Palautetta kanssakeskustelijoille

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Ylemmänprofiilin huhu. Oskari setänen PELICANS. Bartosak IFK/KHL
Luotettavasta lähteestä vahvistukset: Kousa 2021-22 Pelicans. Pelicans käyny neuvotteluja Jesse saarisen kanssa. Vahvistaa sen että jeppe kävi ilin kanssa juttusil puhumas ifkoon jaksamisest enne peliä.
En yleensä ole mikään kielipoliisi ja itsellenikin virheitä sattuu kieliopillisesti, mutta yritä nyt edes. Vinkkinä välilyönnit, välimerkit, isot kirjaimet ja ihan vain sanojen oikeinkirjoitus. Viestejäsi olisi paljon mukavampi lukea ja ehkä ottaa jotain todestakin.
 

Singaali

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
173
En yleensä ole mikään kielipoliisi ja itsellenikin virheitä sattuu kieliopillisesti, mutta yritä nyt edes. Vinkkinä välilyönnit, välimerkit, isot kirjaimet ja ihan vain sanojen oikeinkirjoitus. Viestejäsi olisi paljon mukavampi lukea ja ehkä ottaa jotain todestakin.
Kuka jaksaa panostaa kauheen pitkään tekstiin koko elämän. Jos elämässä on muutakin kuin anonyymi palsta.
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Kuka jaksaa panostaa kauheen pitkään tekstiin koko elämän. Jos elämässä on muutakin kuin anonyymi palsta.
Yllättävän moni kirjoittaa täällä ihan ymmärrettävästi, ja jopa ihan pitkiäkin viestejä. Ja itselläni kuin monella muullakin on varmasti elämää palstan ulkopuolella.
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 478
Hei!

Tauolta nyt tullut palattua. Ryhtiliike on tapahtunut minulla ja oppinut käsittelemään miten välttämään konflikteja.

Menneet ovat menneitä. Silloin tuli jäätävä määrä p*skaa niskaan. Näin jälkikäteen voin sanoa, että huhuiluni meni oikein, toki hieman myöhässä syynä EHT. Vaikea minun aivan kaikesta tietää on. Ainoastaan yhden maalivahdin kanssa Ilves joutui pettymään.

No joka tapauksessa , minun huhuni ovat tällä palstalla siinä ja keskityn jatkossa muihin asioihin.

Kiitos
-Blegi
 

Stefan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
485
Tosi asiantuntevasti kirjoitettu.
Pelkkää nollaa sunkin viestien laatu tällä foorumilla. Lähinnä kitinää siitä ettei sun suurta ihastusta saa arvostella, tiedä vaikka ei olisi mahdollista enää kylillä törmätä siihen. Jotain rakentavaa perusteluakin voisi laittaa tuon kitinän perään siinä missä muut kirjottaa rakentavaa palautetta.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Pelkkää nollaa sunkin viestien laatu tällä foorumilla.

Joskus kieltämättä tulee keskustelupalstoja ja kommenttiosioita lukiessaan ajatelleeksi, että pitäisikö sääntöjä muuttaa niin, että jokaisen kirjoituksen pitäisi sisältää 'koska'-sana. Eli viestin tulisi sisältää myös perusteluosuus.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 695
Välillä olen nähnyt joidenkin palstalaisten kysyneen, että onko täällä kritiikki Ilvestä kohtaan kiellettyä kun heille tullaan kritisoinnista sanomaan. Asiahan ei ole näin, mutta kritiikki on ottelun lopputuloksesta riippuen lähes aina jompaakumpaa alla olevista:
  1. Ihan sama kun voitettiin, peli oli paskaa ja sillä ei voitettu kuin tuurilla
  2. Ihan sama että pelattiin hyvin, ei tullut voittoa niin sillä ei ole väliä
Ja vaikka tulisikin kunnolla turpiin ja peli on oikeasti aivan järkyttävää, kyseinen kritiikki ei yleensä sisällä käytännössä mitään muuta kuin "hahhah mitä mä sanoin, kaikille kenkää tana". Toisaalta, jos Ilves pelaa hyvin eikä kritiikille ole aihetta, nämä samat henkilöt ovat usein mieluummin hiljaa kuin antaisivat kehuja, kun kerrankin sitä on ansaittu.

