Miten jaksat kannattaa Ilvestä?

minzu85

Guest
Vs: Miten jaksat kannattaa Ilvestä?

SamuK sanoi:
jahnu sanoi:
minzu85 sanoi:
No niin nyt siitä on selvitty :)
En meinaa seurannut eilistä Ilveksen peliä, vaikka olisi ollut mahdollisuus.
Kokeilen irroittautua pikkuhiljaa....No en mä vissiin mitään menettänyt?
LUOPIO. Ilvestä ei TOSI fani petä vaikeinakaan aikoina.
Ei. Mutta kyllä suhtautumista jokainen voi muuttaa. Esimerkiksi veikkauksessa haetaan varmaa kohdetta Ilveksen vastustajasta. Onko tämä kannattamista? Ei, mutta onpahan osunut ainakin se kohde.

Itsellä Ilves pysyy aina. Mutta kyllä jääkiekossa keskittyminen on ihan muualla. Kavereiden kanssa pyrin välttämään Ilves -aiheisia keskustelua, koska en yksinkertaisesti jaksa vuodesta toiseen jauhaa valheita paremmasta huomisesta.

Totta.
Ja sit kun kesällä yleensä on tuntunut et tällä kaudella voisi tulosta tullakin niin vituiksihan se menee jo alku syssystä....
Liian suurta vitutusta on tällainen....
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 354
Vs: Miten jaksat kannattaa Ilvestä?

Aika taitavasti siirtyi aihe siihen, kuka kirjoittaa millekin foorumille tai mitä väliä sillä on.

Alkuperäinen aihe oli "kelkan kääntäminen" eli kannattamansa seuran vaihtaminen. Niitä, joille tällainen on ok, ei Ilves kaipaakaan. He voivat siis mennä pätemään sinne seuraavaksi "kannattamansa" seuran foorumeillekin.
 

-sk-

Luottopelaaja
Viestejä
1 447
Vs: Miten jaksat kannattaa Ilvestä?

Carabasin Markiisi sanoi:
Aika taitavasti siirtyi aihe siihen, kuka kirjoittaa millekin foorumille tai mitä väliä sillä on.

Alkuperäinen aihe oli "kelkan kääntäminen" eli kannattamansa seuran vaihtaminen. Niitä, joille tällainen on ok, ei Ilves kaipaakaan. He voivat siis mennä pätemään sinne seuraavaksi "kannattamansa" seuran foorumeillekin.
Samaa mieltä. Se on mulle ok, jos vähentää seuraamista kun ei jaksa tappioiden tuomaa masennusta. Sen sijaan jos pystyy lennosta vaihtamaan suosikkijoukkuetta, niin silloin ei mikään fani ole koskaan ollutkaan. Vitun gloryhunterit.
 

minzu85

Guest
Vs: Miten jaksat kannattaa Ilvestä?

Carabasin Markiisi sanoi:
Aika taitavasti siirtyi aihe siihen, kuka kirjoittaa millekin foorumille tai mitä väliä sillä on.

Alkuperäinen aihe oli "kelkan kääntäminen" eli kannattamansa seuran vaihtaminen. Niitä, joille tällainen on ok, ei Ilves kaipaakaan. He voivat siis mennä pätemään sinne seuraavaksi "kannattamansa" seuran foorumeillekin.

Ei ei....
Ei tämän ketjun aihe ole ikinä ollutkaan seuran vaihtaminen! Vaan kuinka jaksaa edelleen kannattaa Ilvestä kaikkien näitten vaikeitten vuosien jälkeen vai jaksaako!

Sä kyllä voit ihan rauhassa mennä Tappara foorumille kun sul ei ole mitään arvostusta muita faneja kohtaan!
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 354
Vs: Miten jaksat kannattaa Ilvestä?

minzu85 sanoi:
Haluaisinkin kokea voittavan joukkueen tuntua, josta syystä olenkin vakavissani harkinnut kokeilla kelkan vaihtoa...

minzu85 sanoi:
Kyllä mä päätin et hyvin todnnäköisesti tämän kauden jälkeen loppuu tämän seuran kannattaminen ja tukeminen(vaikken ole rahallisesti pariin vuoteen tukenut, paitsi Peten kautta).

Niinpä niin. Voit muutenkin vaikka selailla oman viestihistoriasi läpi ja etsiä omista päänaukomisistasi sitä arvostusta muita kohtaan. Mutta tee mitä lystäät, mokoman kanssa jaksa vängätä enempää.
 

hyppyri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
659
Vs: Miten jaksat kannattaa Ilvestä?

