Palautetta kanssakeskustelijoille

KURITTAJA

Luottopelaaja
Viestejä
1 629
Ihan pakko kysyä, kun tuota loppumatonta negatiivisuuden virtaa lueskelee, oletko ihan varmasti Ilves kannattaja?
Olen melko varma asiasta. Kuvailisin suhdettani Ilvekseen liekin lailla roihuavana viha-rakkaus suhteena. Elämäni aikana olen ollut löyhästi laskettuna 450 peliä paikan päällä katsomassa. Kun otetaan telkkarista katsomani pelit mukaan, niin olen elinajaltani katsonut lähemmäs 75% kaikista Ilveksen peleistä. Olen kasvanut aikana jolloin Ilves on ollut kaikkien lasten lempi vitsi (toki melkein aina on ollut) ja minua on vedelty pitkin korvia kuralammikoissa päiväkodista alkaen kannattamani seuran vuoksi. Olen myöskin pelannut jääkiekkoa Ilveksessä. Itse vain satun tottumiksien mutta myöskin ihan puhtaasti luonteeni takia olemaan puhdasverinen pessimisti. Olen oppinu lyhyen elämäni aikana ettei kalamiehelle toivoteta kalaonnea, eikä hallille mennä ikinä valmiiksi hyvin mielin.
 

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 392
Olen melko varma asiasta. Kuvailisin suhdettani Ilvekseen liekin lailla roihuavana viha-rakkaus suhteena. Elämäni aikana olen ollut löyhästi laskettuna 450 peliä paikan päällä katsomassa. Kun otetaan telkkarista katsomani pelit mukaan, niin olen elinajaltani katsonut lähemmäs 75% kaikista Ilveksen peleistä. Olen kasvanut aikana jolloin Ilves on ollut kaikkien lasten lempi vitsi (toki melkein aina on ollut) ja minua on vedelty pitkin korvia kuralammikoissa päiväkodista alkaen kannattamani seuran vuoksi. Olen myöskin pelannut jääkiekkoa Ilveksessä. Itse vain satun tottumiksien mutta myöskin ihan puhtaasti luonteeni takia olemaan puhdasverinen pessimisti. Olen oppinu lyhyen elämäni aikana ettei kalamiehelle toivoteta kalaonnea, eikä hallille mennä ikinä valmiiksi hyvin mielin.
Olet pudasoppinen ilveksen kannattaja. Nämä positiivisuutta vaativat ovat kuin jäniksiä, jotka painavat päänsä pensaaseen. Vasta pohkeesi kastuessa suihkulähteessä keväällä, voit olla positiivisin mielin.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 313
@Blegifan täytyy nyt antaa ISO hatun nosto hieman myöhässä! Kun tuli tämä peruttu tapu - Ilves peli ja minä taisin siihen ottelu-ketjuun ensimmäisenä mainita että tapun foorumeilla alkaa olemaan aikas railakas meno niin sinä menit urheasti vihollis linjojen taakse kirjoittamaan ERITTÄIN järkeviä ja hyvin argumentoituja FAKTOJA et provosoitunut etkä lähtenyt mihinkään "haukkumiseen" vaan kirjoitit asiallisia viestejä kaiken sen sekoilun keskellä. Se näytti erittäin hienoa tyyliä ja kyllähän sun kirjoitukset saivat myös osalta tapulaisilta kiitosta!
Tyyliä ei voi rahalla ostaa ;)
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 481
Tuli todennäköisesti huti Venäjän pojasta. En tiedä syytä, miksi näin kävi. Asiat oli Suomen päässä selvät ja valmisteluja tehty. Vielä en varmistusta ole saanut, että ei varmasti tule, mutta 1+1 päättelyllä näin asian näen.

Isot pahoittelut kaikille. Anteeksi antamatonta ja pitää jatkossa olevan tarkempi. Hankalaa on varmoja huhuja heitellä, koska näyttävästi viime hetken muutoksia tapahtuu yllättävän paljon ainakin tässä maailman tilanteessa.

