Palautetta kanssakeskustelijoille

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 828
No ei mistään isosta ettei tule hiki tai paha mieli. Pullo Jallua? Väitän ettei Espoo ole Liigakartalla kaudella 24-25.
Otetaan joku pienen panoksen, mutta maksimaalisen vitutuksen veto.

Häviäjä ostaa ja lahjottaa 2 lippua vastustajan peliin?

Mää sanon, että Kespoo pelaa Liigassa kaudella 24-25.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 172
Kuukaudet ja vuodet vierii vierimistään, mutta silti aina moni jaksaa vastailla ipa1970 tai EFM:n jankutuksiin ja trollailuihin.
Ihmiset nyt ihan oikeasti. Tää ei lopu ennenkuin lopetatte näiden tyyppien kanssa keskustelemisen.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Kuukaudet ja vuodet vierii vierimistään, mutta silti aina moni jaksaa vastailla ipa1970 tai EFM:n jankutuksiin ja trollailuihin.
Ihmiset nyt ihan oikeasti. Tää ei lopu ennenkuin lopetatte näiden tyyppien kanssa keskustelemisen.

Etenkin ensin mainitun kohdalla ihmettelen samaa syvästi. Kuinka kukaan jaksaa, kun todennäköisesti kyseinen nimimerkki elää tuosta(trollaa vähintään jollain tasolla) tai sitten... no, sanottakoon nyt vaikka niin, ettei se toinen vaihtoehto tarjoa yhtään mielekkäämpiä lähtökohtia keskustelulle.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 828
Ei ole pitkä aika kun tuota huokailtiin meille.
Niin me muut huokailtiin Marjamäkeä tänne ja sää huokailit Pendoa kun huhut olivat viemässä Tapparaan :)

Niin ne tilanteet muuttuu.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 816
Niin me muut huokailtiin Marjamäkeä tänne ja sää huokailit Pendoa kun huhut olivat viemässä Tapparaan :)

Niin ne tilanteet muuttuu.
Totta hemmetissä noista kahdesta pennanen, ja vieläpä selkeesti.

En pidä pennasta huonona valmentajana kuten kuvitellaan.
En vaan pidä pelitavasta, enkä vielä ole nähnyt kuin toissa vuoden pronssin uusimisen puoli miljoonaa kalliimmalla joukkueella.

Olen pystysuunnan kiekon vankkumaton kannattaja ja itse näen sen vahvasti ilves-dnassa.
Toivon että siihen suuntaan mennään ensikauden koutsin kanssa, ja mieluiten hallitsevana mestarina.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 828
Mihin on @IhanJuniori jäänyt Ilvestyskirja-pistepörssin päivitys. Jotain shortsipoikaa tai schweinsteinia pitää alkaa sinne suuntaan laittamaan jos ei meininki muutu!
Mää otan kopin hommasta nyt kun on joulun alla aikaa. Olisko siellä nyt 4 jaksoa merkkaamatta, että eiköhän tää tällä viikolla korjata!
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 286
Jaa Tappara voitti runkosarjan jo. :D

Hetken jo luulin olleeni Tappara-KooKoo otteluseurannassa kun katsoin Lukko-Ilves otteluseurantaa.

Meidän edellisestä tappiosta ilmeisesti jonkin verran aikaa mikä varmaan selittää tän negan määrän tänään tällä foorumilla. :D

Tunteet pinnassa jne, mutta silti aina voi vähän ottaa happea.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 585
Jaa Tappara voitti runkosarjan jo. :D

Hetken jo luulin olleeni Tappara-KooKoo otteluseurannassa kun katsoin Lukko-Ilves otteluseurantaa.

Meidän edellisestä tappiosta ilmeisesti jonkin verran aikaa mikä varmaan selittää tän negan määrän tänään tällä foorumilla. :D

Tunteet pinnassa jne, mutta silti aina voi vähän ottaa happea.

Joo, näin kävi. No voipa ottaa joulun ja kevään rennosti, kun kaikki on tässä vaiheessa selvää. Ensi kaudella sitten taas uusi yritys. Kiitos kaudesta!

Onkohan yhtä varma runkosarjavoitto kuin Lukolla viime kaudella? Hienosti harjasivat.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 828
Voisi Pesoset ja Lehterät ja Rajahuhdat pistää kimpsut ja kampsut kasaan.
Hyvä, että jätit Saravon tuon listan ulkopuolelle! :)
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 828
Itse toivoin eilen 50minuuttia pelistä, että Ratinen ja Meskanen vaihtavat paikkaa, että ei löydy kamalasti positiivista sanottavaa minultakaan Meskasesta, mutta ymmärrystä toki löytyy kun kyseessä oli vissiin todella paha loukki joka näkyy nyt edelleen liikkeessä todella karulla tavalla.

Okei nyt ammutaan kovilla! Joulu ja uusivuosi lähestyy joten teen uudenvuoden lupauksen pikkusen etuajassa.

Minä @IhanJuniori päätän tällä päivämäärällä, että en enää provosoidu kenenkään kirjoituksista tällä foorumilla.
Mää menin jossain posi-höyryissäni kirjotteleen tollasta ja nyt on edessä dilemma.

Uskaltaako tätä ketjua lukea eilisen jälkeen, että toi mun "saa ottaa talteen" viesti ei nyt vesity ihan näin nopeasti.
Screenshot_2023-12-20-11-55-08-75_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 748
Itse toivoin eilen 50minuuttia pelistä, että Ratinen ja Meskanen vaihtavat paikkaa, että ei löydy kamalasti positiivista sanottavaa minultakaan Meskasesta, mutta ymmärrystä toki löytyy kun kyseessä oli vissiin todella paha loukki joka näkyy nyt edelleen liikkeessä todella karulla tavalla.


Mää menin jossain posi-höyryissäni kirjotteleen tollasta ja nyt on edessä dilemma.

Uskaltaako tätä ketjua lukea eilisen jälkeen, että toi mun "saa ottaa talteen" viesti ei nyt vesity ihan näin nopeasti.
katso liitettä 6519
En tiedä, että minkälaiset lehmän hermot sulla on, mutta mä en pystyisi, eikä kyllä moni muukaan. Mun mielestä helpointa olisi tehdä kuin eräs nimeltä mainitsematon hallituspuolue, käännä takki ja väitä että se oli Putkosen kirjoittama virheellinen tiedote.
Anteeksi jos meni politiikkaan, voisi olla joku muukin puolue.
 

Kädetön Möyrijä

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
192
Itse toivoin eilen 50minuuttia pelistä, että Ratinen ja Meskanen vaihtavat paikkaa, että ei löydy kamalasti positiivista sanottavaa minultakaan Meskasesta, mutta ymmärrystä toki löytyy kun kyseessä oli vissiin todella paha loukki joka näkyy nyt edelleen liikkeessä todella karulla tavalla.


Mää menin jossain posi-höyryissäni kirjotteleen tollasta ja nyt on edessä dilemma.

Uskaltaako tätä ketjua lukea eilisen jälkeen, että toi mun "saa ottaa talteen" viesti ei nyt vesity ihan näin nopeasti.
katso liitettä 6519
Merkkaa luetuksi vaan :)
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 828
@Suht hiljainen vaikka KEspoosta nyt kuuluikin uutisia niin varmasti odotetaan siihen asti kunnes todistettavasti pelaavat Liigassa kaudella 24-25.
 
Ylös