Oula Palve

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 280
Palveen junnumainen innostuminen muiden onnistumisista on kyllä iloa silmälle :)

EDIT: Osaa myös toki itse pelata jonkin verran.
 

Blackhawk

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
941
Liigan selvästi paras sentteri kun unohdetaan aloitukset. Pelin rytmitys huimalla tasolla. Aloitukset kuntoon niin…


Tillu pltz..
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 456
Olen itsekin kuullut että Palve olisi hieman tällainen kaveri että oma etu menee joukkueen etuun sitoutumisen edelle. Tosin en usko että Pennanen tällaista kaveria olisi naarannut ellei näistä asioista oltaisi keskusteltu pitkään ja hartaasti joten sanoisin että onnistunut haku Ilvekseltä. Imagon kannalta olisi tärkeää että nimeomaan urheilullisuus ja voittamiseen sitoutuminen olisivat kunnossa tämän keväisen "skandaalin" jäljiltä.
Tässä on se merkittävä asia että Pendo on se joka nosti Palveen ylös mestiksestä. On todella iso arvostus Pendoa kohtaan. Ei todellakaan ole tullut tänne perseilemään.
 

Mudi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
322
Tässä on se merkittävä asia että Pendo on se joka nosti Palveen ylös mestiksestä. On todella iso arvostus Pendoa kohtaan. Ei todellakaan ole tullut tänne perseilemään.
Palveen iällä et montaa mahdollisuutta saa olla se the sentteri kärkisarjoissa jos alla heikompia kausia useampi. Onneksi Oula on tarttunut mahdollisuudestaan kiinni vielä.

On ylittänyt tähän mennessä kaikki odotukset mitä uskalsin edes haaveilla.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 117
Tässä on se merkittävä asia että Pendo on se joka nosti Palveen ylös mestiksestä. On todella iso arvostus Pendoa kohtaan. Ei todellakaan ole tullut tänne perseilemään.

Pakko se on kyllä myöntää, että Palve on ollut pelottavan hyvä. Kateellisena olen katsellut miehen menoa täältä naapurista käsin.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 888
Mutta täytyy myös huomioida että on kovat myös Palven laiturit :D
Könönen kiitti eilen paikastaan. Oli aika varman oloinen viimeistely se eka maali. Meskasen meno vaikuttaa vaivalloiselta. Onhan tuossa Oulan rinnalla kiva pelata. Saa Nymankin kiittää Oulaa paljosta.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 307
Täällä kun tuskaillaan, ettei Jalonen ota EHTlle. Hyvä kun ei. Nythän Are lähti jo loukilla takas Sveitsiin. Ilveksellä ei oo mitään voitettavaa EHTllä pelaavassa Oulassa. Paitsi ehkä Oulalle muhkeempi tilipussi Sveitsistä, jos menee iha virtuoosina. Ja sitähän emme halua, kun Ruotsi tai Sveitsi olis varmaan ainoat minne Oula lähtis, kun Liigan sisällä ei vois vaihtaa ja Amerikkoihin tuskin pääsis kuitenkaan.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 888
Täällä kun tuskaillaan, ettei Jalonen ota EHTlle. Hyvä kun ei. Nythän Are lähti jo loukilla takas Sveitsiin. Ilveksellä ei oo mitään voitettavaa EHTllä pelaavassa Oulassa. Paitsi ehkä Oulalle muhkeempi tilipussi Sveitsistä, jos menee iha virtuoosina. Ja sitähän emme halua, kun Ruotsi tai Sveitsi olis varmaan ainoat minne Oula lähtis, kun Liigan sisällä ei vois vaihtaa ja Amerikkoihin tuskin pääsis kuitenkaan.
Minä vain ihmettelin ettei kelpaa. Ilmeisesti Oulan vanha maine mielialapelaajana painaa enemmän kuin tuoreet näytöt.

