KalPan Klemetti, HPK:n Innala ja Ilveksen Virtanen ja Parikka taitavat ainakin olla poissa kokoonpanoista.
Tämän lisäksi aiemmin on selvinnyt, että Ässien Tiivola ja Sveitsissä pelaava Turunen ovat jo parantuneet EHT-reissulla saamastaan koronasta.
Eiköhän tuo ole aika paikkansa pitävä lista ja varmaan Tiivolan lisäksi jotkut muutkin tänään pelaavista ovat jo parantuneet.
Se on sitten eri asia, että kauanko nämä miehet ovat poissa. Tiivola ja Turunen tosiaan pelaavat jo täyttä häkää ainakin, eli kai noita Ilveksen miehiäkin voisi odottaa kehiin mihin peliin tahansa, kun ainakin Tiivolan mukaan kukaan ei ole mitään pahempia oireita saanut.