Liiga-aiheiset podcastit

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 684
Tuohon podiin pitäisi tehdä oikein bingo liuska, kohteina ainakin Jukurit ja Pekka Jormakka.
Muuten tosi hyvä Liiga podcast, mutta vielä kun vetäjät seuraisivat Liigaa niin taso varmasti nousisi vielä korkeammalle.

Jonkun 15-20 minuuttia jaksoin kuunnella ja sitten tajusin, että uusin Petopodi on ulkona joten vaihtui Podcasti lennosta.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 708
Muuten tosi hyvä Liiga podcast, mutta vielä kun vetäjät seuraisivat Liigaa niin taso varmasti nousisi vielä korkeammalle.

Jonkun 15-20 minuuttia jaksoin kuunnella ja sitten tajusin, että uusin Petopodi on ulkona joten vaihtui Podcasti lennosta.
Ja Petopodin jakso on mielestäni taas taattua laatua.
Kuuntelijoiden kommentit hauskoja.
Yksi hauska huomio, mikä piti oikein LinkedInissä käydä tarkistamassa, ja kyllä, Mikko Myllykoski on omassa Linkkari profiilissaan Kärppien General Manager
 

Liitteet

  • Screenshot_20231006_103449_LinkedIn.jpg
    Screenshot_20231006_103449_LinkedIn.jpg
    152,6 KB · kertaa luettu: 101

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 719
Sielläpä näemmä uusin kiekkokiuaskin on ilmestynyt ja siellä on kaksikko näemmä taas elementissään löylyttämässä sekä Liigaa että Marjamäkeä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 684
Sielläpä näemmä uusin kiekkokiuaskin on ilmestynyt ja siellä on kaksikko näemmä taas elementissään löylyttämässä sekä Liigaa että Marjamäkeä.
Ohhoh! Nyt olen kuullut kaiken!

Petteri Sihvonen kutsuu Liiga päättäjiä mieshuoriksi :D

5:40 kuunneltu ja tällästä tykitystä heti kärkeen. Tän on oltava mestariteos!
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 171
Muuten tosi hyvä Liiga podcast, mutta vielä kun vetäjät seuraisivat Liigaa niin taso varmasti nousisi vielä korkeammalle.

Jonkun 15-20 minuuttia jaksoin kuunnella ja sitten tajusin, että uusin Petopodi on ulkona joten vaihtui Podcasti lennosta.
Jaa siä on vähemmän yllättäen pelit jääny katsomatta. :D. Tai siis Jukureiden pelejä on varmaan vähän katsottu mutta ei muuten.

Ei varmaan kannata edes vaivautua kuuntelemaan.
 
  • Tykkää
Reactions: M22

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 719
Ohhoh! Nyt olen kuullut kaiken!

Petteri Sihvonen kutsuu Liiga päättäjiä mieshuoriksi :D

5:40 kuunneltu ja tällästä tykitystä heti kärkeen. Tän on oltava mestariteos!
Olihan se taattua laatua. Kaikki vakiokohteet saivat kylvetyksen, paitsi kerhoa ei haukuttu. Bonuksena vielä Antti Mäkisen jalkapuu.

Monesta asiasta kyllä samaa mieltäkin. Heljanko on Tapparalle useita pisteitä torjunut, tällä hetkellä Liigan paras maalivahti. Ja täytyy sanoa että naurahdin kun Westerlundia kutsuttiin Lämsän isäksi ja aivan totisella äänellä. Ja tuohon jalkapuuhun vielä, minä en sitä ymmärrä miksi Keklua tulisi kohdella silkkihansikkain vain siksi että on suomalainen. Mäkinen olisi taatusti haukkunut kaikki muut GMt vastaavalla historialla ja tuolla palkkauksella.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 684
Olihan se taattua laatua. Kaikki vakiokohteet saivat kylvetyksen, paitsi kerhoa ei haukuttu. Bonuksena vielä Antti Mäkisen jalkapuu.

Monesta asiasta kyllä samaa mieltäkin. Heljanko on Tapparalle useita pisteitä torjunut, tällä hetkellä Liigan paras maalivahti. Ja täytyy sanoa että naurahdin kun Westerlundia kutsuttiin Lämsän isäksi ja aivan totisella äänellä. Ja tuohon jalkapuuhun vielä, minä en sitä ymmärrä miksi Keklua tulisi kohdella silkkihansikkain vain siksi että on suomalainen. Mäkinen olisi taatusti haukkunut kaikki muut GMt vastaavalla historialla ja tuolla palkkauksella.
Niin mää en ole kuullut tätä Mäkisen puheenvuoroa, mutta jos hän onnistuu puolustelemaan Kekäläistä niin kyllä jalkapuu ihan ansaittu on.

Ihme vihjailua sieltä taas tuli Ilveksen suuntaan koskien tätä Myrrä casea.
Jos se Jokke olisi ollut joku sateentekijä niin eiköhän sille valmennus paikka olisi jo löytynyt.

Kaiken kaikkiaan ihan viihdyttävä jakso taasen ja itse otan tuon Kiekkokiukaan ensisijaisesti viihdetuotteena ja vasta sen jälkeen "asia podcastina" :)


EDIT: Jää muuten mun arkikäyttöön toi Sihvosen kultakimpale "prostituoivat itsensä" on meinaan niin kauniisti ilmaistu mieshuora, että pakko ottaa käyttöön :D
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 719
Kaiken kaikkiaan ihan viihdyttävä jakso taasen ja itse otan tuon Kiekkokiukaan ensisijaisesti viihdetuotteena ja vasta sen jälkeen "asia podcastina" :)
Ehdottomasti tällä kulmalla itsekin tätä kuuntelen. Voisi melkein kutsua jääkiekon seiskaksi, siitäkin lehdestä välillä totuus tulee julki niin miksei kiukaastakin.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 719
Kokeillaan nyt taas monta minuuttia tätä pystyy kuuntelemaan.

