Les Lancaster

Slite

Luottopelaaja
Viestejä
1 078
Kaikkein pahinta joukkuehengelle olisi, mikäli pelipaikat jaettaisiin nimen ja historian eikä nykyhetken tason mukaan. Pellillä on kahdeksan pistettä enemmän, ja teholukema 20 parempi. Vaikka Lancaster on parantanut, on hän silti kaikilla mittareilla Pelliä huonompi.
 

NallePuh

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
402
Kaikkein pahinta joukkuehengelle olisi, mikäli pelipaikat jaettaisiin nimen ja historian eikä nykyhetken tason mukaan.
Tällä logiikalla siis Wayne Gretzky olisi edelleen maailman paras jääkiekkoilija.
 
  • Tykkää
Reactions: 000

Mestaruusjuna

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
179
Roolitus vaikuttaa myös. Pelli on pelinsä ansainnut ja, ehkä halutaan puolustusvoimaa (Rautanen). Nyt, kun Masinkin on poissa vielä. Yleensä suurin osa pakistosta on kuitenkin puolustuspäähän nojaavaa.
Joo siis kyllä Pelli paikkansa on ansainnut ei siinä mitään. Mulla tää mielipide tulee vaan siitä, että olis mukava nähdä positiivinen loppu Lesin ilves uralle ainakin tällä erää eikä siirtoa pois tai kokonaa vaa katsomos olemista. En kuitenkaa nää, että Les olis mikään rasite tuolla kentällä tällä hetkellä.
 

NallePuh

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
402
Ja onkin.. kaikilla logiikoilla mitä löytyy.
Niin siis Wäinö on vuohi, eihän siinä mitään väittelyä ole, muttei hän enää pärjäisi NHL:ssa ainakaan yhtä hyvin mitä primessaan :).
 
  • Tykkää
Reactions: 000

jokipolvi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
402
Jos Les on jo lähdössä tai asiat melkein valmiina, niin kannattaako, ottaa riski , et tulee joku loukki Kuopiossa. Ihan mutu pohjalta.
 

Duck You

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
383
Voihan siellä olla flunssaa tullut tms. Ei siitä koskaan tiedä.

Tai viikon krapula.

Lancaster on aikamoinen Detroit Lionsin fani NFL-puolelta, ja he taisivat tuossa viikko sitten juuri voittaa ensimmäisen pudotuspeliottelunsa 32 vuoteen ja voittivat sitten heti perään toisenkin ja etenivät pelin päähän Super Bowlista. Lancasteria tuskin tässä NFL-viikoilla sen enempää haittaa vaikka vapaata tulisikin vähän.

Toki varmasti osaa arvostaa pelaajana tuollaisen pitkän Playoff-putken katkaisemista... mikäs siinä sen parempaa kun olla itse mukana katkaisemassa Ilveksen pitkähköksi venähtänyttä mestaruusjahtia.
 

Lambada

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
204
Kyllä ymmärrän sen myös, että olisi hienoa saada Lesin Ilves-ura päätökseen positiivisemmissa merkeissä. Itse liputtaisin yhä laitahyökkääjäkokeilun perään.
Aina voi kokeilla, mutta meillä on siellä viitoskenttäkin poppareilla... ei välttämättä ihan kestävä ratkaisu heidän näkökulmastaan...
 

Mikæl

Rivipelaaja
Viestejä
12
Minä kysyisin ensin syytä siihen miksi Les katosi viime kevään pudotuspeleistä ja miksi hän edelleen tällä kaudella ei täytä tehtäviään puolustajana. Eihän tuolla ketään voi roikottaa sen takia, että on joskus ollut hyvä ja toisaalta joku syy on siihen, että otteet nykyään ovat mitä ovat.

Ei Les sen takia ole huono, että Ilves on värvännyt parempia pakkeja.

Kokoonpanossa on muutenkin liikaa alisuorittajia, että niistä jokainen on liikaa mikäli mestaruutta tavoitellaan.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 584
Minä kysyisin ensin syytä siihen miksi Les katosi viime kevään pudotuspeleistä ja miksi hän edelleen tällä kaudella ei täytä tehtäviään puolustajana. Eihän tuolla ketään voi roikottaa sen takia, että on joskus ollut hyvä ja toisaalta joku syy on siihen, että otteet nykyään ovat mitä ovat.

Ei Les sen takia ole huono, että Ilves on värvännyt parempia pakkeja.

Kokoonpanossa on muutenkin liikaa alisuorittajia, että niistä jokainen on liikaa mikäli mestaruutta tavoitellaan.
Katosi viime pudotuspeleissä? 7 pistettä 9 peliin ja jossain peleissä taisi olla vielä loukkaantunut. Yhden Pelicans välierän ratkaisi itse.

Tämän kauden otteet eivät ole vakuuttaneet ja rooli näyttää huonolta tällä hetkellä, se on totta.
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 035
Minä kysyisin ensin syytä siihen miksi Les katosi viime kevään pudotuspeleistä.

2+5 yhdeksään peliin osin loukkaantuneena oli kyllä mielestäni ihan hyvä suoritus.

 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 584
2+5 yhdeksään peliin osin loukkaantuneena oli kyllä mielestäni ihan hyvä suoritus.

Kyllä siellä osa porukasta katos, mutta Lessi hoisi kyllä leiviskänsä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 702
Jos Les lähtee kesken kauden, on se vitunmoinen perseily Ilvekseltä. Alkaa meneen tunteisiin.
Siinäkin tapauksessa, että Lancaster haluaa itse muualle isomman vastuun perässä?

Mun oli vaikea löytää Lancasterille tonttia meidän puolustuksesta ilman Nikuakin kun eipä Lancaster 7pakkina paljoa lämmitä.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 379
Les on ihana, mutta Pelli on ainoa varma rightin kiekollinen heppa ens kaudeksi ja pelannut paremmin. Ei voi minkään. Rautanen seiskana todnäk alivoimiin ja puolustussuuntaan duunariks kun Masin on poissa. Clen ja Niku pitkän tauon jälkeen ajamas sisään ennen perjantaita. Ymmärrettävää.

Toivottavasti Les ja Ilves saa neuvoteltua kaikille hyvän jälkimaun mukaisen ratkaisun.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: 17
Ylös