Palautetta kanssakeskustelijoille

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 392
Annetaan posia kun aihetta on. Jäsen @Takaisku , kommenttien laatu parantunut huomattavasti korona-aiheesta. Tähän pari peukku-hymiötä.
Yritän pysyä asiallisena vaikkakin se on vaikeaa välillä joidenkin kanssakeskustelijoiden surkuhupaisen tasoisten argumenttien vuoksi. Esim. foliohattuja kaikille jne. Onneksi myös asialinjalla pysyviä löytyy.
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
7.8 miljardia kärpästä ei voi olla väärässä. Paska on hyvää.
Nyt ehkä kannattaa vetää hetki happea aiheesta vaikka se on ilmeisesti sinulle tunteita herättävä aihe. Kommenttien laatu on päässyt vähän laskemaan.
 

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 072
Kaikki nämä urpot jotka siellä käy tuollaista sontaa huutelemassa ansaitseekin tulla hiljennetyiksi

Ehkä nämä urpot tietävät jotain sellaista, mitä sinä et tiedä. Kannattaa tietoa hakea muualtakin, kuin Aamulehdestä.

Jonkin aikaa sitten kirjoitin rokotteesta, ja kyseisetä taudista yleistä mielipidettä vastaan olevan kirjoituksen tälle foorumille, sillä seurauksella,että kirjoitus poistettiin, ja sain "pelikieltoa" foorumille "väärän tiedon levittämisestä". Mitä väärää tietoa levitin, sitä ei sanottu.

Minulla ei ole mitään sitä vastaan,että halliin vaaditaan koronapassi. Silloin minä en ole halliin tulossa.

Yleisesti ottaen olisi Suomessa(kin) kyettevä avoimeen keskusteluun, ilman että kritisoijat ovat "häirikköjä".
 

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 352
Yleisesti ottaen olisi Suomessa(kin) kyettevä avoimeen keskusteluun, ilman että kritisoijat ovat "häirikköjä".


"häirikkö" leiman saa, jos levittää virheellistä tietoa ja kun (huom ”kun”, ei ”jos”) se kumotaan (ja on kumottu jo piljoona kertaa) ja silti jatkaa tän huuhaan tuuppaamista eteenpäin...
Se on häiriköintiä, ei kriittistä keskustelua.


Ymmärrän että monien salaliittojuttuihin uponneiden on vaikea sitä itse ymmärtää, siis sitä, että heidät vaan siivotaan pois, koska:
a) tieto ei uppoa (koska salaliittojutuissa kyse on uskosta)

b) kellään ei ole aikaa ja energiaa koittaa sitä tietoa jakaa (koska uskossa oleva ei sitä pysty käsittelemään, se on siis turhaa työtä).


Jos joutuu siivotuksi pois jatkuvasti eri alustoilla kommentteineen tms., kannattaa pohtia että kumpi on todennäköisempää?


.. kaikkialla eri alustoilla ollaan salaliitossa/tietämättömiä/estetään keskustelua/vastustetaan sananvapautta (pick one or other)

… tai omat jutut on paikkaansapitämätöntä huuhaata...



sellanen omatoiminen occamin partaveitsi siis käyttöön.
(huomatkaa mahdollisesti vastatessanne, että tässä ei ole otettu kantaa mihinkään sisältöihin)


Minulla ei ole mitään sitä vastaan,että halliin vaaditaan koronapassi. Silloin minä en ole halliin tulossa.

hmm.. that's the whole idea, että rokottamattomat ja kulkutautimyönteiset pysyvät poissa.
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Jos asiapohjaista virus-debattiakin suitsitaan
Covid-ketju suljettiin jo vähän aikaa sitten ja nyt ainoata olemassa olevaa korona-ketjua suitsitaan ihan siksi, että sinne ei tarvitse tulla kuin yksi provosoiva viesti ja mopo lähtee keulimaan välittömästi ja ketju alkaa täyttymään "spämmistä".
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Myrää saa sivu tolkulla spämmätä ja haukkua. Sama Koskelaa.

Hankintoja saa lyödä kuinka huvittaa.

Junnujen kehitystä saa mollata ja vaatia Kooveeseen.

Sit meillä on pyhälehmä, jota ei saa arvostella tai jopa YP poistaa viestit, on se hassua. Yksi on yli muiden.

Sama pelaaja on se kenen pitäisi loistaa kentällä, mutta on lähinnä ollut haitaksi koko kauden. Kyllä, peli on ollut vapautuneempaa ilman kapua. Mäntykiven alkukauden flow katkesi kun sai Suomen vierelle, mutta tätäkään ei saa sanoa ääneen.

