Lippuja vähävaraisille?

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 122
Ilves-päivään ei tosiaan ikävä kyllä mahdu enää muuta hyväntekeväisyyttä. Jokainen junnu saa seuralta rannekkeen, ja lisäksi vanhemmilla on mahdollisuus ostaa rannekkeita suht edullisesti, joten päivä myydään joka vuosi nopeasti loppuun ja itse tapahtuma on sen takia aika... no, kaoottinen kokemus.
OK. No, tulipa tämäkin keskusteltua läpi kun ei itsellä aiempaa kokemusta/tietoa. :)
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 859
Ilves-päivä ei tosiaan ole paras mahdollinen päivä mennä Särkänniemeen, jos haluaa mennä laitteisiin mahdollisimman paljon. Niihin on pahimmillaan kymmenien minuuttien pituiset jonot. Viime vuonna jonotettiin muksun kanssa esimerkiksi Majakkaan 45 minuuttia.

Tapahtuma on kuitenkin hieno, koska kaikki seuran lajit ovat edustettuna ja siellä kaoottisenkin massan keskellä konkretisoituu, kuinka isoa määrää lapsia ja nuoria Ilves liikuttaa ja kuinka monen perheen elämässä seura on ihan konkreettisesti. Se on sen ahdistavankin ihmispaljouden hieno puoli.
 

TurskaIlves

Tulokas
Viestejä
1
Moro. Oon maailmalta viime kesänä Hervantaan muuttanut viiskymmpinen geologi. Täytyis keksii jotain tekemistä ens talveks, jos tää työttömyys vielä jatkuu. Ilmottauduin just työvoimakoulutuksen projektinjohtamiskurssille, jota en viittis tehdä ilmaseksi millekään firmalle. Mutta tässä olisi oiva paikka opetalla asiaa. Joten jos Ilveksen suunnalta olisi kiinnostusta potkaista tämmöinen projeksti käyntii, voisi ryhtyä sopivan mentorin avaulla duunaamaan tätä, saatais juttu viralliseella tavalla tehtyä. En ole aktiivinen netissä, mutta pistäkää viestii jos asia alkaa poikimaan jotein, mun täytys ennen juhannusta löytää oikea mesta. Ja olen niin täysjärkinen kuin Ilves -fani voi olla.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 122
Päivän Launchin motivoimana kilautin toimistolle ja sanoin Ahmikselle, että kontaktoi mut, kun irtolipunmyynti käynnistyy kesäkuussa. Päätin, että ostan Hopen junnuille yhden matshivoucherin aina jokaisesta yhdestä foorumin viestini tykkäyksestä (max budjetti olkoon nyt vaikka 400e... :p ).

Saa tykätä. ;)

Support Ilves. Support Hope.
63 tykkäystä... :p Ihan 63:een voucheriin ei päästy max budjetin rajoissa, mutta kolmen kuukauden pohjustus ja toteutus on nyt mapissa ja 20 matshivoucheria on tulostettu ja odottelee luovutusta Hopelle.

Hyvinkään osasto kiittää ja kuittaa.

EDIT: Piti vielä kiittämäni etätoteutuksen :) yhteistyöstä Ahmista toimistolta, Ilves-Kaupan palvelualttiita plikkoja ja luottoagenttiani Peltsummiästä...ootte koviksia.
 
Viimeksi muokattu:

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 704
63 tykkäystä... :p Ihan 63:een voucheriin ei päästy max budjetin rajoissa, mutta kolmen kuukauden pohjustus ja toteutus on nyt mapissa ja 20 matshivoucheria on tulostettu ja odottelee luovutusta Hopelle.

Hyvinkään osasto kiittää ja kuittaa.

EDIT: Piti vielä kiittämäni etätoteutuksen :) yhteistyöstä Ahmista toimistolta, Ilves-Kaupan palvelualttiita plikkoja ja luottoagenttiani Peltsummiästä...ootte koviksia.
Oot hyvä ihminen.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 122
Hopen toimistolla oltiin kuulemma onnesta liki soikeina, kun tulevan mestarijoukkueen vouchereita saapui... Liekö syy ollut (pää)osin myös toimituksen tehneen luottoagenttini, Peltsun oman mieskarkin? :p

Kiitos vielä kaikille osallisille! Tuli vallan hyvä mieli muuten perusankeaan työpäivään..

received_792056072661568.jpeg
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 701
Hopen toimistolla oltiin kuulemma onnesta liki soikeina, kun tulevan mestarijoukkueen vouchereita saapui... Liekö syy ollut (pää)osin myös toimituksen tehneen luottoagenttini, Peltsun oman mieskarkin? :p

Kiitos vielä kaikille osallisille! Tuli vallan hyvä mieli muuten perusankeaan työpäivään..

katso liitettä 5484
Sulla kun Miika on noita suhteita, niin itse kun en millään pääse huomenna, niin saataisko noilla kympin lipuilla semmosta porukkaa sisään, jolla siihen aina ei ole mahdollisuutta?
Jos, niin mä voisin pistää kymmenen niitä kympin lippuja.
Edit. Jos tulee liian nopeasti, niin katsotaan joku toinen kerta, mutta tuli mieleen, että siinä olis pikku juttu lisätä katsojia ja ehkä "toimittaa" hyvää mieltä.
 