En ole yhtään viestiä tässä muutaman vuoden aikana lukenut palstalla, missä olisi valitettu negailusta, jota on tehty aiheesta ja jossa on ollut jotain sisältöäkin.

Lisättäköön tähän nyt vielä, että kyllä. Eilisen ekat 2,5 erää oli ehkä surkeinta Ilvestä, mitä on nähty Kiven tulon jälkeen viime kauden alun lisäksi. Se kuitenkin riitti, ja nyt on taivas taas auki. Säästäkää henkilöstömuutosvaatimuksianne kauden päättymiseen asti.
 

ilvesperhe

Luottopelaaja
Viestejä
2 484
Joskus kieltämättä tulee keskustelupalstoja ja kommenttiosioita lukiessaan ajatelleeksi, että pitäisikö sääntöjä muuttaa niin, että jokaisen kirjoituksen pitäisi sisältää 'koska'-sana. Eli viestin tulisi sisältää myös perusteluosuus.
Sitten kirjoitettaisiin nykytyyliin:
"Ulkona on lämmintä, koska kevät".
"Halliin ei pääse, koska korona".
Nykyajan perustelut olisivat tälläisiä.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 946
Itse olen monta kertaa syyllistynyt kärkkäisiin moitteisiin Ilvestä kohtaan ja joskus ilman järkeviä perusteita.

Ilves on vaan niin kova intohimo, että rapatessa roiskuu ja on mennyt liian kauan menestyksen ajoista. Pahoittelen sitä.

Koitan jatkossa keskittyä pääosin positiivisiin asioihin. Onnistuuko se, sitä en voi 100% luvata.

Koittakaa kestää, kaikki me toivomme Ilveksen parasta!
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 352
Välillä olen nähnyt joidenkin palstalaisten kysyneen, että onko täällä kritiikki Ilvestä kohtaan kiellettyä kun heille tullaan kritisoinnista sanomaan. Asiahan ei ole näin, mutta kritiikki on ottelun lopputuloksesta riippuen lähes aina jompaakumpaa alla olevista:
  1. Ihan sama kun voitettiin, peli oli paskaa ja sillä ei voitettu kuin tuurilla
  2. Ihan sama että pelattiin hyvin, ei tullut voittoa niin sillä ei ole väliä
Ja vaikka tulisikin kunnolla turpiin ja peli on oikeasti aivan järkyttävää, kyseinen kritiikki ei yleensä sisällä käytännössä mitään muuta kuin "hahhah mitä mä sanoin, kaikille kenkää tana". Toisaalta, jos Ilves pelaa hyvin eikä kritiikille ole aihetta, nämä samat henkilöt ovat usein mieluummin hiljaa kuin antaisivat kehuja, kun kerrankin sitä on ansaittu.

En ole yhtään viestiä tässä muutaman vuoden aikana lukenut palstalla, missä olisi valitettu negailusta, jota on tehty aiheesta ja jossa on ollut jotain sisältöäkin.

Lisättäköön tähän nyt vielä, että kyllä. Eilisen ekat 2,5 erää oli ehkä surkeinta Ilvestä, mitä on nähty Kiven tulon jälkeen viime kauden alun lisäksi. Se kuitenkin riitti, ja nyt on taivas taas auki. Säästäkää henkilöstömuutosvaatimuksianne kauden päättymiseen asti.
1. Johtunee siitä, että peli oli heikkoa vaikka voitettiin. Esim. toisen KooKoo pelin kaksi ensimmäistä erää oli Ilves kannattajille lähes kidutusta.
2. Kannattamisen tekee mielekkääksi se, että oma joukkue voittaa. Useimmilla meistä on Ilves-vuosia mittarissa, joten tappioita ja heikkoa menestystä on nautittu jo miksi tarpeiksi.

