Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
2 741
Näin Jouko Myrrän tänään pyöräilemässä Ilvestakki päällänsä.
Suunta oli keskustaan päin eli olisiko menossa areenalle halaamaan pelaajat tai jotain.:)
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 680
En suosittele ainakaan hengitystä pidättämään tätä odotellessa.
Ei se nyt hetkessä tapahdu, mutta Twitterillä oli jo valmiiksi aika synkät tulevaisuudennäkymät. Nyt Muskin tulemisen takia sieltä lähtee koko ajan lisää käyttäjiä ja kriittisemmin mainostajia, jotka muodostaa jotain 90% firman tuloista. Pääomaahan sillä mulkulla on, mutta on siinä iso savotta saada tuo kurssi käännettyä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 525
Ei se nyt hetkessä tapahdu, mutta Twitterillä oli jo valmiiksi aika synkät tulevaisuudennäkymät. Nyt Muskin tulemisen takia sieltä lähtee koko ajan lisää käyttäjiä ja kriittisemmin mainostajia, jotka muodostaa jotain 90% firman tuloista. Pääomaahan sillä mulkulla on, mutta on siinä iso savotta saada tuo kurssi käännettyä.
Kyllähän tuosta pitäisi antaa Muskille joku mitali. Ostat firman 44 miljardilla, olet puikoissa kaksi viikkoa ja lähetät työsähköpostin missä kerrot, että koko firma saattaa mennä nurin :D
Tää tämän hetken twitter on kyllä laadukasta viihdettä näin marraskuussa kun ei edes Liigaa pelata.

EDIT: Tässä samalla mietin olenko valmis maksamaan 8€ siitä, että olen esimerkiksi "virallinen Tappara"
 

KissaKala_

Luottopelaaja
Viestejä
3 801
Ja mitäköhän nyt taas.

Haiskahtaa joltain fudiksen MM-kisoihin liittyvältä. Tästä tulee mieleen joidenkin maiden selostajien "Goooooooooooooooooooooooool" maalin tullessa ja toinen twiitti linkkaa youtube ensiesitykseen, jonka lisätiedoissa lukee "hey FIFA World Cup fans i have a question for you" ja video otsikko "Wanna go to McDonald's?"
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 525
En haluaisi kyllä yhtään mitään näistä kisoista kirjoittaa, mutta voi hyvää päivää noi on pellejä. Oon jokuset MM-kisat elämäni aikana seurannut ja voin luvata, että yksikään noista "faneista" ei ole englantilainen.
Aika vähän on myös naisia liikenteessä.
 
  • Tykkää
Reactions: 000

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 680
En haluaisi kyllä yhtään mitään näistä kisoista kirjoittaa, mutta voi hyvää päivää noi on pellejä. Oon jokuset MM-kisat elämäni aikana seurannut ja voin luvata, että yksikään noista "faneista" ei ole englantilainen.
Aika vähän on myös naisia liikenteessä.

Ajattelin vielä vuosi sitten että mitenköhän pystyy olla noita kisoja katsomatta. Nyt tiedän jo, että helposti. Ei kiinnosta pätkääkään, vaikka normaalisti MM-futis on aina yksi vuoden kohokohdista.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 268
En haluaisi kyllä yhtään mitään näistä kisoista kirjoittaa, mutta voi hyvää päivää noi on pellejä. Oon jokuset MM-kisat elämäni aikana seurannut ja voin luvata, että yksikään noista "faneista" ei ole englantilainen.
Aika vähän on myös naisia liikenteessä.

Onneksi tulee Ilves-kiekkoa koko tuon ajan niin on parempaa katsottavaa.
 

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 168
Kun vastustaa, niin vastustaa kunnolla. Ostin reilu kuukausi sitten käytetyn ja varsin rähjäisen fillarin, jota olen käyttänyt työmatkoilla ja laittanut samalla hiljalleen kuntoon.

