Loukkaantumistilanne ja poissaolot kaudella 2020-2021 kts.avausviesti

Ilveksen poissaolot ja alustavat toipumisajat 27.2.2021
(Loppukauden ajan ilmoitetaan ainoastaan kokoonpanossa olevat pelaajat)

Joona Ikonen, tilanne auki
Panu Mieho, tilanne auki
Miro Nalli, tilanne auki
Jarkko Parikka, karanteeni
Niko Peltola, tilanne auki , lähiaikoina/lähiviikkoina

Siinä tuorein tieto, huolestuttavalta tuo lähiviikkoina kuulostaa.
 
Ilveksen poissaolot ja alustavat toipumisajat 27.2.2021
(Loppukauden ajan ilmoitetaan ainoastaan kokoonpanossa olevat pelaajat)

Joona Ikonen, tilanne auki
Panu Mieho, tilanne auki
Miro Nalli, tilanne auki
Jarkko Parikka, karanteeni
Niko Peltola, tilanne auki , lähiaikoina/lähiviikkoina

Siinä tuorein tieto, huolestuttavalta tuo lähiviikkoina kuulostaa.
Niinpä, lähiviikot ne on kolmen viikon päästä ja runkosarja melkein ohi. Parikka tuolta varmaan ensimmäisenä pukee otteluun.
 
Jatkoajassa näin tekstin jossa kuulemma ollut aikalailla koronan saaneet oireettomia/vähillä oireilla. Mm Tiivola saanut koronan(oireina tyyliin yskä) mutta silti palannut jo harjoituksiin
 
Jatkoajassa näin tekstin jossa kuulemma ollut aikalailla koronan saaneet oireettomia/vähillä oireilla. Mm Tiivola saanut koronan(oireina tyyliin yskä) mutta silti palannut jo harjoituksiin

Ihan väärässä ketjussa tämä tietysti mutta nyt ollaan sitten kauden keskeyttävien touhujen äärellä jos näiden sairastaneiden ( vai sairastavien ) treeneihin ja peleihin paluussa toheloidaan.
 
Näytti edelllisessä pelissä puhaltavan ja irvistelevän vaihtoaitiossa vähän väliä. Eli jokin vamma pitää Suomen sivussa. Erittäin huono juttu.

Toivottavasti ei ole pitkäaikainen vaiva.
 
Tää voi olla mahdollisuuskin, jos ja kun pelkästä lepuutuksesta kyse.
Puskemiseksi mennyt kun koittanut laivaa kääntää väkisin...
Onko kuinka varma tieto, että pelkästä lepuutuksesta on kyse?
Tuntuu todella omituiselta, että koko joukkueen tärkeintä pelaajaa lepuutettaisiin tällaisella hetkellä, jos mitään vammaa ei ole. Nyt ollaan kuitenkin kääntämässä laivaa takaisin oikealle kurssille ja tässä on ollut kaksi päivää välissä puhallella. Toivottavasti olen väärässä.
 
Joo ei todellakaan ole mistään lepuutuksesta kyse. Eihän tässä pahimmat peliruuhkat neljän pelin viikkoineen ole vielä edes alkaneet, joissa sellainen edes etäisesti olisi mahdollista ja eiköhän koskisi muita pelaajia kuin joukkueen tärkeintä.

Toivotaan, ettei ole pitkä saikku kyseessä.
 
On tämä ihme "karmaa", miten voi mennä näin? Aina puuttuu ketjusta jokin vahvimmista lenkeistä. Pakisto olis nyt kohdillaan, mutta hyökkäys vetää ilman terävintä hammasta.
 
Loukkaantumisia tulee.. siksi tarvitaan laaja rosteri ja rotaatiota. 60 runkosarjaottelua tällä rytmillä ja sarjaohjelmalla ei ole mitään leikkimistä. Sitten pitäisi vielä aloittaa ne oikeat pelit ja olla parhaassa iskussa.
 
Takaisin
Ylös