Les Lancaster

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 525
Aamulehdessä Lancasterin kommentit liittyen hänen tilanteeseen:

”Enpä tiedä siitä. Sitä varten minulla on agentti. Tykkään olla täällä. En tiedä pelaisinko edes toisessa joukkueessa Suomessa. Tulevaisuus on epäselvä. Jään tai lähden, Ilveksellä on täysi tukeni. Välitän joukkuekavereistani.”

Jutussa maininta että Aamulehden tietojen mukaan olisi lähtökuopissa.


On se vaan pirun hieno mies.

Kyllä se paljon harmittaa jos mies lähtee, vaikka eihän se minään yllätyksenä tulisi.

Enpä muista itse kuulleeni ulkomaalaispelaajalta niin hienoa puhetta Ilveksestä ja tästä yhteisöstä kuin mitä Lancaster on aina haastatteluissa puhunut. Ja se varmuudella tulee sydämestä. Viime kevään välierämaali ja se huutomyrsky ei unohdu.

Tämä mies on Ilves.

Les ❤️
 
Viimeksi muokattu:

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 729
Todellakin toivon että Lancaster pelaisi kauden loppuun, harvoin, jos koskaan on tuollaisia ulkomaalaisvahvistuksia Liigassa.

Les on viimeisen päälle Ilves.

Näinpä. Osittain tästä syystä itselleni tuli todella vahvat EI-reaktiot Nikun huhuista.

Lesin rooli tippui ja lähtökin mahdollinen, itse olen sitä mieltä että tulee / olisi tullut ratkaisemaan keväällä jotain hienoa.

Mikäli lähtee, toivottavasti ei ennen seuraavaa kotiottelua. Les ei ansaitse mitään kylmää tiedotetta ilman fanien hyvästelemistä.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 069
Lähtee tai ei lähde, niin valtavan ison jäljen jättänyt minun sydämeeni. Hieno pelaaja ja minulle se kaikkien aikojen ulkomaalaispuolustaja Ilveksessä.
Pelaaja kuitenkin haluaa pelata niin maisemanvaihto tässä kohtaa täysin ymmärrettävää.

Toivottavasti vielä joskus tulevaisuudessa nähdään Lessi Ilveksessä. <3
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 511
Samassa jutussa mainittiin ohimennen että Nikun pakkiparina harjoitteli Pelli.
Mietinkin hieman samaa paria. Voisi olla hyvä kiekollinen pari. Toisaalta Niku Clendening voisi toimia. Niku tuo vaihtoehtoja. Toisaalta, en Lessiäkään vielä täysin viivaisi yli. Ei ehkä Nikun parina, mutta muuten.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Näinpä. Osittain tästä syystä itselleni tuli todella vahvat EI-reaktiot Nikun huhuista.

Lesin rooli tippui ja lähtökin mahdollinen, itse olen sitä mieltä että tulee / olisi tullut ratkaisemaan keväällä jotain hienoa.

Mikäli lähtee, toivottavasti ei ennen seuraavaa kotiottelua. Les ei ansaitse mitään kylmää tiedotetta ilman fanien hyvästelemistä.

Ihan suoraan en rinnastaisi Nikua ja Lesiä, vaikka kaikki vaikuttaa kaikkeen. Lesillä ollut tosi vaikea kausi, eikä ole ollut sama mies kuin aiemmiin. Saman kätisyyden Clendening tuotiin aiemmiin Lesin rooliin, mikä jo herätti spekulaatioita Lancasterin jatkon suhteen.

Niku on tänään treenannut Pellin parina, joten näyttää vahvasti siltä, että Niku tulee olemaan Ilveksessä vasen pakki, kuten täällä jo arvailtiin.

Jos Les lähtee, niin kyllä se oli ennen muuta Clendeningin hankinta, joka Lesiin kohtalon sinetöi.
Jos meillä ei nyt olisi rightiin oikeaa pakkia Clendeningia, niin eiköhän joukkueessa pelaisi kauden loppuun saakka Niku ja Lancaster.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 546
Ihan suoraan en rinnastaisi Nikua ja Lesiä, vaikka kaikki vaikuttaa kaikkeen.
Kaikki vaikuttaa kaikkeen ja alkaa noita hyökkäyspään yv vahvuus painotteisia pakkeja olemaan aika liuta. Niku voi myös hypätä vielä oikeaksi pakiksi, kun Masin palaa. Nikua ja Lesiä yhdistää myös heikkous omissa toisinkuin Cleniä.
 

Kroisos Pennanen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
186
Les on ollut YV-tilastoissa todella hyvä vähäisestä peliajasta huolimatta. Tilastojen perusteella kannattaisi vetää ylivoimaa Les-Adam/Sami pakkiparilla ja laittaa muutamaa huonosti tulostaululla suoriutunutta hyökkääjää vähemmälle peliajalle.

4+1 YV vain kuin on perusteltua sen käyttö. Yhtä hyvin voi olla vanhanliiton 3+2 YV. 4+1 on usein juuri siitä syystä ettei pakkien kiekollisuus riitä, mutta meillä riittää!
 
Ylös