Perjantaina sattui sitten kunnon koiranilma ja paluumatkalla pyörä pudotti ensimmäistä kertaa ketjut paikaltaan. Noh, nuohan värkkäsi paikoilleen parissa minuutissa, mutta alkoi pännimään se, kun ketjuun koskiessa kädet on aina ihan öljyssä.

Päätin sitten, että kun tuo ei normaalilla arkipesulla tai edes harjaamalla kuntoon tule, niin kunnon liuotinpesu sitten. Samaan syssyyn päätin pestä koko takavaihtajan.

Koskaan ennen en ole näitä 7-lehtisiä pyöriä huoltanut ja melkoista säätämistä oli etenkin ketjun takaisin laittamisen kanssa ja kun minulla ei ketjulukkoa ole, niin vaimon kanssa sitten jouduttiin kahdestaan liittämään ketju.

Tänään sitten aamulla hoksasin notta sehän oli onnistuttu ujuttamaan väärästä välistä ja taas homma uusiksi. Viitisen minuuttia taas kiroilua ja säätöä.

Nyt sitten kun kävin vielä tsekkaamassa, että kaikki kunnossa huomista työmatkaa varten, niin eiköhän ole eturengas puhjennut omia aikojaan.

Melkoista vitun koittelua, sanois meidän isä. Ei kun etäpäivä huomiselle ja iltapäivästä uuden renkaan ostoon.

Sama olisi tosin heittää huoltoon tuo, kun vaihteet kun pitäisi säätää kuntoon. Voi tosin olla, että vaihtajan vaihto myös edessä, kun en itse ole noita saanut kuntoon laitettua, vaikka olen yrittänyt.

Tykkään kyllä tästä pyörästä yleisesti ottaen, mutta kalliiksi näyttää tulevan.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 525
Muistan erään Kai Nurmisen joka tunnettiin lempinimellä
-kultaranne.

Ei ole leikinlaskun paikka, mutta jos mustaahuumoria sais laske, niin olisiko sitten kuvassa esim joku seuraavista:

Waltteri Merelä
-nahkaranne
-ex-ranne
-veriranne
-ranne
Itse mustan huumorin ystävänä täytyy myöntää, että naurahdin hieman tälle viestille! :D
Pidättäydyn vitseistä siihen asti kunnes on 100% varmaa, että Merelän ura jatkuu.

Ostin muuten about 2kk sitten riisikeittimen ja täytyy kehua! Hyvin sijoitettu 35€.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 011
Itse mustan huumorin ystävänä täytyy myöntää, että naurahdin hieman tälle viestille! :D
Pidättäydyn vitseistä siihen asti kunnes on 100% varmaa, että Merelän ura jatkuu.

Ostin muuten about 2kk sitten riisikeittimen ja täytyy kehua! Hyvin sijoitettu 35€.

Aiheeseen liittyen, oon ikuisesti miettinyt ton riisinkeittimen ostoa, kun oma tekemä riisi on niiin kaukana perus kinkkipaikkojen herkkuriisistä. Mutta siis olisi wörtti.. pitää laittaa pukinlistalle.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 525
Aiheeseen liittyen, oon ikuisesti miettinyt ton riisinkeittimen ostoa, kun oma tekemä riisi on niiin kaukana perus kinkkipaikkojen herkkuriisistä. Mutta siis olisi wörtti.. pitää laittaa pukinlistalle.
Siis itse osaan keittää riisin ihan kattilassa, mutta onhan toi riisikeittimen helppous nyt aivan omaa luokkaansa. Suosittelen.
 

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 168
Saaga jatkuu. Pyörä kävi eilen huollossa ja tuli sieltä pois 75€ hintalapulla. Nyt kun kävin katsomassa, niin eturengas oli jälleen tyhjä. Eli pyörän huoltaja ei joko ollut vaihtanut rengasta ollenkaan tai sitten joku käy pyörävarastossa tyhjentämässä just minun pyörän renkaan. Ensimmäiseen vaihtoehtoon vastaus tullee viimeistään huomenna, kun laitoin sähköpostia perään.
 
Ylös