Palautetta kanssakeskustelijoille

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 448
Tervetuloa foorumille @Malbec
MUTTA, voisko vähän helpompia nimä, kun ei tälläinen kohta eläköityvä kolmekymppinen osaa tollasta kirjuuttaa.

Ei vaiskaan. Hyvä nimi
 

Lehtisalaatti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
180
Kiitos kiitoksista! Pakkohan tuo klassikko oli tuohon sisällyttää.

Mistä muuten noin hieno nimimerkki? Ehdottomasti parhaimmistoa profiilikuvaa myöden.
Kiitos! Taisi syntyä aamupalapöydässä. Söin salaatilla höystettyä ruisleipää, selasin foorumia ja totesin edellisen nimimerkkini olleen turhan tylsä. Loogisena johtopäätöksenä valitsin uudeksi nimimerkiksi ensimmäisen silmiini sattuneen asian.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 263
@Eetu Fucking Mäkiniemi siellä oli toimistolle myyntipäällikköä ja muuhunkin markkinointihommaan paikka auki. Sinne vaan hakemaan. Ei tarvitse louskuttaa leukoja jatkuvasti täällä.
Eikös tämä foorumi ole juuri leuan louskutusta varten? Itselleni tuo ainakin paljonkin lisää sisältöä Ilveksen seuraamiseen tämä keskustelupalsta. On kiva lukea monen leuan louskuttajan viestejä. Kaikkien kanssa minäkään en ole samaa mieltä, mutta ei tulisi mieleenikään tulla tänne avautumaan jollekkin että lähde menemään täältä kirjoittamasta. Joskus mun viestit on olleet typeriä ja välillä on mennyt yli, mutta samaa mieltä olen joskus myös minä muiden viesteistä.

Joidenkin on vaikea kestää toisten mielipiteitä varsinkin jos ne on täysin omien vastaisia. Olet hyvä väittelemään asiallisesti, silloin kun et pärjää siinä ja et pärjää mun pointeille sinulla menee yli ja viestisi on tätä tasoa, että lähe meneen.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 271

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 836
Eikös tämä foorumi ole juuri leuan louskutusta varten? Itselleni tuo ainakin paljonkin lisää sisältöä Ilveksen seuraamiseen tämä keskustelupalsta. On kiva lukea monen leuan louskuttajan viestejä. Kaikkien kanssa minäkään en ole samaa mieltä, mutta ei tulisi mieleenikään tulla tänne avautumaan jollekkin että lähde menemään täältä kirjoittamasta. Joskus mun viestit on olleet typeriä ja välillä on mennyt yli, mutta samaa mieltä olen joskus myös minä muiden viesteistä.

Joidenkin on vaikea kestää toisten mielipiteitä varsinkin jos ne on täysin omien vastaisia. Olet hyvä väittelemään asiallisesti, silloin kun et pärjää siinä ja et pärjää mun pointeille sinulla menee yli ja viestisi on tätä tasoa, että lähe meneen.
Kyse ei nyt taaskaan ole mistään mielipiteiden sietämisestä tai, että sinun pointeille ei pärjätä. Kyse on siitä, miten ne mielipiteet taas tuodaan esille. Eli jotkut täysin hatusta heitetyt yleisörajat, joihin päälle jotkut ”tämä olisi täysi katastrofi” tai ”tässä olisi jotain tehty pahasti väärin”. Sen lisäksi nyt taas tuota samaa jankkausta päivästä toiseen kuinka Tappara sitä, tavoitteet tätä ja on tyydytty, ei ole tehty mitään ottelutapahtuman eteen, vaikka nuo rekrytkin nimenomaan todistaa toista. Et lisäksi nyt ota mitään kantaa tai suostu kuuntelemaan ollenkaan näitä muita lukuisia kertoja esitettyjä syitä yleisömääriin, samat jankkaukset vain.

Sulla on ihan hyviäkin pointteja yleisömäärien suhteen, se vaan jää tuon saman toistamisen varjoon. Enkä sanonut, että lähde menemään vaan, että jos ja kun ideoita nyt on ja tiedät kertoa että jossain on menty pahasti vikaan niin pistä ihmeessä hakemusta sisään. Ei tarvitsisi siis PELKÄSTÄÄN täällä leukoja louskuttaa vaan voit myös pistää niitä ideoita täytäntöön ja olemaan Ilvekselle hyödyksi. En ole ajamassa siis sinua pois täältä, kenen kanssa mää sitten vääntäisin?
 

Diego de la Vega

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
608
Gunnar on paremmassa vireessä, kaikki varmasti on samaa mieltä.

Silti ihmetyttää suuresti noi ”molokki vittuun”-huudot.

Tämä sylkykuppi ”molokki” on ILVEKSEN pelaaja joka aivan varmasti yrittää parhaansa.

