Mitä seuraa kannatat ulkomaan liigoista?

Vakiokokoonpanossa
Hollanti ollut kestosuosikki kisoissa aina. Seurajoukkueista Litmasen ajoista alkaen suosikki on Ajax.
Saksalaisesta futiksesta/kannattaja kulttuurista pidän, mutta suosikkia sieltä ei ole.

Brooks

Luottopelaaja
Maajoukkuetasolla Saksa on ollut suosikki vuodesta 1974. Minun sukupolveni futiksen ystävillä on aina ollut englantilainen suosikkiseura, koska pitkään ainoa mahdollisuus nähdä kansainvälistä seurajalkapalloa olivat lauantaiset Englannin liigan lähetykset TV 2:ssa. Oma suosikkini on ollut Manchester City viimeistään kevään 1976 liugacupin finaalista lähtien. Toinen ulkomainen suosikkiseura on Bayern Munchen. Italialaisista olen tuntenut sympatiaa Laziota ja Palermoa kohtaan.

Kotimaassa Haka vuodesta 1973.

Aurea

Tulokas
Katsoin vain (johdonmukaisesti) Liverpoolia ja Manchester Unitediä. Ottaen huomioon muut kommentoidut liigat täällä, mutta onko muita liigaita, joita minun pitäisi etsiä?

Simma

Vakiokokoonpanossa
Aika vähän on tullut seurattua ulkomaan jalkapalloa pelien karattua ilmaiskanavilta. Sitä ennen englannin liigaa tuli katseltua kloppina enemmänkin. Viikonloppuna pelit tulivat vielä suorina!

Vuodenvaihteen jälkeen tuli pojan kanssa käytyä Lontoossa katsomassa Chelsea-Tottenham peli. Oli kyllä hieno kokemus. Täysi tupa ja spurs-fanit lauloivat 20 metrin päässä niin kovin ettei tahtonut vierustoverin ääntä kuulla :)
Taisin vähän enemmän olla Chelsean puolella vaikken varsinaisesti fani olekaan.

Mansesteri

Luottopelaaja
Bundesliiga jatkuu nyt viikonloppuna. Itse en ole juuri kyseisestä sarjasta niin kiinnostunut, mutta nyt täytyy varmaan viettää lauantaipäivä sen parissa. Sen verta live-urheilua kaipaa.