Muiden joukkueiden ottelutapahtumat

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 241
On kyllä ihme porukkaa.

Asiakaskyselyssä varmaan voittaisi sellainenkin kanta, että "olisiko parempi että vain joka toisella penkillä voi istua katsoja, jotta hiki haisee vähemmän ja on enemmän tilaa hyöriä penkillään"

Ja sen perusteella sitten puolet paikoista myyntikieltoon.
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 729
Kyllä tää vähän harmittaa. Hieno perinteinen paikallispeli. Sinioranssi vs keltavihree. Ilves vs Tappara. Mutta tällä kertaa siellä on vain yhden joukkueen kannattajaryhmä paikalla. Ymmärrän toki osastoa tässä ja heidän takana seison loppuunasti, mutta toivottavasti tämä ei nyt vaikuta meidän pelaajiin ja pelaamiseen yhtään. Tiedetään kuitenkin, että pelaajia puskee eteenpäin kannattajat kun on vaikka vähän hankalampi vaihe pelissä.

Niinno. Itse en ole käynyt yli kymmeneen vuoteen Tapparan otteluissa, enkä oikein keksi yhtään syytä miksi sinne menisin. Ottelutapahtuma on valovuoden Ilvestä jäljessä ja tärkeinpänä syynä se, että en halua viedä senttiäkään Tapparan kassaan.

Vierasottelultahan tuo jokatapauksessa pelaajille näyttäytyy, ei ole samaa väri- tai musiikkimaailmaa kuin kotona. Ja ihan hyvinhän nuo vierasmatsit ovat tällä kaudella menneet ilman Osastoakin.

Ei lippuja, ei Osastoa. Oikea päätös.
 

Blackhawk

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
971
Saisinkohan mitenkään naapurin ottelutapahtumaan takaisin sen hautajaismusiikin ja ne söpöt kädet yrittämään epätoivoisesti saamaan katsomoa heräämään kaukalossa sekoilevalle kaiken voittaneelle joukkueelle?
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 648
Vieläkös siellä Teslaa arvotaan?
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 371
Ilves voisi järjestää asiakastyytyväisyyskyselyn missä olisi esim seuraavia kysymyksiä:

-Häiritseekö hassut hatut ja peruukit pelikokemustasi?

-Häiritseekö traktorilla saapuvat Areenan liikennöintiä, pitäisikö ne kieltää?

-Onko överi oranssi väri yleisössä silmiä ja pelin seuraamista häiritsevä väri? Kielletäänkö huomiovärit yleisössä?

Saa jatkaa...
-Aiheuttaako "Petona" tunnettu oranssihiuksinen ADHD-mannekiini lapsellesi painajaisunia?

-Haisevatko vieressäsi istuvan vastustajan fanin saappaiden pohjat lehmänpaskalta?

-Sokaisevatko Rikard Grönborgin kyyneleet katsojia joka kerta kun tuomarit viheltävät vähänkään hänen joukkueensa vastaisesti?

Hei, näähän on kivoja :D Näitä vois keksiä lisää
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 249
Pitäiskö postailla tänne porukalle nähtäväksi kuinka hyvin Aki "supermouho" Hautamäki palvelee vierasjoukkueen faneja? On naurettava seppä.
Onko se ollut taas jossain mouhoradion haastattelussa puhumassa paskaa?
 

Enääeiodoteta

Rivipelaaja
Viestejä
15
Taas totesin että ei pitäisi missään tapauksessa olla optimisti kun Tapparan toiminnasta puhutaan. Lippukiellon palatessa meni viimeinenkin toivo siihen että tampereella olisi joskus euroopan parasta tunnelmaa kahdessa päädyssä.

En tiedä missä maalaislehdessä he ovat näiltä keski-ikäisiltä Tapparafaneilta kyselleet mielipiteitänsä, sillä järkkärinä olen ainakin huomannut, että tämä mouhijärveläinen ihmismassa valittaa lipuista vaikkei se heidän pelin katsomista eses häiritsisi...
 
