Kiekkoselostajat

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 417
Vs: Kiekkoselostajat

Tänään oli muutenkin aivan onneton selostaja TPS-pelissä. Puhu (mumisi) hiljaa ittekseen, eikä muutenkaan mitenkään selostaja-ääneltä kuulostanut. Olihan hallissakin taas niin pirun hiljasta kuin jossain jumalanpalveluksessa.
 

Taverney

Guest
Vs: Kiekkoselostajat

Koikkaaja sanoi:
IlvesSince92 sanoi:
Onko kenelläkään tietoa mihin voi laittaa palautetta Pro:lle, ettei Ritari saisi selostaa Ilveksen pelejä enää. Onko kiinnostusta kellään lähteä antaa nimeänsä nimeä adressiin?
Itse pidän Ritarin selostuksista, myös Ilveksen peleissä.
Täältäkin löytyy yksi Ritarin selostuksista tykkäävä.
 

sevli

Rivipelaaja
Viestejä
83
Vs: Kiekkoselostajat

Ritari on kyllä puusilmäisin ja ärsyttävin kiekkoselostaja mihin olen törmännyt. Pieni ihmetys kyllä että täältä löytyy tykkääjiäkin. Mihin Waheeb on kadonnut?
 

IlvesSince92

Guest
Vs: Kiekkoselostajat

sevli sanoi:
Ritari on kyllä puusilmäisin ja ärsyttävin kiekkoselostaja mihin olen törmännyt. Pieni ihmetys kyllä että täältä löytyy tykkääjiäkin. Mihin Waheeb on kadonnut?

Ritarii Ritarii on niin huippuluokkaa.Kuka voittaa Ritari, kukapa voittaa Ritarii.
 

cace6969

Guest
Vs: Kiekkoselostajat

sevli sanoi:
Ritari on kyllä puusilmäisin ja ärsyttävin kiekkoselostaja mihin olen törmännyt. Pieni ihmetys kyllä että täältä löytyy tykkääjiäkin. Mihin Waheeb on kadonnut?
Samaa mieltä. Erittäin rasittavaa kuunneltavaa.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 570
Vs: Kiekkoselostajat

On Ritari parempi kun suurin osa näistä, jotka selostavat joidenkin joukkueiden lähes kaikki kotipelit pienemmillä paikkakunnilla, mutta aika rasittava on silti. Montakohan kertaa tänäänkin mainitsi Ilveksen tappioputkesta? Ei taida kymmenen kertaa riittää. Muutenkin toistelee asioita aivan liikaa.
 

Jalo

Guest
Vs: Kiekkoselostajat

Puusilmäinen ja sokea. Ei selostaja voi mennä tilanteissa noin selvästi sokeat silmät edellä ja vetää niistä sitten omat "satavarmat" johtopäätökset samantien.
 

Yohan

Luottopelaaja
Viestejä
1 494
Vs: Kiekkoselostajat

Ritarilla on sentäs vähän tunnetta mukana, monta kertaa ollut niin väsyneitä virkamiesmäisiä harrastelijoita, että kyllä mieluummin Ritaria kuuntelen, vaikka välillä tekeekin aika suoraviivaisia ja nopeita johtopäätöksiä.
 

Iker78

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
712
Vs: Kiekkoselostajat

Ja joka matsissa tää "selostaja" pui moneen otteeseen maalivahtien torjuntoja. Ne tuntuu Anssille olevan kaikki kaikessa ja myös entiset ja nykyiset jypin pelaajat ovat myöskin kaverin mielenkiinnon kohde numero 1.
 

Ipaboy

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
106
Vs: Kiekkoselostajat

Merkkari sanoi:
MIKSI VITUSSA joku Tappara fani selostaa Ilveksen pelejä. Jumalauta mun tekis mieli hakata se runkku joka noita Ipan matseja selostaa ruutu+ palvelussa. Saatana Kuunteleeko kukaan miten negatiiviinen asenne voi jollain olla. Adressi sille ko selostaja saa kenkää !

Tarkoitat varmaan Anssi Ritaria? Omasta mielestä nelonen pron paras selostaja Alkion Jantan jälkeen.
 