Ei ollut velttoilua tämä jakso, mutta ei Nyholm kyllä sanonut yhtään mihinkään yhtään mitään kiinnostavaa. Poliitikon aineksia. Nämä vierailut ovat kuin strippiluola jossa esiintyjillä on kaikki vaatteet päällä.

Ja toivottavasti se lipun kinuaminen oli vain vitsi, ei ne liput Tapparankan peleihin niin paljoa maksa.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 719
Onneksi tuli uusi Ilves Podcast jakso, Seppäsen NHL mouhoamiseen on itselläni mennyt jo maku tovi sitten ja kun urheilucastin koko jakso sitä on niin väliin jää.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 684
Onneksi tuli uusi Ilves Podcast jakso, Seppäsen NHL mouhoamiseen on itselläni mennyt jo maku tovi sitten ja kun urheilucastin koko jakso sitä on niin väliin jää.
Itse skippaan myös suosiolla nämä Urheilucastin NHL jaksot.
En myöskään kuuntele Kaljukornerista kuin Liigaa koskevat osuudet.

Itseäni ei meinaan enää ole muutamaan vuoteen kiinnostanut NHL sitten ollenkaan.
Toki tykkään katsella highlight pätkiä ja seuraan jonkin verran niiden ihan kirkkainpien tähtien otteita, mutta kyllä eurooppalainen jääkiekko on syrjäyttänyt minulla sen NHL sirkuksen.
 

bxl-man

Share Ilves #18
Viestejä
1 828
Greipissä mielenkiintoista juttua tuomaroinnista ja jäähytasapainosta, noin 27 min kohdalla.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 708
Itse skippaan myös suosiolla nämä Urheilucastin NHL jaksot.
En myöskään kuuntele Kaljukornerista kuin Liigaa koskevat osuudet.

Itseäni ei meinaan enää ole muutamaan vuoteen kiinnostanut NHL sitten ollenkaan.
Toki tykkään katsella highlight pätkiä ja seuraan jonkin verran niiden ihan kirkkainpien tähtien otteita, mutta kyllä eurooppalainen jääkiekko on syrjäyttänyt minulla sen NHL sirkuksen.
Täsmälleen sama! Joka kohtaan.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 719
Itse skippaan myös suosiolla nämä Urheilucastin NHL jaksot.
En myöskään kuuntele Kaljukornerista kuin Liigaa koskevat osuudet.

Itseäni ei meinaan enää ole muutamaan vuoteen kiinnostanut NHL sitten ollenkaan.
Toki tykkään katsella highlight pätkiä ja seuraan jonkin verran niiden ihan kirkkainpien tähtien otteita, mutta kyllä eurooppalainen jääkiekko on syrjäyttänyt minulla sen NHL sirkuksen.
Jep, alan kyllä lähestymään samaa hommaa. Ei vain riitä aika ja kiinnostus siihen sarjaan Liigan lisäksi kun on niin paljon kaikenlaista muutakin johon aikansa tuhlata. Niitä hailaitteja joskus jaksaa katsella.
 

Raipen lämäri

Luottopelaaja
Viestejä
1 821
Greipissä mielenkiintoista juttua tuomaroinnista ja jäähytasapainosta, noin 27 min kohdalla.
Tosi mielenkiintoista juttua 27min kohdilla, suosittelen. Vahvistaa myös minun mielipidettä/näkemystä tuomareitten toiminnasta, LINJATTOMUUS loistaa poissaolollaan, jäähyjen määrä suurpiirteisesti samalle tasolle, vaikka toinen joukkue rikkoo ihan jatkuvasti ilman seuraamuksia.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 719
Tuleepahan siitä seuraavasta Liiga WAM jaksosta mielenkiintoinen kun Putcola on kovinkin hyvää kaveria Lahtisen kanssa. Jatkoajassa sanotaan että ihan äsken vielä postaili instagrammiin Lahtista tukevaa juttuakin. Olisi siinä mukavaa mainosta Liigallekin.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 171
Tuleepahan siitä seuraavasta Liiga WAM jaksosta mielenkiintoinen kun Putcola on kovinkin hyvää kaveria Lahtisen kanssa. Jatkoajassa sanotaan että ihan äsken vielä postaili instagrammiin Lahtista tukevaa juttuakin. Olisi siinä mukavaa mainosta Liigallekin.
Samaa tuli kans tossa päivällä jo mietittyä. Joutuuko jopa kuuntelemaan seuraavan jakson.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 708
Tuleepahan siitä seuraavasta Liiga WAM jaksosta mielenkiintoinen kun Putcola on kovinkin hyvää kaveria Lahtisen kanssa. Jatkoajassa sanotaan että ihan äsken vielä postaili instagrammiin Lahtista tukevaa juttuakin. Olisi siinä mukavaa mainosta Liigallekin.
Mahtaisko Liiga jo ohjeistaa jotenkin? Syytä voisi olla. Siis olettaen että eikö tuo ole liigan virallinen podcast?
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 719
Mahtaisko Liiga jo ohjeistaa jotenkin? Syytä voisi olla. Siis olettaen että eikö tuo ole liigan virallinen podcast?
Liigalla nyt on kokemusta kaikinnäköisistä suukapuloista niin eiköhän sieltä noottia tule.
 
Ylös