@punakone onko meillä mitään toivoa pitää mr. Palve täällä vielä ensi kaudellakin?
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 280
Minä vain ihmettelin ettei kelpaa. Ilmeisesti Oulan vanha maine mielialapelaajana painaa enemmän kuin tuoreet näytöt.
Mitä luulet jos tahti jatkuu tälläisenä onko Palve tulevaisuudessa EHT:llä vakio kasvo :)

Itse jaksan uskoa, että valmentajan vaihdos avaa kyllä reilun mahdollisuuden Palveelle näyttää maajoukkueessa.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 888
Mitä luulet jos tahti jatkuu tälläisenä onko Palve tulevaisuudessa EHT:llä vakio kasvo :)

Itse jaksan uskoa, että valmentajan vaihdos avaa kyllä reilun mahdollisuuden Palveelle näyttää maajoukkueessa.
Näin saattaa tosiaan käydä. Saattaa löytää itsensä vielä MM-kisoistakin urallaan. Pendo tulee aivan varmasti antamaan tilaisuuksia.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 307
Minä vain ihmettelin ettei kelpaa. Ilmeisesti Oulan vanha maine mielialapelaajana painaa enemmän kuin tuoreet näytöt.

@punakone onko meillä mitään toivoa pitää mr. Palve täällä vielä ensi kaudellakin?
Voi siellä toki olla vanhaa skismaa, mut hyvä vaan. Mulla meinaa mennä aivot solmuun ajatuksesta, että Palve sais jonku loukin EHTlla loppukaudeks. Sentteristö sen verran ohuilla, et ei kiitos. Kodylleki sais riittää nää kaks kierrosta mun puolesta.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 888
Voi siellä toki olla vanhaa skismaa, mut hyvä vaan. Mulla meinaa mennä aivot solmuun ajatuksesta, että Palve sais jonku loukin EHTlla loppukaudeks. Sentteristö sen verran ohuilla, et ei kiitos. Kodylleki sais riittää nää kaks kierrosta mun puolesta.
Ihan samaa mieltä. Mutta kun kerran tällaisia pelejä pelataan, niin onhan se ihme ettei Oula tuohon rosteriin mahdu.

Kodytekin valinta oli iso virhe Ilveksen kannalta. Muutenkin mies on ollut väsynyt ja nyt sitten vetelee taas noita ylimääräisiä pelejä tuolla.
 

Our Ilves

Rivipelaaja
Viestejä
73
Täällä kun tuskaillaan, ettei Jalonen ota EHTlle. Hyvä kun ei. Nythän Are lähti jo loukilla takas Sveitsiin. Ilveksellä ei oo mitään voitettavaa EHTllä pelaavassa Oulassa. Paitsi ehkä Oulalle muhkeempi tilipussi Sveitsistä, jos menee iha virtuoosina. Ja sitähän emme halua, kun Ruotsi tai Sveitsi olis varmaan ainoat minne Oula lähtis, kun Liigan sisällä ei vois vaihtaa ja Amerikkoihin tuskin pääsis kuitenkaan.
Ymmärrän kyllä, mitä haet tällä takaa ja sinänsä itsekin toivon, että Ilveksen pelaajia ei valittaisi liiaksi näihin "höntsyihin" mukaan. Siinä saisi kuitenkin tarvittavaa lepoaikaa ja aina on olemassa riski loukkaantumisille. Jos kuitenkin miettii isoa kuvaa, niin varmasti sekin on Ilvekselle hyväksi, että täältä valitaan pelaajia mukaan EHT:lle. Se kuitenkin kasvattaa entisestään vetovoimaa Ilvestä kohtaan, kun kuitenkin moni pelaajaa tavoittelee paikkaa maajoukkueesta ja varmasti haluavat päästä näihin mukaan.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 173
Sportilainen tunsi varmaan itsensä muuten ihan aasiksi, kun ei tehnyt lopussa tahallista paitsiota vaan antoi sen sijaan Palveen ottaa kiekon ja samalla antoi Palveelle tilaa vetää vapaasti tyhjiin. Luuli varmaan, että läänintaiteilija ei uskalla vetää pitkän kiekon pelossa.
 
Ylös