Tämä ei ole Nuorisuomi ja parhaat pelaa, mutta on kyllä säälittävää huutelua kasvottomana, omalle miehelle.
 

kcr

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
113
Gunnar on paremmassa vireessä, kaikki varmasti on samaa mieltä.

Silti ihmetyttää suuresti noi ”molokki vittuun”-huudot.

Tämä sylkykuppi ”molokki” on ILVEKSEN pelaaja joka aivan varmasti yrittää parhaansa.

Tämä ei ole Nuorisuomi ja parhaat pelaa, mutta on kyllä säälittävää huutelua kasvottomana, omalle miehelle.

Tämä.

Eiköhän pahimmat nimimerkin takaa huutelijat täällä ja kenties muuallakin, ole itse niitä oman elämänsä pahimpia mätisäkkejä.

Eiköhän kaikki ihmisten kanssa työtä tekevät tiedosta perustellun kritiikin ja nollatason ulinan eron.
 

Diego de la Vega

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
608
Mitäs helevettiä pitäis sitten huutaa? "Molokille monon kuva persiiseen ja takasin ryssiin"? Totuushan on että ei tämä kaveri ole liigatasoinen maalivahti vaan enintään mestistasoinen kakkoskassari, siis jos vain sattuu tietämään mihinsuuntaan saranat vaihtoaitionluukussa aukeavat.
Käyt nyt ensin yläasteen loppuun ja mietit sitten mitä pitää huutaa.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 115
Jaa siä SaVi lytättiin jo ennen ku peli alkanut. :D tää foorumi ei kyllä näissä petä. Viä kerkee Malekin laittaan bussin alle. Viimestään siinä kohtaa kun eka alkulämpö laukaus menee maaliin.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 607
@Moraalinvartija
Mene Osaston ketjuun ja paina sitä suurennuslasia (etsi) kirjoita minut siihen kirjoittajaan ja hae viestejä "Tämä ketju"
Niin saat kyllä hyvän käsityksen mitä mieltä mää olen Osastosta ja Ultras Tampereesta.

Tässä nopea otanta.
Pakko tiedustella onko tämä "ultras tampere" jokin uusi juttu vai joku vanha mikä on mennyt jostain syystä itsellä täysin ohi.

Siis tiedän kyllä mitä ultras tarkoittaa, mutta en ollut nähnyt ennen "ultras tampere" bändistä. Sillä vaan kyselin.

Jees eli lakana oli uusi!
Oli kyllä TV:n välityksellä aivan käsittämätön meno eilen. Tifo, laulut ja visuaalinen ilme oli kyllä täyttä timanttia!

Siis varmasti sen takia, että ihmiset yhdistävät ultrat huligaaneihin jostain syystä.
Ultra-kulttuuri on mielestäni erittäin hienoa ja olen pari kirjaakin asiasta lukenut.

Niin kyllähän Osasto on tässä ristiretkellä ihan kaikkien kannattaja porukoiden puolesta.
Tapparalta tulee nyt damage controllia tähän kun ovat huomanneet, että 99% kiekko ihmisistä ovat tässä asiassa Osaston puolella.

On muuten äärettömän mukava huomata, ettei Ilvestä ahdista tämä Ultras Tampere ollenkaan.
Siitähän vois joku kannattaja ottaa mallia.


Eilen Areenalla heilui toisessa päässä Ultras Tampere lippu ja toisessa päässä oli HPK:n kannattajilla banderolli jossa luki myös Ultra. Eli kaksi ultra porukkaa samassa paikassa eikä pelissä ollut mitään ongelmia. Eikä pelin jälkeen. Eikä ennen sitä.

Ilveksen twitteristä poimittu kuva.
Ei ahdista Ultras Tampere Ilvestä vieläkään ja näyttäisi jopa siltä, että kuvaksi on tarkoituksella valittu kuva missä lippu näkyy :)
Ja kyllä tämä on pientä kuittia minulta niille keiden mielestä tämä Ultras Tampere ei kuulu Ilveksen peleihin eikä edusta Ilvestä. Koska seura on selvästi eri mieltä.
katso liitettä 4643

 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 275
@IhanJuniori Oli muuten Eemeli taas sormi pystyssä tänään!
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 607
Mitä helvettiä!

Olen kohta kaksi kuukautta siis kirjoittanut nimeä väärin, ja sinä olet ensimmäinen joka sen korjaa. Kiitos!

Onneksi ei menty kauden loppuun näin, saati että olisin tilannut kaupalta vähän uutta replicaa. Luoja että välillä sitä tuntee itsensä tyhmäksi!
No mitäs pienistä.
Täälä kirjottaa nimimerkki @alakkriP ja mää luulin noin kaksi vuotta, että se nimimerkki on joku alakiriP :D
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 607
Ylös