Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
VoimiaFlares thrown on pitch halt Ħamrun Spartans and Maccabi Haifa match
Maccabi Haifa on ollut aina ylipäätänsä iljettävä porukka. Viimeksi 2 vuotta sitten he heitteli palavia soihtuja kotisektoria kohti Mestarien Liigassa.
Soihtujen turvallisen käytön sääntö numero 1 on se että niitä ei heitellä väkijoukkoihin. Meidän kannattaa siis tuomita moiset teot, mikäli me ikinä halutaan käyttää soihtuja ilman esimerkiksi pelkoja sakoista.Voimia
Mikä tän kommentin pointti oli? Palavat soihdut katsojien päälle ihan fine, vai?Voimia
Sama mieltä @Jäähykuningas18 kanssa. Against modern football and pyro is not a crimeVoimia
Katsojien päällekö ne nyt siellä heitettiin? Ja tarkoitus oli nyt muutenkin tuohon tifoiluun kommentoida.Mikä tän kommentin pointti oli? Palavat soihdut katsojien päälle ihan fine, vai?
Niinhän minä kirjoitin ja niin siinä uutisartikkelissakin lukee.Katsojien päällekö ne nyt siellä heitettiin?
Ihan perusasioita on tapahtunut. Ehkä sinua pikkuisen pelottaa, se on ymmärrettävääNiinhän minä kirjoitin ja niin siinä uutisartikkelissakin lukee.
"Flares thrown on pitch".Niinhän minä kirjoitin ja niin siinä uutisartikkelissakin lukee.
Hampun Spartans arealla tarkoitettiin juurikin koti kannattajakatsomoa. Hämmennyksen lievennykseksi etsin hieman selkeämmän artikkelin asiasta"During the first half, referee Donald Robertson, of the Scottish FA, was forced to stop the match for the first time when flares were thrown by the Maccabi fans towards the Ħamrun Spartans area."
Niin ja siinä lukee että ne soihdut heitettiin kohti sitä aluetta. Ei SINNE ALUEELLE. Ja edelleenkään, sinä et tiedä taustoista yhtään mitään niin tuo moralisointi on siksi täysin turhaa. Ja kuten jo ylempänä sanoin niin alunperin tarkoitkn "voimia" sinulle tuohon tifoiluun liittyen.Hampun Spartans arealla tarkoitettiin juurikin koti kannattajakatsomoa. Hämmennyksen lievennykseksi etsin hieman selkeämmän artikkelin asiasta
Weiterleitungshinweis
Huutista.sinä et tiedä taustoista yhtään mitään
Aha. No sitä samaa sun jutuille täällä.Huutista.
Sinä ikäänkuin implikoit että "taustoissa" voisi olla jotain sellaista joka lievittää tuota käytöstä. Mitä ihmeen tietoa jostain "taustoista" pitää tietää voidakseen todeta että tuollainen palavan soihdun heittäminen kohti ihmisjoukkoa (osui tai ei) on täydellistä kusipäisyyttä ja kertoo vain heittäjän itsensä alhaisesta älykkyydestä?Aha. No sitä samaa sun jutuille täällä.
Munkin mielestä se tifo oli mauton, mutta toi moralisointi soihtujen heittelimesestä täältä Suomesta on ihan turhaa, kun niitä ei ilmeisesti ole edes kenkään päälle heitetty.
No, itse asiassa on kirjoittamattomia sääntöjä. Ultras-ryhmät voivat aina hyökätä toisia ultras-ryhmiä vastaan, eli pitää aina olla valmis. Vaikka et tykkäisi tästä, tämä on todellisuusIha vitu siistii ku soihtuja heitellään muiden päälle, eihän yksi soihtu haavaa tee. Oikean kannattajan täytyy sitä paitsi aina olla valmis STAND YOUR GROUND!!1!!
#againtmodermfotpall #acab