Loukkaantumistilanne ja poissaolot kaudella 2020-2021 kts.avausviesti

Tiivola oli kanssa saanut koronan, mutta on jo toipunut pelikuntoon samoin kuin Sveitsissä pelaava Turunen.
 
Eemelin nimeä ei löydy veikkauksen kokoonpanolistasta, sen sijaan N. Peltola seiskapakkina?
 
Eemelin nimeä ei löydy veikkauksen kokoonpanolistasta, sen sijaan N. Peltola seiskapakkina?

Juu, tästä ollut jo paljon juttua tänään palstalla.

Peltola palaa, Eemeli ilmeisesti loukkaantunut. Mieho tosiaan hajosi. Ja nyt sitten vielä maajoukkuemiehet ilmeisesti koronassa, kun eivät pelaa.
 
Miksei Parikka ole kokoonpanossa? Eikö sen karanteenin jo pitänyt loppua?

No sieltähän tuli uutista, että EHT-porukkaa koronassa. Nyt sitten Parikka ja Virtanen pois, kun taas moni EHT:lla ollut pelaa jo tänään. Eikö tuosta oo hyvin helppo laskea, että Ilveksen miehet sairastuneet koronaan.
 
Jep, kyllä siellä vammaa on ja toivotaan nyt ettei pitkää saikkua tule.

Toivotaan. Nyt on 11 päivään 7 peliä, joista olisi otettava vähintää 20 pistettä. Vaikka kyseessä olisi lievä lihasvamma, niin viikko on lyhyt aika sen paranemisessa, ei auta kuin toivoa parasta.
 
Toivotaan. Nyt on 11 päivään 7 peliä, joista olisi otettava vähintää 20 pistettä. Vaikka kyseessä olisi lievä lihasvamma, niin viikko on lyhyt aika sen paranemisessa, ei auta kuin toivoa parasta.

Siis 7 pelistä pitäis ottaa vähintään 20 pistettä?

Eli vaan 6 suoraa voittoa ja yks jatkoilla...

No toi ei onneks oo paha.
 
Airola hyökkäämässä kyllä kertoo mieletäni myös siitä, ettei Suomi kunnossa ole. Ennakosta tuo voi selvitä, jos noita lepovuorojakaan nyt enää avataan sen enempää kun siirtorajakin meni.
 
Airola hyökkäämässä kyllä kertoo mieletäni myös siitä, ettei Suomi kunnossa ole. Ennakosta tuo voi selvitä, jos noita lepovuorojakaan nyt enää avataan sen enempää kun siirtorajakin meni.

No ei kai tuollaisella asialla nyt tarvi edes spekuloida? Ei tietenkään ole Eemeli missään lepovuorossa tällaisessa tilanteessa, vaan 100% varmuudella joko sairas tai loukkaantunut.
 
Toivotaan. Nyt on 11 päivään 7 peliä, joista olisi otettava vähintää 20 pistettä. Vaikka kyseessä olisi lievä lihasvamma, niin viikko on lyhyt aika sen paranemisessa, ei auta kuin toivoa parasta.

Vastassa kuitenkin mm. Tappara, TPS, KooKoo ja Pelicans. 20 pistettä olisi kiva, mutta aika mahdotonta taitaa olla noista 7 pelistä.
 
No sieltähän tuli uutista, että EHT-porukkaa koronassa. Nyt sitten Parikka ja Virtanen pois, kun taas moni EHT:lla ollut pelaa jo tänään. Eikö tuosta oo hyvin helppo laskea, että Ilveksen miehet sairastuneet koronaan.
Onko siis jossain ollut uutinen, että on Koronassa? Karanteenissa olivat, mutta varmaan ovat nyt sitten tosiaan sairastuneet. Tuskin yksin reenatessaan ovat loukkaantuneetkaan.
 
Onko siis jossain ollut uutinen, että on Koronassa? Karanteenissa olivat, mutta varmaan ovat nyt sitten tosiaan sairastuneet. Tuskin yksin reenatessaan ovat loukkaantuneetkaan.

Ei ole tullut uutista.

Mutta EHT-joukkueesta uutisoitiin, että useita(oliko 12) joukkueeseen kuuluvia sairastunut koronaan.

Tänään sitten moni joukkueessa mukana ollut pelaa, mutta Ilveksen miehet ja jokunen muu ei.

Joko ovat siis sairastuneiden joukossa, tai sitten jostain syystä pidempi karanteeni kuin osalla.
 
KalPan Klemetti, HPK:n Innala ja Ilveksen Virtanen ja Parikka taitavat ainakin olla poissa kokoonpanoista.

Tämän lisäksi aiemmin on selvinnyt, että Ässien Tiivola ja Sveitsissä pelaava Turunen ovat jo parantuneet EHT-reissulla saamastaan koronasta.

Eiköhän tuo ole aika paikkansa pitävä lista ja varmaan Tiivolan lisäksi jotkut muutkin tänään pelaavista ovat jo parantuneet.


Se on sitten eri asia, että kauanko nämä miehet ovat poissa. Tiivola ja Turunen tosiaan pelaavat jo täyttä häkää ainakin, eli kai noita Ilveksen miehiäkin voisi odottaa kehiin mihin peliin tahansa, kun ainakin Tiivolan mukaan kukaan ei ole mitään pahempia oireita saanut.
 
Takaisin
Ylös