Oula Palve

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860

Nämä ovat mun mielestäni vähän huonoja heittoja(etenkin, kun hoetaan samaa läppää jatkuvasti), kun eikös arvasta voi voittaakin? Eli ts. jos pelaajaa sanotaan etukäteen arvaksi, niin sillä ei tarkoiteta sitä, että pelaaja epäonnistuu, vaan sitä että on vaikea arvioida, onnistuuko vai epäonnistuuko. En nyt välttämättä lähtisi naureskelemaan ihmisille, jotka ajattelivat Palvesta jollain tasolla näin.
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
889
Jos areenalla soitetaan Derek and the Dominosin klassikkoa tällä kaudella, minä aion laulaa "Laylan" sijasta "Oulaaaaaa", sävelmän varmaan ainakin setämiehet tietää.
 
Viestejä
1 890
Pakko kirjoittaa tästä yhdestä asiasta mikä näyttää elävän joidenkin kirjoittajien päässä edelleen liittyen Palveen pelaamiseen eli tasaisuus.

Palve on jäänyt 12 pelissä kiikareille ja niistä 8 peliä oli syys-lokakuussa.
Eli edellinen 2kk Palve on pelannut 0+0 pelin vain 4 kertaa.

En kyllä mitenkään pysty ostamaan tätä "Palveen epätasaisuutta"

Edelleen Liigan paras sentteri ja rako seuraavaan tuntuisi vaan kasvavan.
Kyllähän Palve taisi näyttää jo 1. runkosarjapelissä, kuka on meidän ykkösheppa tämän kauden senttereistä.
Kritiikki epätasaisuudesta sopii paljon perustellummin Kodyyn ja Mäntyyn
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
889
No Layla oli Ericin kaverin vaimo alun perin.
Tän kauden voi hyvällä omallatunnolla käydä vieraissa omilla lyriikoilla. Palaan Laylaan kunnes Oula ei enää pelaa meillä;)
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 240
Nämä ovat mun mielestäni vähän huonoja heittoja(etenkin, kun hoetaan samaa läppää jatkuvasti), kun eikös arvasta voi voittaakin? Eli ts. jos pelaajaa sanotaan etukäteen arvaksi, niin sillä ei tarkoiteta sitä, että pelaaja epäonnistuu, vaan sitä että on vaikea arvioida, onnistuuko vai epäonnistuuko. En nyt välttämättä lähtisi naureskelemaan ihmisille, jotka ajattelivat Palvesta jollain tasolla näin.

No ei tähän Liigaan voi lähtökohtaisesti paljon parempaa sentteriä saada, niin kyllä minua jo etukäteen nauratti ihmiset jotka laskivat arvaksi Liigan pomminvarman TOP5-sentterin.
 

Hena

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
289
Nämä ovat mun mielestäni vähän huonoja heittoja(etenkin, kun hoetaan samaa läppää jatkuvasti), kun eikös arvasta voi voittaakin? Eli ts. jos pelaajaa sanotaan etukäteen arvaksi, niin sillä ei tarkoiteta sitä, että pelaaja epäonnistuu, vaan sitä että on vaikea arvioida, onnistuuko vai epäonnistuuko. En nyt välttämättä lähtisi naureskelemaan ihmisille, jotka ajattelivat Palvesta jollain tasolla näin.
Totta, olihan Levtchikin arpa viime vuonna kun tuli Tapiin. Mun mielestä arvaksi voi hyvällä syyllä kutsua jotain ECHL kaveria joka ei ole ikinä käynyt Europassa, enkä ole vielä tähän päivään asti ymmärtänyt miksi yli 50 pinnaa liigassa tehneitä ja tasonsa osoittaneita kutsutaan arvoiksi. Mutta kaikki tavallaan
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Totta, olihan Levtchikin arpa viime vuonna kun tuli Tapiin. Mun mielestä arvaksi voi hyvällä syyllä kutsua jotain ECHL kaveria joka ei ole ikinä käynyt Europassa, enkä ole vielä tähän päivään asti ymmärtänyt miksi yli 50 pinnaa liigassa tehneitä ja tasonsa osoittaneita kutsutaan arvoiksi. Mutta kaikki tavallaan

Ehkä Palven kohdalla kyse oli siitä, että kun alla oli heikompi kausi ja parhaista näytöistä Liigassa oli jo aikaa, niin ei ollut varmuutta saadaanko sieltä huippusentteri vai vain hyvä sentteri täksi kaudeksi. Osa varmasti pohti myös henkisen puolen juttuja, (mutta niissä on kyllä nähty, että maine on suurin osin täyttä harhaa).
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 546
Ehkä Palven kohdalla kyse oli siitä, että kun alla oli heikompi kausi ja parhaista näytöistä Liigassa oli jo aikaa, niin ei ollut varmuutta saadaanko sieltä huippusentteri vai vain hyvä sentteri täksi kaudeksi. Osa varmasti pohti myös henkisen puolen juttuja, (mutta niissä on kyllä nähty, että maine on suurin osin täyttä harhaa).
Tämä on totta. Lähinnä tuo, että viimeiseen pariin liiga kauteen johki reiluun 100 peliin oli 100 pinnaa niin arpa oli aikamoinen huuto. Viime kaudella oli toki muutenkin ongelmia ja huhuttiin jo kesken kauden liigaan.
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 371
Jos areenalla soitetaan Derek and the Dominosin klassikkoa tällä kaudella, minä aion laulaa "Laylan" sijasta "Oulaaaaaa", sävelmän varmaan ainakin setämiehet tietää.
Ja nuoremmastakin sukupolvesta me joiden faijoilla oli kova musiikkimaku.

Oulaaaaa...
Got me on my knees,
Oulaaaaa!!!
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 978
Varmaan tulee jäämään yhteen kauteen tämä Palven stintti Ilvekseen. Mutta onpahan reissu. On jo nyt tehnyt samat pisteet kuin isolla hypellä hankittu Kontiola ensimmäisellä kaudellaan meillä.

Tässä hiukan vertailua Oulalle edellisten Liigakausien parhaiden senttereiden statistiikasta runkosarjassa.

2022-23 Lehterä 57 pinnaa
2021-22 Jasek 51
2020-21 Kontiola 55
2019-20 Danforth 60
2018-19 Danforth 52
2017-18 Suomela 60
 

julli65

Luottopelaaja
Viestejä
1 925
Varmaan tulee jäämään yhteen kauteen tämä Palven stintti Ilvekseen. Mutta onpahan reissu. On jo nyt tehnyt samat pisteet kuin isolla hypellä hankittu Kontiola ensimmäisellä kaudellaan meillä.

Tässä hiukan vertailua Oulalle edellisten Liigakausien parhaiden senttereiden statistiikasta runkosarjassa.

2022-23 Lehterä 57 pinnaa
2021-22 Jasek 51
2020-21 Kontiola 55
2019-20 Danforth 60
2018-19 Danforth 52
2017-18 Suomela 60
Yli 60 pinnaa tulee,helposti!!
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 360
Reeneissä menty lujaa, siltä se näytti tänään, kun jalka ei riittäny.
Omaan silmään ihan normaali liikkeellä oli tänään mukana. Kannattaa katsoa kenen kanssa on pelannut viime aikoina, niin voi löytyä syy miksi näyttää "hitaalta."
 
Ylös