Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pennanen vie siis taktisesti Saloa, ja Salo vie taktisesti Kiveä. Myrrä hoitaa fysiikan ja Karri ei halua tai muutoin vain puutu pelaajapolitiikkaan. Toivottavasti muhkean palkan eteen on muukin rooli kuin peluuttaa kuutta pakkia ja toimia tsempparina.
Kiven palkalla voisin itsekin kantaa päävastuun kokonaisuudesta Salo ja Myrrä tiimissäni ja tsempata parhaani mukaan ja vieläpä pitämättä käsiä taskuissa. Potkutkin olen valmis tarpeentullen ottamaan mutta siihen tarvitaan varmaan 4kk voitoton putki hakametsässä varsinaisella peliajalla. 10 000,00€/kk?
Kiven palkalla voisin itsekin kantaa päävastuun kokonaisuudesta Salo ja Myrrä tiimissäni ja tsempata parhaani mukaan ja vieläpä pitämättä käsiä taskuissa. Potkutkin olen valmis tarpeentullen ottamaan mutta siihen tarvitaan varmaan 4kk voitoton putki hakametsässä varsinaisella peliajalla. 10 000,00€/kk?
Vs: Ilveksen nykytilanne
Tämän hetkisellä joukkueella ollaan minun kirjoissa sijoilla 13-15, jos Sandell ja Meskanen onnistutaan paikkaamaan 90 prosenttisesti ollaan sijoilla 10-12.
Vs: Ilveksen kokoonpano 2018-2019
Huolestuttavin on tuo sentteritilanne. Ruotsalainen-Tamminen-Ahtola-Savilahti-Mieho. Näistä ei yksikään mahtuisi viimekauden top10-joukkueen kahteen kärkikenttään, eikä moni edes kolmoseen.
Vs: Ilveksen kokoonpano 2018-2019
Kyllä Tapsa on parempi sentteri kuin kukaan tämän hetken ipassa.
Kuinka jäsen kunto itse arvioisi tulleen kauden vahvistukset joukkueeseen? ja moniko hankinta ei täytä sanaa vahvistus versus viimekauden lähteneet?
moniko hankinta ei täytä sanaa vahvistus versus viimekauden lähteneet?
Kuntolle tekee mieli vastata tuota Halmoa koskien, että vaikka pisteitä ei ehkä ole tullut odotetusti niin noiden mainitsemiesi ”pistemenetysten” (tätä ajatusta kyllä itse vierastan että osoittaa pistemenetykset yhden pelaajan niskaan) vastapainoksi on myös ratkaissut pisteitä henkilökohtaisesti. ...
Ehdottomasti jatkon paikka.
Jos olisi johdon mielestä ehdottomasti jatkon paikka, niin olisimme jo kuulleet jatkosopimuksesta. Niitä on tehty lokakuusta alkaen.
.
Täytyy nähdä sekin, etteivät hankinnat olleet mitään Ilveksen ykkösvalintoja. Itse olen nähnyt niin, että ensi kauden joukkue alkaa olemaan jo lähempänä sitä, miten johto ajattelee. Positiivinen tulos tältä kaudelta ja kauden 20-21 markkinoille pääsemme ntistä halutumpana seurana. Samaan aikaan, jotkut kilpailijamme (Ässät, ehkä JYPikin) menettävät asemiaan.
Jos johto haluaa olisimme jo kuulleet jatkosopimuksesta on ihana lause. Siiinä on vain yksi pieni muuttuja, nimittäin Halmo itse. Mitkä on hänen odotukset, tavoitteet ja vaihtoehdot. Halusihan johtomme myös Piskulan viimekauden päätteeksi.
Tähän on pakko tarttua ja kysyä, että onko tietoa ensi kauden joukkueesta muutakin kuin julkaistut jatkot?
Olin jopa liian optimistinen siinä, että loka-marraskuussa viedään suurin osa, mutta aika onkin jo syyskuusta alkaen. Tälläkin kaudella syyskuussa on tehty jo sopimuksia toiseen joukkueseen. Ilveskin pääsi jo ensi kautta ajatellen ajoissa markkinoille mukaan.