Carabasin Markiisi sanoi:
Niinpä niin. Voit muutenkin vaikka selailla oman viestihistoriasi läpi ja etsiä omista päänaukomisistasi sitä arvostusta muita kohtaan...

Palstaveli minzu taitaa olla siis oikea jääkiekkoilija!
 

minzu85

Guest
Vs: Miten jaksat kannattaa Ilvestä?

Carabasin Markiisi sanoi:
minzu85 sanoi:
Haluaisinkin kokea voittavan joukkueen tuntua, josta syystä olenkin vakavissani harkinnut kokeilla kelkan vaihtoa...

minzu85 sanoi:
Kyllä mä päätin et hyvin todnnäköisesti tämän kauden jälkeen loppuu tämän seuran kannattaminen ja tukeminen(vaikken ole rahallisesti pariin vuoteen tukenut, paitsi Peten kautta).

Niinpä niin. Voit muutenkin vaikka selailla oman viestihistoriasi läpi ja etsiä omista päänaukomisistasi sitä arvostusta muita kohtaan. Mutta tee mitä lystäät, mokoman kanssa jaksa vängätä enempää.

Mä en ole ikinä täältä ketään ollut ajamassa pois, enkä haukkunut... Ja edelleen olen HARKINNUT siinä on pikkanen ero :)
Voi voi jos et poika parempaan pysty... :)
 

Pluto

Tulokas
Viestejä
7
Vs: Miten jaksat kannattaa Ilvestä?

Joo..o, eipä tästä tunnu irti pääsevän....No, eipähän tartte kaydä ruoskituttamassa itseään millään hämärillä klubeilla. ;)
 

Crueman

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
641
Vs: Miten jaksat kannattaa Ilvestä?

Carabasin Markiisi sanoi:
minzu85 sanoi:
Haluaisinkin kokea voittavan joukkueen tuntua, josta syystä olenkin vakavissani harkinnut kokeilla kelkan vaihtoa...

minzu85 sanoi:
Kyllä mä päätin et hyvin todnnäköisesti tämän kauden jälkeen loppuu tämän seuran kannattaminen ja tukeminen(vaikken ole rahallisesti pariin vuoteen tukenut, paitsi Peten kautta).

Niinpä niin. Voit muutenkin vaikka selailla oman viestihistoriasi läpi ja etsiä omista päänaukomisistasi sitä arvostusta muita kohtaan. Mutta tee mitä lystäät, mokoman kanssa jaksa vängätä enempää.
Owned like a motherfucker.

Karsintoja kaipaillessa, niin vajakkien kuningas saadaan helvettiin tältä palstalta.
 

The One

Rivipelaaja
Viestejä
69
Vs: Miten jaksat kannattaa Ilvestä?

Kuulen äänesi tuulessa
ja näen sateessa silmäsi.
Silmäsi kostuneet, jotka näkivät kaiken.
Ja minä kysyin kuinka sinä jaksat
kuinka jaksat jatkaa näin?
Sanoit jos kerran tähänkin asti
miks ei myös tästä eteenpäin.
Niin kuin isä, isä joka tietää kaiken menneen hukkaan.
Niin kuin äiti, äiti joka odottaa iltaisin turhaan.

Ja minä kysyin kuinka sinä jaksat
kuinka jaksat jatkaa näin?
Sanoit jos kerran tähänkin asti
miks ei myös tästä eteenpäin.

Päivästä päivään
eteenpäin päivä kerrallaan.

Päivästä päivään
eteenpäin päivä kerrallaan.

Päivästä päivään
eteenpäin päivä kerrallaan.

Päivästä päivään
eteenpäin päivä kerrallaan.

Tuntuu pahalta nähdä,
kuinka elämä menee alas
toiveet toivottomat
ja unelmat unohtuvat.
Ja minä kysyin kuinka sinä jaksat
kuinka jaksat jatkaa näin?
Sanoit jos kerran tähänkin asti
miks ei myös tästä eteenpäin.
 

Aurajoen rannalta

Rivipelaaja
Viestejä
12
Vs: Miten jaksat kannattaa Ilvestä?

Pakko laittaa alla oleva linkki tänne.

http://www.youtube.com/watch?v=V80byOsCbb8

Jos tuon Tuomas Virkkusen tarinan kuuntelee ( alkaa varsinaisesti n. 3 minsan kohdalla ), laittaa mielessään joukkueen nimen kohdalle Ilves, niin omasta mielestä kuvaa aika hyvin nykyistä kärsimystä.
 
Ylös