offs 2014

Jos sinne sääleihi mennään, vastaan tulee Jyp,Blues tai Jokerit. Eiköhän ois valot paras sammutella torstain jälkeen Ilveksen osalta. Mitä ihmettä on tapahtunut tuolla tauolla, ei siellä kuulemma reenattu ja oliko tähän varaa?
 

W124

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
315
Vs: Play offs 2014

Viihdettä ja draamaa torstaina. Me like!
 

W124

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
315
Vs: Play offs 2014

sämpylä sanoi:
Jos sinne sääleihi mennään, vastaan tulee Jyp,Blues tai Jokerit. Eiköhän ois valot paras sammutella torstain jälkeen Ilveksen osalta. Mitä ihmettä on tapahtunut tuolla tauolla, ei siellä kuulemma reenattu ja oliko tähän varaa?

Lüga on hieno sarja - kaikki on mahdollista, mutta mitään ei saa ilmaiseksi.

E: Sm-liiga korjattu liigaksi.
 

Simma

Luottopelaaja
Viestejä
1 285
Vs: Play offs 2014

Eipä muuta voi sanoa, kuin että "ollaan jännän äärellä" ;D
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 228
Vs: Play offs 2014

Nyt perkele lopetetaan itkut ja mennään torstaina hoitamaan homma joukkueen kanssa kotiin. Nyt jos koskaan nuo jätkät tarvitsevat meidän täyden tuen.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 303
Vs: Play offs 2014

Kaiken itseruoskinnan keskellä on annettava tunnustus Hämeenlinnan suuntaan - 7 voittoa putkeen juuri silloin, kun venymistä tarvitaan.
 

SaulBrother

Luottopelaaja
Viestejä
1 623
Vs: Play offs 2014

Artsi sanoi:
Nyt perkele lopetetaan itkut ja mennään torstaina hoitamaan homma joukkueen kanssa kotiin. Nyt jos koskaan nuo jätkät tarvitsevat meidän täyden tuen.
Tähän vahva komppaus! Torstaina on ns. ratkaiseva "Game One" ja joukkue tarvitsee kaiken tuen. Minä uskon pudotuspelipaikkaan, niin kauan kuin se on mahdollista. #HopeDiesLast
 
Ylös