Soho
Tähtipelaaja
- Viestejä
- 26 661
Vaikuttaa siltä että Panu tuskin runkosarjassa enää pelaa.
Voi paska. Miehoa on ollut paljon isompi ikävä kuin olisi ikinä uskonut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaikuttaa siltä että Panu tuskin runkosarjassa enää pelaa.
Ilveksen kokoonpano oli eilen yhden vajaa, joten eiköhän kehissä valitettavasti olleet kaikki kynnelle kykenevät.
Mtv3: Peltolan kausi paketissa. Uusi leikkaus, sama vamma.
Kun nyt pian jo palaisi kokoonpanoon.Kuinkahan kauan vielä menee saikulla?
Peltolasta? Nyt on aika kaukaa haettua. Tämä taisi olla eka isompi loukkaantuminen Nikolla ja Ilveksen aikana ensimmäinen kerta. Hoitovirhe vaikutti siihen, että paluu venähti.Harmillista... Sandell tulee mieleen.
Lääkärille potkut!
Joo, aivan karmea hankinta toi Virtanen nyt jo siirtorajalla. Kyllä olis pitänyt tietää, että pelikuntoon toivuttuaan miehellä tulee jotain koronan jälkioireita niin, että kausi oli siinä. Hirveä virhe Tillulta ja kumppaneilta.
Onneks sentään ehti yhden voittomaalin tehdä, niin ei mennyt ihan hukkaan.