Les Lancaster

Arzamas

Luottopelaaja
Viestejä
1 870
Jos Les ei itse halua pois, niin antaa sitten vaikka istua reservissä ja paikata loukkeja tarpeen vaatiessa.
En kyllä itsekään Lesistä luopuisi, mutta haluaako kuitenkaan jäädä oikeasti rotaatiopakin rooliin? Vajaa kolmannes vielä runkosarjaa jäljellä, lehdistölle nyt voi puhua vaikka kuinka kauniisti.

Uskon kyllä että Ilveksen mies viimeisen päälle, mutta pelaamisen vuoksi tätä loppupeleissä tehdään.

Olisihan se silti melko vahva risk mitigation plan mennä tuolla pakistolla. Niku tippuu niin otetaan Lancaster naftaliinista.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 730
Ei tässä minusta kannata Lesistä luopua ellei Niku ja Clendengi jatka täällä ensi kaudella. Lesin pelajaaprofiilikin on aika uniikki joten voi olla tulevaisuudessa vaikea löytää korvaaja
Tämä.
Tylyä jos tuo kolmikko lähtee.
Kätten voiteita löytää lähellekään tuollaista kolmikkoa, edes korvata yksi näistä.
Toivottavasti on sorvattu useampi jatko ylipäätään rosterin kärkipelaajille.
Hieman ”pelottaa” useat päättymässä olevat sopparit ja nämä vain loppukauden mittaiset hankinnat.
 

Suurustettu Laatikko

Luottopelaaja
Viestejä
1 775
Tämä.
Tylyä jos tuo kolmikko lähtee.
Kätten voiteita löytää lähellekään tuollaista kolmikkoa, edes korvata yksi näistä.
Toivottavasti on sorvattu useampi jatko ylipäätään rosterin kärkipelaajille.
Hieman ”pelottaa” useat päättymässä olevat sopparit ja nämä vain loppukauden mittaiset hankinnat.
Tuota pelkoa olet huutanut vuosi toisensa perään ja aina ovat korvaajat löytyneet.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 818
Niin, ymmärsitkö minun pointtini?
Jos se oli, että hyviä pelaajia on vaikea korvata ja eri korvaajat saattavat olla eri tasoisia niin joo o, tottahan se on. Itse nyt en jaksa miettiä yksittäisten pelaajien korvaamista kun kokonaisuus on se mikä ratkaisee ja samanlaista pelaajaa et ikinä pysty hankkimaan. Tähän mennessä on aina saatu lopulta kilpailukykyinen rosteri jalkeille, vaikka kuinka huolissaan olet ollut korvaavista pelaajista ja lyhyistä sopimuksista.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 041
Saattaa olla outo tapa ajatella, mutta itse Lessinä sanoisin, että voin jäädä loppukaudeksi pienemmällä roolilla.
Voisi ottaa vähän rennommin, taisi olla pieni lapsikin ja loukkaantuminen alla. Lentäjän ammatti hankittu ja vissiin ensikaudesta sopimus muualle. Voisi vetää hetken henkeä ja ehkä juhlia mestaruutta. Ja kuka tietää.. pari ukkoa pakistosta poissa, niin voi olla taas isoakin roolia jaossa, pitää vaan olla valmiina silloin. Mikä hätä ja kiire hällä pois. Täyttää kohta 29, eli jonkinmoinen puolimatka taitettu ( ammattikiekkoilijana ). Joskus on hyvä ottaa elämässäkin viivelähtö.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 041
Oli Lessin vaimo sanonu sunnuntaina koirapuistossa kaverilleni että haluavat lähteä tänä vuonna. Tiedä sitten tarkoittaako tätä kautta vai kesää…
Niin.. kai se on pakkokin, jos ensikaudella pelaa muualla. Tiedä näistä.. itse haluaisin olla täällä sopimuksen loppuun, jos pois ei seura ulosta. Onhan siinä tietysti kaikenlaista, jos maatakin taas vaihtaa ja itse sitä miettii aina " Ilves edellä ".
 
Ylös