Viimeksi muokattu:

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 122
Sulla kun Miika on noita suhteita, niin itse kun en millään pääse huomenna, niin saataisko noilla kympin lipuilla semmosta porukkaa sisään, jolla siihen aina ei ole mahdollisuutta?
Jos, niin mä voisin pistää kymmenen niitä kympin lippuja.
Ei liiotella mun suhteita, en ole meinaan Tampereella käynyt muutamaan vuoteen muuta kuin ens viikon meshuilla Pirkkahallissa taas (A332 - tulkaa perkele ostaan kaikki, pääsen lomille :D)...

Ja, mitä huomisen lippukamppikseen tulee, niin ihan samaa mietin, mutta aikataulu lyö varmaan naamalle...mutta...

Mitä sanoisit, jos otetaan aikalisä ja itsekin alan taas "kerätä luitani ja rahojani" ja lyödään ajan kanssa ranteet lukkoon? Ja hoidetaan esim. Hopelle taas vouchereita uusi potti? Tuolla lailla esim. ihanan Vesan kautta onnistuu varmasti toimitus...

(Ja en oikein tunne muita "orkestereita" kuin tuon Hopen täällä etelässäkin...onko muita, varmaan on, mutta ei suhteita)

Mutta se tärkein: olet hieno mies, kun näin ajattelet :)
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 701
Ei liiotella mun suhteita, en ole meinaan Tampereella käynyt muutamaan vuoteen muuta kuin ens viikon meshuilla Pirkkahallissa taas (A332 - tulkaa perkele ostaan kaikki, pääsen lomille :D)...

Ja, mitä huomisen lippukamppikseen tulee, niin ihan samaa mietin, mutta aikataulu lyö varmaan naamalle...mutta...

Mitä sanoisit, jos otetaan aikalisä ja itsekin alan taas "kerätä luitani ja rahojani" ja lyödään ajan kanssa ranteet lukkoon? Ja hoidetaan esim. Hopelle taas vouchereita uusi potti? Tuolla lailla esim. ihanan Vesan kautta onnistuu varmasti toimitus...

(Ja en oikein tunne muita "orkestereita" kuin tuon Hopen täällä etelässäkin...onko muita, varmaan on, mutta ei suhteita)

Mutta se tärkein: olet hieno mies, kun näin ajattelet :)
Tehdään näin. Ole yhteydessä vaikka yv kun asia on ajankohtainen. Tarkoitus ei ole saada mitään gloriaa, olis vaan hieno auttaa Jos se menis vielä pikkusen Ilveksellekin.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 122
Tehdään näin. Ole yhteydessä vaikka yv kun asia on ajankohtainen. Tarkoitus ei ole saada mitään gloriaa, olis vaan hieno auttaa Jos se menis vielä pikkusen Ilveksellekin.
Juu, jos tätä gloorian takia oltais vaimon kanssa tehty, niin loppunut olisi jo about 5v sitten... :p

Ja juu, palaillaan yv ja jos muita halukkaita ilmaantuu, niin ilmoittelee fiidiin ja ollaan teemalla "Hopen pikku-Ilvesten pikkujoulut Areenalla" -teemalla jutuissa!!
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 122
Jatkan jutustelua ja tuli mieleen katsoa nuo tulevat teemapelit ja @M22 tuo nyt löyty aika nopeasti :)
Laitetaanko rokkenroll, mä oon ainakin ihan in.

EDIT: Kuva vaihdettu, mun "taidoilla" tuunattuun "vetävään" matshiposteriin... :cool: (Kun Hervannassa näkevät, todnäk mitätöivät mun tutkinnon ja polttavat kirjaston peittääkseen jäljet...)

P.S. 3 osallistujaa so far...

FB_IMG_1695325230944.jpg
 
Viimeksi muokattu:

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 122
Nyt, kun peliesitykset ovat luokkaa Rautaliiga ja foorumi on kokovartalokipsissä, ajattelin laittaa tsemppiviestin Hopelta... :)

Juuri saamani sähköpostin mukaan aiemmat voucherini menivät halukkaille heti kuin kuumille kiville ja Lasten pelin tempaus parin foorumilaisen kanssa sai isompaa peukkua, kuin Tamin garderoobi MM-kisoissa.

Kuulutankin nyt kerran: Jos olet innokas lähtemään hommaan mukaan tyyliin 20 eurolla, laita yv, niin lisään kaikki nimimerkit yhteiseen viestiketjuun, missä sovitaan askelmerkit. Ipankin toimisto on tietoinen ja kaikki puhaltavat yhteen Ilveksen ja Hopen muotoiseen hiileen.
 
Ylös