Viimeksi muokattu:

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 648
Nyt lähtee kottikärryllinen pisteitä vaasaan :D

Tämä varmaan muutaman kerran sanottu mutta Vaasassa on aivan eri läänissä kannattajakulttuurin huomioonottamiset kuin lähestulkoon missään muualla. Siellä ei pakolla soiteta humppaa jos kannattajakatsomolla on juttu menossa. Monella paikkakunnalla se levykiekonpyörittäjä ottaa liikaakin roolia ja pakolla laittaa jotain tunnelmanlatistajaa ämyreistä oli tilanne mikä tahansa. Mainokset sitten asia erikseen.
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 371
Tämä varmaan muutaman kerran sanottu mutta Vaasassa on aivan eri läänissä kannattajakulttuurin huomioonottamiset kuin lähestulkoon missään muualla. Siellä ei pakolla soiteta humppaa jos kannattajakatsomolla on juttu menossa. Monella paikkakunnalla se levykiekonpyörittäjä ottaa liikaakin roolia ja pakolla laittaa jotain tunnelmanlatistajaa ämyreistä oli tilanne mikä tahansa. Mainokset sitten asia erikseen.
Juissille terveisiä...
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 852
Tapparan tiedotus jatkaa onnistumisten linjalla. Osa tiedotteesta haiskahtaa suorastaan vittuilulta näiden uusimpien käänteiden jälkeen:
Vieraskannattajaryhmä ei hyödyntänyt Tapparan tarjoamaa laajennettua vieraskannattajakatsomoa kauden kolmanteen paikallisotteluun, joten heidän käyttöönsä varatun istumakatsomon paikat on nyt vapautettu yleiseen myyntiin.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 913
Nyt varmasti osa hermostuu mun seuraavasta kirjoituksesta.

Ite en oikein ymmärrä miksi osasto boikotoi paikallispelejä. Tässä kohtaa boikotoinnilla ei voiteta yhtään mitään. Ikinä ei saada tahtoa läpi. Edellisessä naapurin isännöimässä paikallispelissä heidän fanikatsomonsa voitti meidän fanikatsomon kannustuksessa satanolla.

Heidän fanikatsomon kannustus on mennyt isosti eteenpäin ainakin sen paikallispelin perusteella. Sellaista en ole itse ennen heiltä nähnytkään.

Itse en ole monestakaan syystä päässyt käymään omissa kotipeleissäkään, kuin vain kerran. Se oli Kärpät-matsi.

Kyllä oli harvassa meidänkin fanikatsomo, jos vertaa mitä on tottunut areena-aikakaudelta näkemään edellisiltä kausilta. Meininki oli kyllä melko vaisua.

Pointtina etten ymmärrä miksi täällä ilkutaan naapurin fanitoiminnalle ym. ku he ovat reilusti paranteet ja meillä taas tunnelma ja on heikentynyt ja väkimäärä pienentynyt ja tosiaan heidän isännöimässä paikallispelissä häviämme kannustuksessa satanolla. Kannustuskulttuuri on tasoittunut heidän ja meidän välillä ottelutapahtumassa isosti ellei olla jopa jäljessä jo.

Toki otanta itellä on vain noista kahdesta ottelusta, mutta niiden perusteella on muodostunut tällainen näkemys.
 
Viimeksi muokattu:

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 729
tosiaan heidän isännöimässä paikallispelissä häviämme kannustuksessa satanolla.

Tätä pointtia en ihan ymmärrä. Sehän tosiaan on heidän kotipelinsä, eli meille vieraspeli. Missä vieraspelissä on lähtökohtana se, että vieraspoppoo pesee kotijoukkueen kannattamisessa?

Toki poikkeuksia on ja ne osuvat todella usein nimenomaan meidän Osastoon. Se on hienoa. Mutta ei voi pitää oletuksena sitä, että jokaisessa vierasmatsissa Osasto pesisi vastustajan. Kun he eivät edes läheskään jokaiseen vierasmatsiin osallistu.
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 852
Itse ainakin boikotoin ensi viikolla vieraspeliä, jossa Ilves pelaa Tapparaa vastaan. Paikallispeliä ei ole valitettavasti tarjolla. Kiitos Tapparan.
 