Jatkossa muutan ilmaisu tapaani ”varmoista huhuista” ja aion asiat ilmoittaa neuvotteluina tai pelkästään huhuna vaan.

Kiitos ja anteeksi.

-Blegi
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 955
Tuli todennäköisesti huti Venäjän pojasta. En tiedä syytä, miksi näin kävi. Asiat oli Suomen päässä selvät ja valmisteluja tehty. Vielä en varmistusta ole saanut, että ei varmasti tule, mutta 1+1 päättelyllä näin asian näen.

Isot pahoittelut kaikille. Anteeksi antamatonta ja pitää jatkossa olevan tarkempi. Hankalaa on varmoja huhuja heitellä, koska näyttävästi viime hetken muutoksia tapahtuu yllättävän paljon ainakin tässä maailman tilanteessa.

Jatkossa muutan ilmaisu tapaani ”varmoista huhuista” ja aion asiat ilmoittaa neuvotteluina tai pelkästään huhuna vaan.

Kiitos ja anteeksi.

-Blegi
Sait kuitenkin aikaan sellaisen fiiliksen foorumilla mitä ei ole hetkeen koettu, nimenomaan positiivisesti. Huteja tulee, se on selvä.
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
En tiedä tuleeko tämä nyt oikeaan ketjuun, mutta olisi varmaan ihan hyvä että täälä lopetettais toi "ryssä" sanan käyttö nyt ihan oikeesti.
Tuolla ketjuissa siihen on kyllä hienosti puututtu, mutta tämä hallitseva tilanne näyttää lisänneen kyseisen sanan käyttöä.
Olen ymmärtänyt että venäjän kansalaiset/taustaiset kokevat kyseisen sanan rasistisena ja todella surullista kun tämä hallitseva tilanne saa selvästikkin joidenkin viljelemään tätä jatkuvasti...
Vaikka lainaan sinua niin ohje on kaikille. Jos huomaatte jotain sääntöjenvastaista kirjoittelua tai muuten mautonta sanailua, niin käyttäkää raportointi-nappulaa. En voi muiden modejen puolesta sanoa, mutta itse en millään kerkiä lukemaan jokaista viestiä palstalla. Tämä helpottaisi kummasti ylläpidon hommia. Kiitos.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 313
Vaikka lainaan sinua niin ohje on kaikille. Jos huomaatte jotain sääntöjenvastaista kirjoittelua tai muuten mautonta sanailua, niin käyttäkää raportointi-nappulaa. En voi muiden modejen puolesta sanoa, mutta itse en millään kerkiä lukemaan jokaista viestiä palstalla. Tämä helpottaisi kummasti ylläpidon hommia. Kiitos.
Kerkesin jo poistaan viestini, kun käytin tota hakua ja katselin hieman!
"Käsi pystyssä virheen merkiksi"
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 022
Jatkossa muutan ilmaisu tapaani ”varmoista huhuista” ja aion asiat ilmoittaa neuvotteluina tai pelkästään huhuna vaan.

Lisäät vain uuden kategorian, 100 prosenttia varma ja 100 venäläisprosenttia varma :D

Ei itseäni nyt varsinaisesti edes harmita ettei toteutunut, olipahan mukavaa tekemistä pelittömällä viikolla kun porukalla pohdittiin. Toivottavasti laitat jatkossakin noita : peukku :
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 313
@fanatic tuus nyt ite kertoon mikä siinä Haapalassa noin hiertää kun KAIKKIIN viesteihin tulee reaktio :( tai :mad:
Ei muistella vanhoja haamumaaleja! Mennään eteenpäin! :D
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 378
Jaha, viestit poistettu asian tiimoilta. Vastineen saa kai edes julkaista ilman pelkoa viestin poistamisesta: Disinformaatiota löytyi siis vain lukijan silmistä ja vilkkaasta mielikuvituksesta, jos pitää poistetut viestit tiivistää.

Toki sinä olit ainoa, joka oli tätä mieltä.

En aio keskustella aiheesta sen enempää. Jos ei mene perille, ei mene.
 
Ylös