Palautetta kanssakeskustelijoille

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 812
Kiitos kysymästä.
Aivan loistavasti.
Mahtava kuulla! :)

Pakko kysyä ja tää on oikeesti ilman mitään vittuilua, että meinaatko seurata ensi kaudella KooKoota tarkemmin?
Itse siis aion aivan ehdottomasti.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 816
Mahtava kuulla! :)

Pakko kysyä ja tää on oikeesti ilman mitään vittuilua, että meinaatko seurata ensi kaudella KooKoota tarkemmin?
Itse siis aion aivan ehdottomasti.
Tottakai jos myrrä on penkin takana.
Toivottavasti myrrä menestyy.
14 vuotta teki hienoa jälkeä ilveksen eteen ja teki sen aidosti ilves-sydämellä.
Itsellä todella iso arvostus pitkän linjan ilvesläisiin.
Harmittaa ettei raipellekaan ole löytynyt sopivaa roolia.
Aivan liian vähän ylipäätään näitä joille logo on edes yksi syy pelata tai toimia seurassa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 812
Tottakai jos myrrä on penkin takana.
Toivottavasti myrrä menestyy.
14 vuotta teki hienoa jälkeä ilveksen eteen ja teki sen aidosti ilves-sydämellä.
Itsellä todella iso arvostus pitkän linjan ilvesläisiin.
Harmittaa ettei raipellekaan ole löytynyt sopivaa roolia.
Aivan liian vähän ylipäätään näitä joille logo on edes yksi syy pelata tai toimia seurassa.
Juu ei minullakaan ole sanaakaan pahaa sanottataa Myrrästä. Toki on niitä hieman ikäviä huhuja, mutta niin kauan kun ne on vaan huhuja niin ei tosiaan mitään negaa Myrrästä.

Ja mitä tulee Raipeen niin kyllä hänelle yritettiin löytää tontti Ilveksestä. Raipe vaan itse halusi päävalmentajaksi ja se ei ollut mahdollista Ilveksessä.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 816
Ja mitä tulee Raipeen niin kyllä hänelle yritettiin löytää tontti Ilveksestä. Raipe vaan itse halusi päävalmentajaksi ja se ei ollut mahdollista Ilveksessä.
En haikaile raipea meille pääkäskijäksi.
Kuitenkin, olisi hauska nähdä mitä tämä saisi aikaan nykybudjetilla operoivassa ilveksessä.
Taustalla kummittelee kuitenkin tepsissä koutsattu hopea ja olihan tuo raipe meillä erikoistilanne valmentajan roolissa oiva seppä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 812
En haikaile raipea meille pääkäskijäksi.
Kuitenkin, olisi hauska nähdä mitä tämä saisi aikaan nykybudjetilla operoivassa ilveksessä.
Taustalla kummittelee kuitenkin tepsissä koutsattu hopea ja olihan tuo raipe meillä erikoistilanne valmentajan roolissa oiva seppä.
Joo ei Ilves sitä hopealuistinta turhaan viime vuonna saanut.

Ja samat ajatukset. En välttämättä haluaisi nähdä Raipea Ilveksen pääkäskijänä, mutta toisaalta taas haluaisin nähdä miten onnistuisi näillä resursseilla.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 812
Löytyiskö foorumeilta ketään joka osaa hieman video editointia?

Toiveissa olisi sellainen "Eemeli Suomi möyrii" pätkä.
Kaikki videot löytyvät kyllä tuolta Ilveksen twitteristä mitä siihen haluaisin ja voisin ne kaikki johonkin niputtaa jos joku sitten voisi tehdä niistä yhden kokonaisuuden.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 812

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 585
No nyt oli @Mansesteri kova tykkäys. Otteluennakko reilun yhdeksän vuoden takaa.

Jestas miten joskus jaksanut noihin noin paljon jorista. Ihan vastaavaa ei ole panostus enää, vaikka toki edelleenkin yritetään noista mahdollisimman hyviä tehdä. Menee noihin vieläkin keskimäärin tunti tai vähän päälle, mutta paljonkohan tuolloin olen aikaa noihin käyttänyt.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 169
No nyt oli @Mansesteri kova tykkäys. Otteluennakko lähes yhdeksän vuoden takaa.

