Palautetta kanssakeskustelijoille

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Nyt kun keskustelu on rauhoittunut, niin pidetään tästedes seisomakatsomokeskustelu Osasto 41 -ketjussa. Loput risut ja ruusut areenasta tänne.

Eikös kannattamista seisten, tifoja, isoja lippuja keskustelua kannattaisi jatkaa tuolla? Minusta Ratamettän käyttökelvottomista rakenteista voisi hyvin keskustella areenan ketjussa.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 697
Eikös kannattamista seisten, tifoja, isoja lippuja keskustelua kannattaisi jatkaa tuolla? Minusta Ratamettän käyttökelvottomista rakenteista voisi hyvin keskustella areenan ketjussa.
Itsekin asiaa pohdin, mutta aiheilla on niin iso yhteys ja tänne tulee näin aattoiltana varmaan muitakin keskustelunaiheita, niin ajattelin että pysyy luettavampana jos tämä aihe keskitetään muualle. Tällä hetkellä molemmissa ketjuissa puhutaan käytännössä samasta aiheesta.
 

Tervaskanto

Luottopelaaja
Viestejä
1 213
Mitenkähän ihmiset pärjää työelämässä? Heittäydytäänkö lattialle itkupotkuraivarissa heti kun tulee vastoinkäymisiä? Itselleni on jonniinmoisen matkan aikana tullut sekä isoja että pieniä vastoinkäymisiä. Se mitä niistä olen oppinut, on että asioilla on tapana ratketa, ja että ne ovat onneksi vain asioita. Harmittaa tietysti vietävästi kun odotusarvot ja todellisuus eivät kohtaa, mutta eiköhän halliyhtiöllä ole tahtotilana fanien viihtyvyys, ja jos ei nyt ihan heti niin kohta hommat on taas kunnossa.
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 481
Mietteitä siitä, kun ensikauden vahvistuksia alkaa varmistumaan, tehdäänkö Viime kevään tyylinen vihje peli samojen herrojen kanssa kuin viime keväänä? Vai annetaanko Ilveksen hoitaa ja me pidämme suut supussa?
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Taas sensuuri iskee.Ei muka liittyny liigaan no liittyhän se.Kuvottavaa tämä ylläpidon sensuuri.Kyllä Kim Jong Un kattoo kateellisena touhua.
Vaikka en viestiäsi poistanut, niin kyseisessä hengentuotteessa ei ollut mitään mikä liittyisi koronaviruksen vaikutuksesta liigaan ja sen seuraamiseen.

Sensuuri ei iske kun kirjoitat ketjun aiheesta.
 

PoikaJaIlves

Rivipelaaja
Viestejä
97

Liitteet

  • Screenshot_2021-12-14-20-21-11-720~2.jpeg
    Screenshot_2021-12-14-20-21-11-720~2.jpeg
    17,2 KB · kertaa luettu: 230

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Kuka Konnan kanssa on onnistunut?

Ihan vaan varovasti kyselen.

Varovasti kysellään ja sitten repeää Levikset. Jos ei halua kuulla muiden mielipidettä, niin ei kannata kysyä.
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 572
Yksittäisten kirjoittajien mielipiteet täällä esitettynä mielletään ulkopuolisten tahojen mielestä Ilveksen kannattajien yleiseksi mielipiteeksi. Hyvänä esimerkkinä tämä uutinen:

Eli niiden samojen sankarien takia, jotka syyttivät Ilvestä koronapassista, korona-aiheesta ei voi käydä edes keskustelupalstalla keskustelua.... Ja samojen rokottamattomien takia kohta on taas tyhjät katsomot...
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 299
Eli niiden samojen sankarien takia, jotka syyttivät Ilvestä koronapassista, korona-aiheesta ei voi käydä edes keskustelupalstalla keskustelua.... Ja samojen rokottamattomien takia kohta on taas tyhjät katsomot...
Kyseessä oli vain esimerkki, että miksi on ongelmallista keskustella poliittisista aiheista palstalla, joiden käyttäjät mielletään Ilveksen (tai kenen tahansa muun joukkueen) kannattajiksi.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 997
Eli mun viestini poistettiin. Miksi?
Esitit minulle henk.koht. kysymyksen, mihin en saa vastata. Minusta ihan reilua ja omasta puolestani aiheen käsittely saa jäädä tähän.
Jatkossa vain Jääkiekkoa.
Voin laittaa privana vastaukseni huomenna, jos sen kuulla haluat.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 993
Esitit minulle henk.koht. kysymyksen, mihin en saa vastata. Minusta ihan reilua ja omasta puolestani aiheen käsittely saa jäädä tähän.
Jatkossa vain Jääkiekkoa.
Voin laittaa privana vastaukseni huomenna, jos sen kuulla haluat.

Aihe on arka. Ei sun tartte laittaa mitään. Ilves on ainoa asia mikä mulle merkkaa. Mennään yhdessä eteenpäin!
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 680
Vänkääminen on juupaseipäs väittelyä, mikä jatkuu loputtomiin, eikä johda mihinkään. Kaksi ihmistä omine mielipiteineen/lähteineen ja kumpikaan ei jousta.

Vänkäämisen terminologiasta olemme saama mieltä, mutta kysyn vielä kerran missä näet vänkäämistä? Emme ole edes väitelleet ja mistä edes joustaa, jos olen esittänyt asioissa ristiriitaa saamatta tähän vielä mitään vastausta?

Eli siis missä se vänkäys on?
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 997
Vänkäämisen terminologiasta olemme saama mieltä, mutta kysyn vielä kerran missä näet vänkäämistä? Emme ole edes väitelleet ja mistä edes joustaa, jos olen esittänyt asioissa ristiriitaa saamatta tähän vielä mitään vastausta?

Eli siis missä se vänkäys on?
Ei missään, olen pahoillani ja olin väärässä.
Kaikki oli väärinymmärrystä.
Nyt voimme varmaankin mennä eteenpäin elämässä.
 
Ylös