Mitä seuraa kannatat ulkomaan liigoista?

Ikone

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
242
Voihan tää olla temmpu, jolla yritetään saada la ligalta kevennyksiä palkkakattoon. jos katsoo esimerkiksi la ligan Instagramin uusimpien julkaisuiden kommenteja niin aika vihasta tekstiä saa kyllä lukea.
 

Dirty deed

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Miten kannatatte ulkomaalaisia seuroja? Matkustatteko aina Englantiin katsomaan peliä:)?
Miten kannatatte ulkomaalaisia seuroja? Matkustatteko aina Englantiin katsomaan peliä:)?
Sekö se on mitta että aina käy katsomassa pelin paikanpäällä. Aika vähän on tällä mittapuulla Manulla, Liverpoolilla, Chelsealla, Arsenalilla, Norwichilla, QPR:llä faneja kun pelkästään stadionin väkimäärä. Kyllähän moni käy paikanpäällä pelejä katsomassa ja varmaan useampiakin mutta aika monen seuran peleihin on aika pirun vaikea saada lippuja, plus muut kustannukset päälle.
 

Seisomisurheilu

Luottopelaaja
Viestejä
2 440
Sekö se on mitta että aina käy katsomassa pelin paikanpäällä. Aika vähän on tällä mittapuulla Manulla, Liverpoolilla, Chelsealla, Arsenalilla, Norwichilla, QPR:llä faneja kun pelkästään stadionin väkimäärä. Kyllähän moni käy paikanpäällä pelejä katsomassa ja varmaan useampiakin mutta aika monen seuran peleihin on aika pirun vaikea saada lippuja, plus muut kustannukset päälle.
Ehkäpä vaan kysyn tuntuuko Mansesterin, Liverpoolin, ja ynnä muitten ylpeys omalta?
 

Dirty deed

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Ehkäpä vaan kysyn tuntuuko Mansesterin, Liverpoolin, ja ynnä muitten ylpeys omalta?
No missä määrin urheilijoiden tai seurojen saavutuksien kunnia ja ylpeys niistä tuntuu kannattajasta omalta jos itse on lähinnä katsellut vierestä, läheltä tai kaukaa?

Entä se että kannattaa oman kylän seuraa jossa valtaosa pelaajista on jostain muualta, kuinka paljon se tuntuu omalta?

Kyllä minä riemuitsen kun kannattamani seura voittaa ja suren kun kannattamani häviää. On ne kotoisin sitten kotikylästä tai kauempaa, se miten omalta se sitten tuntuu en osaa sanoa koska en juuri määrittele itseäni tai muitakaan sen mukaan mitä seuraa kannatetaan.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 219
No kerrotaan nyt sitten se oma seura jota olen kannattanut aivan pikku pojasta asti.
Huh huh vähän jännittää :D
FC Bayern München
#MiaSanMia
 
Ylös