Voimia
Onhan tuo ihan vitun tyhmää toimintaa, mutta ei mitenkään yllättävää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voimia
Eeei, sehän oli vaan hauskaa ja vittuako siitä, että suututetaan kauko-idästä puolenkymmentä maata, joihin pitäs vientiä tehdä.Silmien vääntelykin on kamala homma.
Eeei, sehän oli vaan hauskaa ja vittuako siitä, että suututetaan kauko-idästä puolenkymmentä maata, joihin pitäs vientiä tehdä.
Mitäpä me niillä vienti valuutoilla, meillähän menee ilmankin niin saatanan hienosti.
Pääministerikin meni anteeksi pyytelemään ihan vaan pikkumaisuuttaan ja hallituskavereille vittuillakseen, tuskin sillä mitään semmoista tarkoitusta oli, että Suomen etua siinä ajoi, vai mitä?
Ei pahalla mut näin sivusta katsojana jäi kuva, että sinä et aluksi ymmärtänyt Gregsua ja Jankoa.Pointti oli että niitä soihtuja ei kenenkään päälle heitetty. Mikä tässä nyt on taas näille ulisijoille niin vaikeaa ymmärtää? Mitenkään tässä ei puolusteltu soihtujen heittämistä kenenkään päälle. Saatiin taas kaikki foorumin kannattajatoimintaa vihaavat paikalle oikein koko porukalla ja jälleen ymmärtämään väärin. Tuosta tifosta mielensä pahoittaminen oli se mikä tässä silti eniten naurattaa kun niitä taustoja asian puolesta ei näillä kitisijöillä tiedossa ole senkään suhteen.
Mutta jee, moralisoidaan lintukodosta kaikkia muita. Silmien vääntelykin on kamala homma.
Muistatko kun vuosi sitten Kiina katkoi kallisarvoiset kaapelimme Itämerellä? Ehkä tahallaan. Pyysikö media Kiinalta anteeksipyyntöä? Pahoitteliko Kiina? Pyysikö Kiina anteeksi suomen kielellä suomalaisissa tiedotusvälineissä? Vaurioituiko Kiinan maakuva? Suomalainen kaunotar irvistää tai oikeestaan vain hymyilee somessa ja joku matkii häntä. Tyhmää, joutavaa. Mutta oletteko oikeasti sitä mieltä, että Suomen maakuva meni pilalle? Tämä on mielestäni suomettumisen suomenennätys. Siis 70-luvun enkat paukkuu rikki. Tämä on aikalaishulluuden kauden kärkitulos joka valitettavasti rikkoutuu vielä tänä vuonna. Herra varjele.Eeei, sehän oli vaan hauskaa ja vittuako siitä, että suututetaan kauko-idästä puolenkymmentä maata, joihin pitäs vientiä tehdä.
Mitäpä me niillä vienti valuutoilla, meillähän menee ilmankin niin saatanan hienosti.
Pääministerikin meni anteeksi pyytelemään ihan vaan pikkumaisuuttaan ja hallituskavereille vittuillakseen, tuskin sillä mitään semmoista tarkoitusta oli, että Suomen etua siinä ajoi, vai mitä?
No, itse asiassa on kirjoittamattomia sääntöjä. Ultras-ryhmät voivat aina hyökätä toisia ultras-ryhmiä vastaan, eli pitää aina olla valmis. Vaikka et tykkäisi tästä, tämä on todellisuus
On kuule ihan itse aiheutettuaSaatiin taas kaikki foorumin kannattajatoimintaa vihaavat paikalle oikein koko porukalla ja jälleen ymmärtämään väärin.
Ilmeisesti jos ei kaikessa tanssi sinun pussiin, niin automaationa vihaa kaikkea kannattajatoimintaa? Vaikka kuinka joku olisikin eri mieltä kanssasi, ei se tarkoita että heidän intohimo Ilvekseen olisi yhtään sen pienempi.Saatiin taas kaikki foorumin kannattajatoimintaa vihaavat paikalle oikein koko porukalla ja jälleen ymmärtämään väärin.
Itsekin moralisoit muita nyt siitä, että me ei toivota että jalkapallo-otteluissa katsomoihin heitetään soihtuja, osui ne tai ei.Mutta jee, moralisoidaan lintukodosta kaikkia muita.
Missä kohtaa tuossa linkissä sanottiin että soihtuja heitettiin jonkun päälle kuten tässä nyt muutama henkilö väittää? Se oli se minun pointti. Päälle ei heitetty vaan kohti. Ymmärrätkö eron vai haittaako se mouhogeeni tässä nyt?Ei pahalla mut näin sivusta katsojana jäi kuva, että sinä et aluksi ymmärtänyt Gregsua ja Jankoa.
Itse ainakaan ei ollut ongelmia ymmärryksessä vaikka kuulemma vanhempani ovat sisaruksia
No koska ne ikävät ihmiset ymmärsivät väärin. Lue nyt näitä kommenttejani ihan ajatuksella niin ehkä aukeaa mitä tässä haettiin.On kuule ihan itse aiheutettuaTyyppi tulee ensimmäisenä aukomaan päätä siitä kun joku sanoo että perseily on perseestä, ja heti perään valittaa kun taas on ikävät ihmiset ymmärtäny väärin. No miksiköhän?
Hienoa. Siellä on hyvä lippua heilutella. Katsotaan tänään miten sitä ääntä lähtee ja lauantaina uudestaan.Itse yhtenä "ulisijana" olen pitämässä tällä viikolla 4 pelin viikonlopun, johon kuuluu myös yksi vierasreissu. Moneenko peliin sinä olet tulevana viikonloppuna menossa pitämään ääntä? Minun intohimo Ilvestä ja kannattajatoimintaa kohtaan on ihan yhtä suuri kuin sinusi. Ja sama tilanne voi olla muilla "ulisijoilla".
Odottelen vielä natseja, pakkoruotsia ja TalvisotaaAjattelin, että tässä ketjussa olisi kenties käsitelty kotimaisen jääkiekon kannattajakulttuurin edistystä, onhan tämä kuitenkin jääkiekkopuolella.
No ei suinkaan, vaan täällä tapeltiin suut vaahdoten jonkun Israelilaisen jalkapallojoukkueen kannattajaporukan perseilyistä. Sitten saatiin mukaan ”kirjoittamattomat säännöt” ja vielä kirsikkana kakun päälle Pääministeri ja hallitus saatiin sotkettua keskusteluun mukaan![]()
Odottelen vielä natseja, pakkoruotsia ja Talvisotaa
Provo yritys onnistui täydellisesti, sillä kukaan ei reagoinut mitäänMukava nähdä että iltana jolloin naapuri ei pelaa niin silti joku oman elämänsä sankari on päättänyt käyttää iltansa siihen että tulee Sorinkadulle hikisellä Audilla ikkunat auki luukuttaan Live is Lifeä kun porukkaa tulee hallista![]()
Se on pitkä matka maakuntiin, mutta annetaan nyt pisteet yrityksestä.Provo yritys onnistui täydellisesti, sillä kukaan ei reagoinut mitään. Nyt voi varmaan iloisena kruisailla kotiin!