Liiga-aiheiset podcastit

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
Tuli kuunneltua Urheilucastista se osuus, missä puhuu Severi Lahtisesta, erittäin hyvä puheenvuoro Seppäseltä. Enempää spoilaamatta alkaa lauseella (ei sanatarkka lainaus): "Mulla ei ole täällä peltojen keskellä mitään kompetenssia arvostella Päijät-Hämeen käräjäoikeuden päätöstä."
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 615
Tuli kuunneltua Urheilucastista se osuus, missä puhuu Severi Lahtisesta, erittäin hyvä puheenvuoro Seppäseltä. Enempää spoilaamatta alkaa lauseella (ei sanatarkka lainaus): "Mulla ei ole täällä peltojen keskellä mitään kompetenssia arvostella Päijät-Hämeen käräjäoikeuden päätöstä."
Jeps, pellenkengät olivat tällä kertaa pois ja kertasi ihan faktat. Ei mitään riepostelua eikä muutakaan sensaatiohakuisuutta.

Mutta tuohon SaiPan tilanteeseen minusta aika väärä luku, ei siellä mitään alfa-asetelma hölynpölyä ole, yksinkertaisesti ei ole rahaa eikä tuohon kovin moni muukaan tarttuisi Hämäläisen tilalle. Noh, herra on edelleen aika kipeä ties mistä taudista joten en mitään kauhean kuranttia tavara odottaisikaan. Suosiolla skippasin NHL aiheet kun ei tällä hetkellä vain jaksa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 379
Kuunteliskohan tän vielä tässä ennen Ilves+ lähetystä.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 691
On muuten viimeisimmässä Kiekkokiukaassa mainio analyysi case Lahtisesta.

Ihme homma, kun meikä alkaa vanhetessa tykätä yhä enemmän Sihvosen jutuista..."pitääkö olla huolissaan?"

Sama homma! Eli sanoisin, että pitää olla ja vakavasti huolissaan.

Ehkä kannattaa. Voimakastakin kritiikkiä voi antaa ja osittain sekin on varmasti täysin ansaittua, mutta onko pakko nimitellä? Suoraan sanottuna aika lapsellista haukkua esim Antti Mäkistä tyhmäksi tai Liigan porukkaa ties miksi.

Samuel Savolainen on hyvä, mutta valitettavasti aika monotonisena ei kanna ilman tuollaista Sihvosen tapaista "räksyttäjää".
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 379
Ehkä kannattaa. Voimakastakin kritiikkiä voi antaa ja osittain sekin on varmasti täysin ansaittua, mutta onko pakko nimitellä? Suoraan sanottuna aika lapsellista haukkua esim Antti Mäkistä tyhmäksi tai Liigan porukkaa ties miksi.

Samuel Savolainen on hyvä, mutta valitettavasti aika monotonisena ei kanna ilman tuollaista Sihvosen tapaista "räksyttäjää".
Olen itse ottanut sen asenteen, että tuo on viihdetuote. Sihvosella on se oma tyyli joka on siis samalla ärsyttävä, mutta erittäin hyvää komediaa.

Ihan toimiva parivaljakko minun makuun kun ei ota liian tosissaan.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
Ehkä kannattaa. Voimakastakin kritiikkiä voi antaa ja osittain sekin on varmasti täysin ansaittua, mutta onko pakko nimitellä? Suoraan sanottuna aika lapsellista haukkua esim Antti Mäkistä tyhmäksi tai Liigan porukkaa ties miksi.

Samuel Savolainen on hyvä, mutta valitettavasti aika monotonisena ei kanna ilman tuollaista Sihvosen tapaista "räksyttäjää".
Joo, tuossa olet kyllä ihan oikeassa, ilmeisesti se on tehokeino, mutta välillä häiritsee kyllä se Sihvosen käytös. Tosin, näissä podcasteissa kyllä on joutunut tottumaan jos vaikka mihin, pientähän tuo Sihvosen nimittely on verrattuna Seppäsen kielenkäyttöön.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 691
Olen itse ottanut sen asenteen, että tuo on viihdetuote. Sihvosella on se oma tyyli joka on siis samalla ärsyttävä, mutta erittäin hyvää komediaa.