Taverney

Guest
Vs: Kiekkoselostajat

Ipaboy sanoi:
Merkkari sanoi:
MIKSI VITUSSA joku Tappara fani selostaa Ilveksen pelejä. Jumalauta mun tekis mieli hakata se runkku joka noita Ipan matseja selostaa ruutu+ palvelussa. Saatana Kuunteleeko kukaan miten negatiiviinen asenne voi jollain olla. Adressi sille ko selostaja saa kenkää !

Tarkoitat varmaan Anssi Ritaria? Omasta mielestä nelonen pron paras selostaja Alkion Jantan jälkeen.
Ritati on kyl huikee vaikka tämä JYP-fani onkin vähän liiaksi alkanut pitää tapparasta.

https://www.youtube.com/watch?v=2ChdcBj5V_k

Huikeeta settiä vetää ;D
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 570
Vs: Kiekkoselostajat

Onkohan Nelonen pistänyt Ritarin selostamaan kaikki Ilveksen pelit? Tänään taas äänessä Kuopiossa.
 

Jalo

Guest
Vs: Kiekkoselostajat

bulftrik sanoi:
Onkohan Nelonen pistänyt Ritarin selostamaan kaikki Ilveksen pelit? Tänään taas äänessä Kuopiossa.

VMP. Ei jaksaisi sitä jatkuvaa manaamista ja usein vielä molemmista joukkueista.
 

Yohan

Luottopelaaja
Viestejä
1 494
Vs: Kiekkoselostajat

Jalo sanoi:
bulftrik sanoi:
Onkohan Nelonen pistänyt Ritarin selostamaan kaikki Ilveksen pelit? Tänään taas äänessä Kuopiossa.

VMP. Ei jaksaisi sitä jatkuvaa manaamista ja usein vielä molemmista joukkueista.

Viimeksi kehui, että Ilves on kova kotijoukkue ja tehnyt eniten maaleja kotipeleissä, kun kerta monille se on mieluisan selostuksen ehto. Itse olen sitä mieltä, että jos ja kun Ilveksen peli on ollut paskaa, niin ei kai sitä kehumaankaan tarvi ruveta?
 

beowulf

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
146
Vs: Kiekkoselostajat

On niin vammanen selostaja tämä Ritari, että yhdessä pelissä tarvi jo alkaa oikein googlettaan kuka pölvästi siellä on äänessä!
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Kiekkoselostajat

beowulf sanoi:
On niin vammanen selostaja tämä Ritari, että yhdessä pelissä tarvi jo alkaa oikein googlettaan kuka pölvästi siellä on äänessä!
Eipä tuon idiootin selostustyylistä voi oikein erehtyä henkilöstä. Ihan hienoa tunnelmanluontia sinänsä valittaa, kuinka on "tylsä ottelu, jossa ei tapahdu mitään..."
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Kiekkoselostajat

WsQ sanoi:
No eikö peli sitten ole ollut tylsä?
Kyllä minä kaiketi itsekin sen näen, onko peli tylsä vai ei. Ei sitä tarvitse selostajan valittaa, tuo jos mikä tekee seuraamisesta vaan entistä tylsempää. Jos ei pelikatkoille keksi muuta puhuttavaa, niin pitäköön turpansa tukossa.
 

WsQ

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Vs: Kiekkoselostajat

VP sanoi:
WsQ sanoi:
No eikö peli sitten ole ollut tylsä?
Kyllä minä kaiketi itsekin sen näen, onko peli tylsä vai ei. Ei sitä tarvitse selostajan valittaa, tuo jos mikä tekee seuraamisesta vaan entistä tylsempää. Jos ei pelikatkoille keksi muuta puhuttavaa, niin pitäköön turpansa tukossa.

Kai ne muutkin tapahtumat näet itsekin, joten selostajaahan ei tarvita ollenkaan? Eli laita ääni pois. Itse tykkään, että sanotaan niin kuin asia on.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Kiekkoselostajat

WsQ sanoi:
Kai ne muutkin tapahtumat näet itsekin, joten selostajaahan ei tarvita ollenkaan? Eli laita ääni pois. Itse tykkään, että sanotaan niin kuin asia on.
Et ilmeisesti tajua että on kaksi aivan eri asiaa selostaa ottelutapahtumia, kuin kertoa jatkuvasti mielipiteitään ottelun kulusta. Selostajien tulisi selostaa peliä, ei jaaritella ja valittaa. Ja Ritarin äänet laittaisin mieluusti pois, jos saisi pelkät hallin äänet päälle.
 
Ylös