Liiga-aiheiset podcastit

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 722
Erikoisen selvänäkin Liigapyykki ja näemmä Teipistä teippiinkin (ainakin jaksokuvauksen perusteella, kuunnellut en vielä ole) pitävät sitä että Clendeningin hankinta on epäluottamuslause Lancasterille. Itse en sitä noin ole nähnyt mutta kai sen noinkin voi tulkita.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 289
Tämä taitaa olla tätä nykyaikaa, että pitää kaikkeen löytää joku "kulma" tai "haasto". Ei myöskään minun mielestäni ole mikään epäluottamuslause Lancasterille, vaan joukkuetta vahvistetaan entisestään, koska tavoite on mestaruus. Määrällisesti tarvittiin pakki ja ajateltiin, että tällainen Clendeling olisi Juuso Pullia, Erno Hopposta tai Greg Moroa parempi palanen tähän kohtaan.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Liigalizen paluujakso:



Ei vieläkään aikaleimia, joten ei oikein kiinnosta kuunnella.


Lähes sietämätön. Yritin, mutta ei vain pystynyt. Hypin eteenpäin ja lopulta vain keskeytin. Tuskin tulen enää antamaan mahdollisuutta.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 722
Lähes sietämätön. Yritin, mutta ei vain pystynyt. Hypin eteenpäin ja lopulta vain keskeytin. Tuskin tulen enää antamaan mahdollisuutta.
Oliko Petrell katsonut vielä vähemmän jääkiekkoa kuin edellisellä kerralla?
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 708
Kuulemma ei voi Ilveksen tasoinen joukkue hommata noin hyvää pelaajaa ilman että lancaster pistettäisiin lihoiksi... ei kyllä ollut asiantuntian lausunto tuo.
Se oli muutoinkin Nättisen osalta epätyypillinen jakso.
Oli aivan varma siitä, että Kontiola on kovassa kunnossa, koska "Tappara ei missään tapauksessa olisi tehnyt sopimusta, jos ei olisi tietänyt mitä saa".
 

Hawk22

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
111
Topi Nättinen myös kuulemma tässä horisi jotain, että Lancaster ei pelaa koko kautta Ilveksessä?
Kyse oli lähinnä spekuloinnista kun Ilves hankki Clendeningin "samaan rooliin". Hyvin erikoinen lausunto kaikkinensa kun pohtivat Lesin penkkikomennusta viime kaudelta (eli loukkaantuminen) ja sitä ettei Pendolla ole luottoa (Les varakapteenina ja pelannut Masinin jälkeen toiseksi kovimmat minuutit). Nättinen pohti, että Lesi varmaan haluaa pois tai jos ei halua niin voi treenata A-junnujen kanssa.