Mielestäni yllä on kuvattu riittävät perusteet purkautua palstalla. Turha täällä on ohjeistaa muita kirjoittajia miten, miksi ja koska tänne on soveliasta kirjoittaa. Kaikkien kirjoitukset mahtuu mukaan ja moderattorit kyllä siivoavat pahimmat ylilyönnit.
Jos hävityn pelin jälkeistä pettymystä ei halua lukea palstalla, kannattaa pitää taukoa palstalta päivä tai pari. Näin teen itsekin silloin tällöin.
 
Viimeksi muokattu:

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Ilves voisi pistää saikulle Audeten. Niin voisi saada enemmä chancee voittaa.
Ei kuulu joukkueen tapoihin
Moderaattori voisi pistää sut taas hetkeksi lomalle.
Minkä takia? Ilmaisin mielipiteeni mikä ei ollut edes provosoiva. Olen itse tasa-arvoinen oletko sinä?
Miten näissä viesteissä puretaan Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa? Jatkakaa vaikka yksityisenä näitä höpöttelyjä.
 

Kerouac

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
112
Kai tätä ketjua sopii käyttää nimetyn kanssakirjoittajan positiiviseen palautteeseen; pakko nimittäin antaa nimimerkille @Mobutu Sese Seko iso respect tilastojen parissa touhuamisesta. Kiintoisaa luettavaa.
 

Mobutu Sese Seko

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
723
Kai tätä ketjua sopii käyttää nimetyn kanssakirjoittajan positiiviseen palautteeseen; pakko nimittäin antaa nimimerkille @Mobutu Sese Seko iso respect tilastojen parissa touhuamisesta. Kiintoisaa luettavaa.
Paljon kiitoksia kaikille tällaisista respectin osoituksista ja tykkäyksistä, joita olen parin viime kuukauden aikana saanut. Kiva kun kelpaa!
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Niin olin palstoilla aikoinaan varmaan ensimmäinen, joka viestitti, että Ilves tulee menemään kohti tuhoa Vinnien ja kumppaneiden johdolla.

Niin, kirjoitin jo aikoinaan .comin keskustelupalstalla kymmenen vuotta sitten, että Ilves on kriisiseura. Silloin sitä ei kukaan uskonut ja seurajohdonkin taholta tuli noottia, että levitän vääriä tietoja.
 

Kunto

Luottopelaaja
Viestejä
1 607
Niin, kirjoitin jo aikoinaan .comin keskustelupalstalla kymmenen vuotta sitten, että Ilves on kriisiseura. Silloin sitä ei kukaan uskonut ja seurajohdonkin taholta tuli noottia, että levitän vääriä tietoja.

Muistan kyllä kiistelysi erityisesti Hannu Meskasen kanssa.

Itse aloitin mesoamisen jossakin 2006-2007 tienoilla Jatkoajassa. Silloin itselleni alkoi hahmottumaan, ettei Ilves pysty menestymään Vinnien johdolla. Omistajuudessa ja organisaatiorakenteissa oli mätää.
 

dorsku

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
671
Anteeksi, että tartun tähän, mutta huvittaa tämä mentaliteetti, missä alleviivataan omaa kirjoitushistoriaa ja sitä kuinka itse on kirjoittanut aiheesta X ensimmäisenä ja muut ovat seuranneet perässä. Arvostan Brooksia kirjoittajana erityisesti taitavan argumentoinnin ansiosta, mutta tälläiset pienet ja muka-huomaamattomat oman hännän nostot ovat raivostuttavia ja luovat aika ylimielisen vaikutelman kirjoittajasta. Toki tätä tekee kyllä muutkin, mutta nämä osui pelkästään tänään silmiini:

Oikeastaan kaikki se, mitä kirjoitin ennen kauden alkua ja syksyllä, osui oikeaan. Mutta se ei kai yllätä ketään.

Niin, kirjoitin jo aikoinaan .comin keskustelupalstalla...

Tästä kirjoitin jo toisessa ketjussa.

Kirjoitin jo kaksi vuotta sitten...

Pahoittelut lillukanvarsiin tarttumisesta, jatkakaa.
 
Ylös