Kootut selitykset, miksi en käy peleissä?

alakkriP

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
515
Tähän ketjuun selityksiä sille, miksi ei napaa. Josko löytys muitakin syitä kun välimatka ja koronapassi. Näköjään edes uusi areena ei nostata tarpeeksi mielenkiintoa?
 

Seisomisurheilu

Luottopelaaja
Viestejä
2 440
Jos seisomakatsomo ei ole tänään kunnossa niin otetaan taas taukoa peleistä. Yleisesti ottaen 20 euroa jääkiekko pelistä on minulle liian kallista
 
Viimeksi muokattu:

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
2 827
Arkisin tulee kiire töiden jälkeen lähteä julkisilla halliin. Hakametsään pääsi kätevästi Länsi - Tampereelta tunnelin kautta melkein hallin oven viereen. Eilen omat pojat sanoi, että mennään uuteen Areenaan vasta kun Osasto41 on paikan päällä.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 901
Liian pitkä välimatka, ja kiireinen aikataulu, siinäpä nuo, täyttä hintaa ei ole varaa maksaa kahdesta erästä, kotona ehdin nähdä ekan erän vikan kympin. Aina kun aikaa ja rahaa niin ehdottomasti paikan päälle! Kävisin vaikka aina jos se olisi halvempaa ja olisi enemmän aikaa.
 

931931

Luottopelaaja
Viestejä
1 521
Vältän osallistumista tapahtumiin ennen joulua. Arkiset pelit alkaen klo 18.30 on liian aikainen aika töiden jälkeen. Kausikortittomana en osta lippua ennen kuin areenalla on saatu puitteet kuntoon ottelutapahtumalle (lue: seisomakatsomo).
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 025
Ai tukea passille pitäis antaa? Ei pysty, ei kykene. Se oli seuran valinta ja tämä on minun.
Mieluummin siis käytännössä ilman katsojia kuin täysi katsomo. Mieluummin siis kunnon tappiot kuin tuloja. Huh, toivottavasti et ole yrittäjä kun talousosaaminen on näin heikkoa.

Itse ketjun asiaan, välimatka joten aina kun pystyy, käyn.
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 800
Itse käyn aika harvoin raskaiden vuorotöiden takia, rahatilanteen takia ja myös siksi, etten tykkää yksin lähteä hallille ja en jaksa aina houkutella kaveria peliin joilla aikalailla samat murheet kaikilla.
 

Nulikka

Guest
Tästä ketjusta ei tule muutakun tappelu! Anyway, mä käyn peleissä pelattiin sitten missä tahansa, milloin tahansa tai ketä vastaan tahansa. Koska Ilves.

Osaston paikalla olo on todella iso plussa ja vaikuttaa suoraan mielialaan ja fiilikseen ottelussa ja sen jälkeen.
 

RajamäenEki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
509
Ottelulippu+polttoainekulut+parkkimaksu yli 50e/peli. Kausikortti jäi nokialle lunastamatta kun oli olevinaan kallis. Pysäköinti/liikenne hanurista hallin sijainnin takia.
Julkisiin en koske tikullakaan.
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Itsellä ei vain ole aikaa ja muutenkin tilanteen ollessa mikä on, niin koitan vältellä väkijoukkoja.

Ja sitten huomio jo käytyyn keskusteluun, älkää tehkö tästä koronaketjua passin varjolla. Jos näin käy, niin viestit menee roskiin ilman erillistä ilmoitusta.

Muistutuksena kaikille, älkää provosoiko, älkääkä provosoituko niin kaikilla on kivempaa.
 

Seisomisurheilu

Luottopelaaja
Viestejä
2 440
Ottelulippu+polttoainekulut+parkkimaksu yli 50e/peli. Kausikortti jäi nokialle lunastamatta kun oli olevinaan kallis. Pysäköinti/liikenne hanurista hallin sijainnin takia.
Julkisiin en koske tikullakaan.
höh mikä julkisissa niin mättää?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: 17

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 901
Lähtökohtaisesti pelissä käydessä, mun vitutus alkaa jos taululla on lukemat 0-7, eikä siitä että tietty porukka ei pääse kannattamaan, mä käyn katsomassa Ilvestä, Osasto on vähänkuin sivutuote siinä, mutta ei haittaa itseä jos eivät pääse/halua tulla paikalle, tosifanit kannattaa Ilvestä vaikka pitäis seistä päällään.. anyway, peliin tosiaan yksin nihkeää tulla, mutta kun liput mulle ja kaverille, plus ruokaa, ehkä juomaa niin alkaa huiteleen 80€ reissu.. sillontällön pystyy, muttei kovin usein.
 

Nukkuvien Puolue

Rivipelaaja
Viestejä
72
Jos seisomakatsomo ei ole tänään kunnossa niin otetaan taas taukoa peleistä. Yleisesti ottaen 20 euroa jääkiekko pelistä on minulle liian kallista

Vaikka itseltä kausikortti löytyy, niin seisomakatsomon puuttuminen saa kyllä vahvasti harkitsemaan pois jäämistä. On tavallaan todella turhauttavaa mennä katsomaan Ilvestä jos ei saa kannustaa kunnolla, hallin yleisestä tunnelmasta puhumattakaan.
 
Ylös