Suomi YVllä on ihan vitsi mutta ei saa arvostella.

Vika peli Hakametsässä ja oli yksi hassu kolmoskentän täyte kaveri, mutta soosoo ei saa sanoa pahaa tästä.
En poistanut viestejä, mutta kannattaa kuitenkin miettiä miksi ne poistettiin. Tällä palstalla ei ole kiellettyä antaa kritiikkiä ja välillä se on jopa aiheellista, meidän erikoistilannepelaaminen esimerkiksi. Kirjoitustyylejä on kuitenkin monia.
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Tämä omien mustamaalaaminen täällä on kyllä jotain aivan helvetin typerää. Jos tuo sinua päähän ottaa niin ottakoon mutta tarviiko lähteä tälläiseen?
No kuinka typerää on käskeä kannattamaansa seuraa vetämään käteen? Kun Ilveshän tätä ei päättänyt.
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Miksi pitää alentua samalle tasolle? Se että joku toinen sanoo jotain ei tarkoita että sitä tarvisi täällä jakaa.
Ja sinäkin olet vielä ylläpidon jäsen näköjään.:rolleyes:
Nyt meni minun pointtini vähän ohi. Eli olet siis sitä mieltä että twitterissä voi "haistatella" seuralle kun on pahoittanut mielensä, että joutuu pari peliä istumaan, mutta täällä ei saa pahoittaa mieltänsä, että joku puhuu ihan pehmoisia siellä twitterissä?

Ja kyllä, vaikka olen ylläpidon jäsen, niin mielestäni toiminta Ilveksen twitterissä on paheksuttavaa.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 731
Nyt meni minun pointtini vähän ohi. Eli olet siis sitä mieltä että twitterissä voi "haistatella" seuralle kun on pahoittanut mielensä, että joutuu pari peliä istumaan, mutta täällä ei saa pahoittaa mieltänsä, että joku puhuu ihan pehmoisia siellä twitterissä?

Ja kyllä, vaikka olen ylläpidon jäsen, niin mielestäni toiminta Ilveksen twitterissä on paheksuttavaa.
Missä kohtaa sanoin mitään siihen suuntaan että olisi oikein haistatella?
Kaikenlaiset tyypit tänne näköjään ylläpitoon pääsee.:rolleyes:
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 695
Missä kohtaa sanoin mitään siihen suuntaan että olisi oikein haistatella?
Kaikenlaiset tyypit tänne näköjään ylläpitoon pääsee.:rolleyes:
Niin siis lainaamassasi viestissä sanottiin että twiiteissä haistateltiin, et sinä. Kannattaa lukea viestit ensin huolella läpi ennenkuin alkaa ylläpidolle päätä aukomaan, herkkähipiäisempi loukkaantuessaan voi antaa vaikka jäähyä.

Ja tuota viimeistä ei sitten tarvitse ottaa tosissaan.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 620
Twitterin moderointi ei taida kuulua tälle palstalle. Kannattaisi antaa palautteensa siellä.
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Missä kohtaa sanoin mitään siihen suuntaan että olisi oikein haistatella?
Kaikenlaiset tyypit tänne näköjään ylläpitoon pääsee.:rolleyes:
Vastaan nyt vielä vaikka ehkä ei kannattaisi. Alkuperäinen ketju meni niin, että twitterissä joku haistattelee seuralle (mikä on kyllä käsittämätöntä), joku täällä tuo sen julki ja joku sitä paheksuu, sinä paheksut tätä ja minä kysyn mikä ero on paheksua haistattelua ja paheksua paheksumista. Ja nostan käden pystyyn, kirjoitin edellisen viestini epäselvästi ja siitä sai sen käsityksen että haistattelu olisi sinulle ok vaikka asia ei näin ole.
Osaltani tämä jää tähän ja jos sinua vielä haluttaa keskustella niin jatketaan yksityisesti.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 731
Niin siis lainaamassasi viestissä sanottiin että twiiteissä haistateltiin, et sinä. Kannattaa lukea viestit ensin huolella läpi ennenkuin alkaa ylläpidolle päätä aukomaan, herkkähipiäisempi loukkaantuessaan voi antaa vaikka jäähyä.

Ja tuota viimeistä ei sitten tarvitse ottaa tosissaan.
Niin siis tämä ylläpitäjä sanoi, "eli olet siis sitä mieltä että twitterissä voi "haistatella"?
En ollut tuota mieltä.
 
Ylös