JalosJukka

Rivipelaaja
Viestejä
27
Nyt varmasti osa hermostuu mun seuraavasta kirjoituksesta.

Ite en oikein ymmärrä miksi osasto boikotoi paikallispelejä. Tässä kohtaa boikotoinnilla ei voiteta yhtään mitään. Ikinä ei saada tahtoa läpi. Edellisessä naapurin isännöimässä paikallispelissä heidän fanikatsomonsa voitti meidän fanikatsomon kannustuksessa satanolla.

Heidän fanikatsomon kannustus on mennyt isosti eteenpäin ainakin sen paikallispelin perusteella. Sellaista en ole itse ennen heiltä nähnytkään.

Itse en ole monestakaan syystä päässyt käymään omissa kotipeleissäkään, kuin vain kerran. Se oli Kärpät-matsi.

Kyllä oli harvassa meidänkin fannikatsomo, jos vertaa mitä on tottunut areena-aikakaudelta näkemään edellisiltä kausilta. Meininkiä oli kyllä melko vaisua.

Pointtina etten ymmärrä miksi täällä ikkunaan naapurin fanitoiminnalle ym. Ku he ovat reilusti paranteet ja meillä taas tunnelma ja on heikentynyt ja väkimäärä pienentynyt ja tosiaan heidän isännöimässä paikallispelissä häviämme kannustuksessa satanolla. Kannustuskulttuuri on tasoittunut heidän ja meidän välillä ottelutapahtumassa isosti ellei olla jopa jäljessä jo.

Toki otanta itellä on vain nuosta kahdesta ottelusta, mutta niiden perusteella on muodostunut tällainen näkemys.
Allekirjoitan tämän. Puhutaan Tapparan omasta kotipelistä, näen että ovat oikeutettuja tekemään tämän muotoisia linjauksia mitä nyt nähty. En itse välitä, meidän kotipelit ovat sitten asia erikseen. En jaksa yhtään tätä nykyistä mielensäpahoittamista, molemmilta osapuolilta.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Nyt varmasti osa hermostuu mun seuraavasta kirjoituksesta.

Ite en oikein ymmärrä miksi osasto boikotoi paikallispelejä. Tässä kohtaa boikotoinnilla ei voiteta yhtään mitään. Ikinä ei saada tahtoa läpi. Edellisessä naapurin isännöimässä paikallispelissä heidän fanikatsomonsa voitti meidän fanikatsomon kannustuksessa satanolla.

Heidän fanikatsomon kannustus on mennyt isosti eteenpäin ainakin sen paikallispelin perusteella. Sellaista en ole itse ennen heiltä nähnytkään.

Itse en ole monestakaan syystä päässyt käymään omissa kotipeleissäkään, kuin vain kerran. Se oli Kärpät-matsi.

Kyllä oli harvassa meidänkin fannikatsomo, jos vertaa mitä on tottunut areena-aikakaudelta näkemään edellisiltä kausilta. Meininkiä oli kyllä melko vaisua.

Pointtina etten ymmärrä miksi täällä ikkunaan naapurin fanitoiminnalle ym. Ku he ovat reilusti paranteet ja meillä taas tunnelma ja on heikentynyt ja väkimäärä pienentynyt ja tosiaan heidän isännöimässä paikallispelissä häviämme kannustuksessa satanolla. Kannustuskulttuuri on tasoittunut heidän ja meidän välillä ottelutapahtumassa isosti ellei olla jopa jäljessä jo.

Toki otanta itellä on vain nuosta kahdesta ottelusta, mutta niiden perusteella on muodostunut tällainen näkemys.
Miks te boikotoitte, ettekä maksa Tapparalle siitä, että voisitte pitää huolta meidän joukkueemme kannatuksesta? Kyllä teidän pitäisi käyttää varojanne siihen, vaikka ette saisikaan harrastaa toimintaanne niin, että se olisi teille mielekästä, koska me haluamme, että me voitamme - tai siis että te voitatte meidän puolestamme - katsomossa sinionssit.

Niin ja boikoteista ei tosiaan koskaan ole mitään hyötyä... kunnes sitten taas seuraavankin kerran on.

Ni!
 
Ylös