Lippuja vähävaraisille?

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 235
Mukana ollaan!
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 091
Screenshot_20230927_220336_Chrome.jpg

Kohta tulee!! :p
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 052
Voihan sen laittaa tännekkin näkyviin kaikille?
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 091
20230927_220957.jpg


:p Siinä vähän joukkovoimaa meille kaikille ja reumalääkkeitä allekirjoittaneelle... tästä tulee paras!! (foorumikäytökseni epäilijöille tiedoksi, olen ollut tipattomalla kohta 9 vuotta... :) )
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 235
Ja näköjään lettu on estänyt viestit, eli en pysty myöskään laittamaan. Luulin, että sulla on viestit jo kaikki käytetty :D

Ehkä kuten Jurgen sanoi, että kaikille ketjuun näkyviin?
Jaaha mitenköhän oon onnistunu sen tekeen kun aiemmin on kyllä tullut. Noh, pieni hetki koitan löytää asetukset. :)
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 091
Ja näköjään lettu on estänyt viestit, eli en pysty myöskään laittamaan. Luulin, että sulla on viestit jo kaikki käytetty :D

Ehkä kuten Jurgen sanoi, että kaikille ketjuun näkyviin?
Juu mä laitan. Ei tätä Ilves-yhteisön vyöryä meinaan pysty enää yksi keskivartalolihava hyvinkääläinen DI :) pysäyttään, eli (mä hitusen stilisoin):

- - -

Jees! Tässä se, mitä rustasin aiheesta pohjaksi:

"1. laitetaan kaikki henk.koht. meili Ahmikselle toimistolle: sami.ahmavuo@ilves.com ja sanotaan loppusumma, millä jokainen haluaa ostaa pilesuja
2. maksetaan PDF-laskut pois ja tstolla tulostelevat lippuniput
3. liput kiikutetaan Ilves-kaupalle mun nimellä
4. josta ainoa kaverini, joka saa mun nimeä käyttää ja vain tosi Ilves-tarkoituksella Vesa käy noukkimassa liput ja toimittaa ne Hopen tstolle.

Helppo nakki ja jokainen osallistuu omilla kyvyillään - ehkä mieluusti tasakymppejä."

Tähän lisäyksenä vielä:
- mä laitan huomenna aamusta Ahmikselle meilin, että rahankeruu alkoi nyt
- sovitaan tston kanssa "viite/viesti" rahaan liittyen tyyliin "Hope Lastenpeli 2023"
- ynnäävät sit yhteen paljon saatiin yhdessä rahulia kasaan ja liput keskitetysti Hopelle.
- laitan vielä vahvistuksen huomenna/heti kun saan tiedon tähän ketjuun

Tosiaan jokainen hoitaa rahulihommat itse ja jokainen osallistuu summalla, millä pystyy. Yhdessä ja yhteisesti!
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 235
Juu mä laitan. Ei tätä Ilves-yhteisön vyöryä meinaan pysty enää yksi keskivartalolihava hyvinkääläinen DI :) pysäyttään, eli (mä hitusen stilisoin):

- - -

Jees! Tässä se, mitä rustasin aiheesta pohjaksi:

"1. laitetaan kaikki henk.koht. meili Ahmikselle toimistolle: sami.ahmavuo@ilves.com ja sanotaan loppusumma, millä jokainen haluaa ostaa pilesuja
2. maksetaan PDF-laskut pois ja tstolla tulostelevat lippuniput
3. liput kiikutetaan Ilves-kaupalle mun nimellä
4. josta ainoa kaverini, joka saa mun nimeä käyttää ja vain tosi Ilves-tarkoituksella Vesa käy noukkimassa liput ja toimittaa ne Hopen tstolle.

Helppo nakki ja jokainen osallistuu omilla kyvyillään - ehkä mieluusti tasakymppejä."