Itse olin lähinnä täytenä kysymysmerkkinä koko tuon puheenvuoron ajan, jossa ei ollut kyllä järjen häivääkään. Nythän on oikeastaan täysin ideaalitilanne kun Ilveksellä on kolme rightin kiekollista puolustajaa, joita voi peluuttaa kaikkia eri pareissa ja siihen vierelle voidaan heittää todella kova leftin puolustavat pakit vierelle (Friman, Masin, Parikka). Ylivoimalla voi ehkä olla hieman täyttä, mutta Pellikin pelasi viime kaudella kaarella eikä alimpana pelaajana, eli voisin hyvin veikata, että kahden pakin ylivoimaa ainakin kokeillaan jossain vaiheessa.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 722
Tänään oli oikeinkin terävää analyysia HIFKsta, Lukosta, Tapparasta sekä Ilveksestä kiekkokiukaassa. Ilveksellä pelisysteemi toimii, mutta henkisellä puolella sakkaa kun on niin kova näytönhalu valmentajaa kohtaan pelitavan toteutuksessa. Eli joku tapahtuma tarvittaisiin jäällä että peliotteesta tulisi rennompaa. Saas nähdä
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 684
Tänään oli oikeinkin terävää analyysia HIFKsta, Lukosta, Tapparasta sekä Ilveksestä kiekkokiukaassa. Ilveksellä pelisysteemi toimii, mutta henkisellä puolella sakkaa kun on niin kova näytönhalu valmentajaa kohtaan pelitavan toteutuksessa. Eli joku tapahtuma tarvittaisiin jäällä että peliotteesta tulisi rennompaa. Saas nähdä
Toi Sihvosen ristiretki Grönborgia vastaan on kyllä hauskaa kuunneltavaa.
Antoi siis posit Tapparan esityksistä Juujärvelle ja Puistolalle sitten taas kaikki negat lähti Grönborgin suuntaan.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 708
Toi Sihvosen ristiretki Grönborgia vastaan on kyllä hauskaa kuunneltavaa.
Antoi siis posit Tapparan esityksistä Juujärvelle ja Puistolalle sitten taas kaikki negat lähti Grönborgin suuntaan.
Ja Sihvonen ei petä taaskaan, tässä pari esimerkkiä:
- Ainoastaan me Kiekkokiukaassa...
- kukaan muu kuin minä ei ole seurannut Lämsää niin tarkasti...
- minä olen kertonut ainoana...
Jne
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 708
Toi Sihvosen ristiretki Grönborgia vastaan on kyllä hauskaa kuunneltavaa.
Antoi siis posit Tapparan esityksistä Juujärvelle ja Puistolalle sitten taas kaikki negat lähti Grönborgin suuntaan.
Ja se on välillä jo Kyyjärvi ja Puistola :D
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 722
Ja Sihvonen ei petä taaskaan, tässä pari esimerkkiä:
- Ainoastaan me Kiekkokiukaassa...
- kukaan muu kuin minä ei ole seurannut Lämsää niin tarkasti...
- minä olen kertonut ainoana...
Jne
Ai että siellä tosiaan oli näitä kultahippuja taas. Itse vain naurahdan noille ja sivuutan, onhan Sihvosella siellä asiaakin kunhan pääsee tuolta pätemisen suosta ylös aina välillä.

Ja se on välillä jo Kyyjärvi ja Puistola :D
Tuo Kyyjärvi oli tarkoituksellinen lipsahdus. Sihvonen ei sitä miestä kovin korkeassa arvossa pidä jos oikein muistan.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 930
En ole liigapyykkiä kuunnellut mutta silloin tällöin töissä kun Ilves ei pelaa, niin kuuntelen ylen kiekkokierrosta, missä Topi Nättinen myös on.

Ihan tässä hiljattain puhu kyllä ihan pehmeitä siellä. En kuollaksenikaan muista mitä siinä sanoi, koska Nättinen oli siinä jutussa niin pihalla kun voi olla ja sivuutin koko jutun höpöhöpönä ja keskityin töihini ja unohdin koko asian.

Yleensä olen pitänyt todella hyvänä kiekko-ohjelmana sitä ylen kiekkokierrosta ja siellä tulee mielenkiintoista asiaa ennen peliä, mutta siinä kohtaa petyin isosti Nättisen pehmeisiin juttuihin ja lopetin kuuntelemisen siihen asti kunnes pelit ja selostukset alkoivat.

Että en ihmettele jos Nättinen puhuu omituisia jossain podcastissa.

No tämähän on yleinen tapa saada huomiota ja näkyvyyttä nykyään. Mitä pehmoisempia tai provosoisumpia(vaikea sana kirjoittaa:D) juttuja päästelee suustasi, sen suositumpi/kuuluisampi olet

Samahan se pätee tällä palstallakin. Suurimmat provoilijat ja pehmosien puhujat ovat tunnetuimpia ja saavat eniten huomiota. Toki tietäjätkin vielä erikseen ovat tunnettuja.
 
Viimeksi muokattu:

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 708
Ai että siellä tosiaan oli näitä kultahippuja taas. Itse vain naurahdan noille ja sivuutan, onhan Sihvosella siellä asiaakin kunhan pääsee tuolta pätemisen suosta ylös aina välillä.


Tuo Kyyjärvi oli tarkoituksellinen lipsahdus. Sihvonen ei sitä miestä kovin korkeassa arvossa pidä jos oikein muistan.
Tuo Sihvosen itsensä korostaminen tosiaan alkaa olemaan sillä tasolla, että se lienee tarkoituksellista ja tehokeino. Itseäni samaten se lähinnä huvittaa ja viihdyttää, mutta ymmärrän kyllä, että jotakuta se saattaa ärsyttääkin.
Muistanko oikein, että Sihvonen on "Kyyjärven" ihmisten johtamiskykyjä arvostellut? Ja joku siitä mainitsi foorumillakin.
 
Ylös