Ihan toimiva parivaljakko minun makuun kun ei ota liian tosissaan.

Tottakai ja kuuluu heidän konseptiin. Hienoa myös se, että eivät nosta toisia toimittajia arvostelun yläpuolelle. Silti en lähtisi linjalle, jossa haukut toista ihmistä tyhmäksi. Varsinkin kun kyseessä on hyvin "humaani" syy ja aiheena "vain" jääkiekko.

Mitä taas tulee Liigaan, niin mielestäni he (eivät toki ainoana) osaa ottaa huomioon Liigan yhtiörakennetta. Vaikka 14 joukkueen sarja olisi optimaalinen, niin ihan ymmärrettävistä syistä tuohon ei suostu 2/3 Liigan seuroista.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 379
Kuuntelen tässä eilistä Petopodia ja taas tuntuis Marjamäkeä ärsyttävän kysymykset. Ihmettelen miksi Marjamäki ylipäätään suostuu näihin kun ei selvästikkään tykkää näistä haastatteluista.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 789

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 379

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 615
Tulipa tuo Urheilucasti taas kuunneltua ja ihmeellistä kyllä, Seppäsen alkujutuilla oli enemmän realismia mukana kuin Ismo jutuissa sitten jälkeenpäin lähetyksessä. Eli siis Telia olisi ollut se iso poika joka olisi Liigakarsinnat palauttanut. No voi olla, tiedä häntä. Kuulostaa ihan mahdolliselta että haluavat jotain panosta noihin häntäpään kamppailuihin.

Mutta Ikan perkuulauta. Tuntui Ika entistä enemään vaeltavan aiheesta toiseen, arvuutteli että mitä sitten tapahtuu kun Jokerit ovat nousemassa 17 joukkueeksi. Hän kun ei ole yhtään vakuuttunut siitä että joku tuolta tippuisi. Onko tuohon muuten olemassa suoraa vastausta, eli siis että Liigaseura varmasti tippuu jos häviää karsinnat? Mutta muuten kierrätettiin samat turvalliset aiheet alusta loppuun.

Sen verran pitää nyt edittinä lisätä että Seppäseltä oli hyvä huomio nuo päivämäärät, hallitusohjelmassa on tosiaan maininta siitä että vedonlyöntimarkkinat tulevat muuttumaan lisenssimuotoon jolloin voisi olla mahdollisuus uudenalaisiin yhteistyösuhteisiin silläkin alalla. Myös televisiointisopimuksen loppuminen 26-27 kaudella merkittävä juttu, mutta vähän luulen että Liigan pamput odottavat saavansa merkittävän uuden tulonlähteen vedonlyöntifirmoista.
 
Viimeksi muokattu:

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 615
Oskarin arjessa Liigan Goebbels anteeksi Viestintäjohtaja Nyholm avaa asioita tunnin verran. Oli muuten hyvä vierailu, jos Liigan asiat kiinnostavat niin kuunnelkaa. Toki totuttuun tapaan ei voi kaikkea avata. Kovasti vakuutti että isoja riitoja ei joukkueiden kesken ole, vain erilaisia näkemyksiä. Toivottavasti Nyholmikin pääsee keskittymään enemmän niihin digitaalisten sisältöjen tiedottamiseen ja avaamiseen, dataahan Liigalla olisi kunhan sitä jaettaisiin.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 379
Jaahas sieltä on tulossa perjantaina täyslaidallinen Grönborgille. Odotan kyllä innolla, mutta hyvänen aika se "mitäs minä sanoin" tulee olemaan raskasta :rolleyes:
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 615
Tuosta pitäsi joku bingolappu tehdä
1697613333746.png

Kyllä tämä osuu mutta osuukohan kaikki
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 379

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 615
Pääseekö jollekkin bonus kierrokselle tai voittaako jackpotin jos omalle riville osuu noiden lisäksi "tirkistelijä" ja "helppo-Heikki"
Kyllähän noista saa hyvän lähtökohdan bingolapulle numero 2. Materiaali nimittäin edelleen piisaa.
 
Ylös