Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

Kolho33

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
154
Launchipäivä on koittanut ja aamullakin oli mukava herätä töihin kun tietää että saadaan uusia sopimuksia ja juhannuskin alkaa :cool:

Joten: mitä ukot ja akat aikoo touhuta juhannuksena? Meikäläinen ei valitettavasti juhannusta pääse viettämään Suomessa mutta pientä minilomaa on suunnitelmissa saaren eteläpuolelle:)
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 340
Vaimon, lapsien, sisarten, heidän puolisoiden ja lapsien kanssa mökille. Siellä on about 20 Ilvesläistä ikä-haarukalla 5-46. :D
Eihän siellä puhuta sitten mistään muusta kuin Ilveksestä sitten. Ja se on oikein!
 

Zerofan

Luottopelaaja
Viestejä
2 905

Liitteet

  • IMG_20220623_205635.jpg
    IMG_20220623_205635.jpg
    3,5 MB · kertaa luettu: 155

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 369
Alkais jo. Tulis ny jotain ukkoja. Haapala.

Töissä oli mukavaa, kun aika ajoin unohti nämä asiat, mutta heti kun jäi vapaille, niin kärsimättömyys alkoi taas puskea pintaan.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 340
Alkais jo. Tulis ny jotain ukkoja. Haapala.

Töissä oli mukavaa, kun aika ajoin unohti nämä asiat, mutta heti kun jäi vapaille, niin kärsimättömyys alkoi taas puskea pintaan.
Haapala tässä kyllä odottelee. Hypoteettinen ykkössentteri olisi plussaa.
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Olen jostain selittämättömästä syystä aina tuntenut vetoa neljääntoista. Tuntisivatpa naisetkin nykyistä laajemmin.

:D:rolleyes:
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 269
Tuli kuunneltua Petteri Sihvosen Johtava tässä viikon aikana. Itse Petteri Sihvosen lukemana. Nyt tiedän kaikesta kaiken.

Oli myös pakko tarkistaa kun Sihvonen puhui pelaajaurastansa, niin herrat Myrrä ja Sihvonen ovat pelanneet samassa joukkueessa vuonna 91-92 KooKoossa I-divisioonassa KooKoo at eliteprospects.com

Jokke hieman paremmilla statseilla. Mutta kokonaisuustena, jos Sihvosta sietää niin kyllähän tämä ihan mielenkiintoinen kirja oli.
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 097
Ehkä mua kuljetetaan, kun vastaan tähän vakavasti? mutta kyyn saa grillipihdeillä ämpäriin ja kuljetettua pois tontilla.

Pihtien on oltava pitkät ja ämpärin mielellään kannellinen.
Muista eläimen kunnioittava käsittely. Kyy on hyötyeläin ja vaikka ei ole rauhoitettu on kuitenkin eläinsuojelulain turvaama.
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 500
Ehkä mua kuljetetaan, kun vastaan tähän vakavasti? mutta kyyn saa grillipihdeillä ämpäriin ja kuljetettua pois tontilla.

Pihtien on oltava pitkät ja ämpärin mielellään kannellinen.
Muista eläimen kunnioittava käsittely. Kyy on hyötyeläin ja vaikka ei ole rauhoitettu on kuitenkin eläinsuojelulain turvaama.
Ihan totinen kysymys oli, kiitos vastauksesta! Jätin oven hetkeksi auki ja lähdin pois, nyt kyytä ei näy ja on ilmeisesti lähtenyt pois. Jotain vastaavanlaista itsekin ajattelin, mutta kokeilin aluksi helpointa tapaa joka nähtävästi toimi.
 
Ylös