Jestas miten joskus jaksanut noihin noin paljon jorista. Ihan vastaavaa ei ole panostus enää, vaikka toki edelleenkin yritetään noista mahdollisimman hyviä tehdä. Menee noihin vieläkin keskimäärin tunti tai vähän päälle, mutta paljonkohan tuolloin olen aikaa noihin käyttänyt.
#42 Sandell - #71 Laakso - #33 Polak
#26 Savilahti - #51 Zalewski - #89 Tyrväinen
#19 Rautiainen - #21 Mustonen - #28 Hintz
#39 Veistola - #15 Riekkinen - #72 Välimaa

#6 Kivistö - #11 Salmela
#77 Järventie - #5 Mäkelä
#40 Kukkonen - #76 Mäkinen
#82 Pentikäinen

#35 Järvenpää
(#70 Korpisalo)


Tuon ajan kokoonpano. Vähän ollaan tultu eteenpäin.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 469
No nyt oli @Mansesteri kova tykkäys. Otteluennakko reilun yhdeksän vuoden takaa.

Jestas miten joskus jaksanut noihin noin paljon jorista. Ihan vastaavaa ei ole panostus enää, vaikka toki edelleenkin yritetään noista mahdollisimman hyviä tehdä. Menee noihin vieläkin keskimäärin tunti tai vähän päälle, mutta paljonkohan tuolloin olen aikaa noihin käyttänyt.
Oli pakko! Kun tuli vastaan tuolla ohimennen ja olit niin suuren vaivan nähnyt tekstin määrässä. :D
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 446
Löytyiskö foorumeilta ketään joka osaa hieman video editointia?

Toiveissa olisi sellainen "Eemeli Suomi möyrii" pätkä.
Kaikki videot löytyvät kyllä tuolta Ilveksen twitteristä mitä siihen haluaisin ja voisin ne kaikki johonkin niputtaa jos joku sitten voisi tehdä niistä yhden kokonaisuuden.
Jos tarkotat ihan pätkien leikkaamista ja liittämistä ja mahdollisten ääniraitojen lisäämistä ni melko pienellä opettelulla onnistuu sinultakin. Oletan että Windowsilla meet ni tarvit jonku editointi softan vaikka openshot, kdenlive nyt ainaki on joskus ollu ilmasia. En vaan tiedä miten ne irrotetaan twitteristä, mutta siis itse editointi suht helppoa vaikken hetkeen moisia ole tehnytkään. Joksus tuli matkoilla sukellus ja snorklaus videoita vähä leikeltyä jne.. Jos mulla olis tätä nykyä enemmän aikaa... mutta niinku sanoin helposti teet itekki.

Tulisko tos EFM juontajaks ?
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 812
Jos tarkotat ihan pätkien leikkaamista ja liittämistä ja mahdollisten ääniraitojen lisäämistä ni melko pienellä opettelulla onnistuu sinultakin. Oletan että Windowsilla meet ni tarvit jonku editointi softan vaikka openshot, kdenlive nyt ainaki on joskus ollu ilmasia. En vaan tiedä miten ne irrotetaan twitteristä, mutta siis itse editointi suht helppoa vaikken hetkeen moisia ole tehnytkään. Joksus tuli matkoilla sukellus ja snorklaus videoita vähä leikeltyä jne.. Jos mulla olis tätä nykyä enemmän aikaa... mutta niinku sanoin helposti teet itekki.

Tulisko tos EFM juontajaks ?
Siis osaisin tehdä itse. Aika on se mikä nyt vähän jarruttaa tätä juttua. Ja se, että jos teen itse niin en ole ikinä tyytyväinen lopputulokseen :D
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 812
Säähän alotit nyt ihan oikeen trendin, oli pakko itekki koittaa :D
No näköjään :D
Pahoittelut mode-tiimille!

Siis mää oon joskus törmännyt tähän "florida man" juttuun netissä ja sieltä tulee sitten villiä sisältöä :D

Voisko tästä päätellä Lahti suomen Florida.
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 747
dingeling? Pidin sinua asiallisena kirjoittajana.

Tämä dingeling joo turhautu lopussa mitä tapahtuu monille pelaajille, mutta mitään isompaa ei tapahtunut.

Äläkä turhaan mainitse, että täällä kirjoitetaan paskarasta sun muista. Se on totta, mutta juuri tuo erottaa fiksut kirjoittajat muista. Nyt sinä putosit sinne alempaan kastiin.

Hänhän on ollut siellä alemmassa kastissa alusta saakka. Tuntuu, että ainut agenda täällä foorumilla on trollaus. Rivien välistä, mutta trollaus silti.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 812
Hänhän on ollut siellä alemmassa kastissa alusta saakka. Tuntuu, että ainut agenda täällä foorumilla on trollaus. Rivien välistä, mutta trollaus silti.
Täytyy olla eri mieltä. Sanotaan 50% ärsyttävää trollausta ja 50% ihan hauskaa settiä.
 
Ylös