Tähän lisäyksenä vielä:
- mä laitan huomenna aamusta Ahmikselle meilin, että rahankeruu alkoi nyt
- sovitaan tston kanssa "viite/viesti" rahaan liittyen tyyliin "Hope Lastenpeli 2023"
- ynnäävät sit yhteen paljon saatiin yhdessä rahulia kasaan ja liput keskitetysti Hopelle.
- laitan vielä vahvistuksen huomenna/heti kun saan tiedon tähän ketjuun

Tosiaan jokainen hoitaa rahulihommat itse ja jokainen osallistuu summalla, millä pystyy. Yhdessä ja yhteisesti!
No saan tästä, mutta kokeilkaas onnistuuko nyt viesti :)
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 394
@Miika Lundin
Silmiin ei osunut päivämäärää mihin asti tämä on. Oliko joku suunnitelma asian suhteen ?
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 091
@Miika Lundin
Silmiin ei osunut päivämäärää mihin asti tämä on. Oliko joku suunnitelma asian suhteen ?
Mä laitan tänään toimistolle viestiä, että aloitetaan kolehdin keruu per heti.

Mitään virallista aikataulua ei ole, mutta mä luulen että realisti sanoisi, että "viikko pelivaraa" on hyvä jättää matshin alle, jotta saadaan paketti kasaan ja Vesalle liput.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 687
Silmiin ei osunut päivämäärää mihin asti tämä on. Oliko joku suunnitelma asian suhteen ?

Mä laitan tänään toimistolle viestiä, että aloitetaan kolehdin keruu per heti.

Mitään virallista aikataulua ei ole, mutta mä luulen että realisti sanoisi, että "viikko pelivaraa" on hyvä jättää matshin alle, jotta saadaan paketti kasaan ja Vesalle liput.
Huomenta! Mä melkein ehdottaisin, että nyt kun näyttää, että saadaan tähän hyvin porukkaa mukaan, niin otetaanko hieman pidempi pelivara?
Meitä on jo useampi kymmenen lähdössä mukaan ja jos tänään saadaan vastaus Samilta, niin tokko tämä porukka siihen maksuhommaan tarvitsee paljon aikaa? Eli riittäiskö runsas viikko, su 8.10 asti? Siihen pari pankkipäivää päälle ja 10.10 liput tulostukseen ja jos kaverisi kerkee ne silloin viemään, niin Hopelle jää kymmenen päivää.
Miltä tuntuisi?
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 091
Huomenta! Mä melkein ehdottaisin, että nyt kun näyttää, että saadaan tähän hyvin porukkaa mukaan, niin otetaanko hieman pidempi pelivara?
Meitä on jo useampi kymmenen lähdössä mukaan ja jos tänään saadaan vastaus Samilta, niin tokko tämä porukka siihen maksuhommaan tarvitsee paljon aikaa? Eli riittäiskö runsas viikko, su 8.10 asti? Siihen pari pankkipäivää päälle ja 10.10 liput tulostukseen ja jos kaverisi kerkee ne silloin viemään, niin Hopelle jää kymmenen päivää.
Miltä tuntuisi?
Juu. Mitä nopeampi alku, sitä rauhallisempi loppu. Hyvä idea.

Laitoin juuri tstolle viestiä ja tosiaan painotin myös ripeätä alkua. Siinä @M22 oot oikeassa, että rahahommathan on hetkessä hoidettu ja "helpoin osa" prosessia. :)
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 091
HOX HOX osallistujat!!

Ei ole rokulipäivä ja toimisto jo hereillä, ohjeita ja huomioita Samilta:

"Sähköpostissa pitäisi olla laskutusta varten seuraavat tiedot:

- Nimi
- Katuosoite
- Ja tietty summa, jolla haluaa lähteä mukaan.

Laskut lähetetään sähköpostiin.

HUOM.

Sähköposti on sitova suostumus laskuun tms. koska toimistolta lähtee huomautusajan jälkeen maksut suoraan Vismalle ja sitä kautta aina perintään asti."

*Tuohon viimeiseen oma kommentti on, että eihän lähdetä "leikkimään" homman kanssa. Deal?*

JA EI MUUTA KUN TOIMISTON INBOX TUKKOON !! SAA SUORITTAA !! :)
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 091
Tämä oli loistava!
Vähän iski "deja vu"
Tarkoitat sitä "bon voyage" -fiilistä? :p

Kyllä mun mielestä tähtäimenä pitää olla vain ja ainoastaan Tamperelaisen otsikko:

"Ilves-Hockey Oy:n toimistolle palvelunestohyökkäys - sähköpostit tukossa.
Repe 58v Peltsulta: Hä? Mää vaan hoirin hopehommia..."
 
  • Haha
Reactions: M22
Ylös