Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

Korhone

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
949
En yleensä toki tiedä kuinka nopeasti tieto liikkuu, mutta suht nopeasti tuli Instagram päivitys suhteessa siihen koska viesti on lähetetty.
Ja kun näyttökuvaa katsoo tarkemmin, huomaa että kyseessä on rekisteröityneen käyttäjän kuva. Koska kuvassa näkyy painikkeet "raportoi" "tykkää" "+lainaus" "lainaa". Näitä ei esimerkiksi nää rekisteröitymättömät käyttäjät. Joten en todellakaan usko että ovat eri henkilö.
Saatoin vähän nopeuttaa tätä prosessia, kun huikkasin tutulle "kuinka joku täällä foorumilla seikkailee sun nimimerkillä" ;)
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 429
Saatoin vähän nopeuttaa tätä prosessia, kun huikkasin tutulle "kuinka joku täällä foorumilla seikkailee sun nimimerkillä" ;)
Nähtävästi toimi.
 

Kirvesrinnat

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
455
Kyl toi on mun instagram on niin oikeesti mutta siksi siis laitoin ton julkaisun siks että kaikki ei löytäs mun instagramia. ;);) :oops:
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 429
Tilanne muuttui vielä enemmän sekavaksi. Nättiä,
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 529
Tässä ilmeisesti pumpataan Jokipakan renkaita, tai kunnioitetaan Elorinnettä :D

Ja tässä tietääkseni Dominik Masin pienempänä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 529
Yksi nosto tuosta ylle linkatusta.

"Parikka, 25, pääsi pukemaan Leijona-paidan neljällä edellisellä kaudella ja oli näin kiistattomasti kansainvälisen läpimurron kynnyksellä. Niinpä Ilveksen ystävät yllättyivät positiivisesti, kun hän päätti jäädä joukkueeseen ainakin täksi kaudeksi.

”Minulla ei ole kiire mihinkään. Koen tämän itselleni parhaaksi kehittymispaikaksi. Jos joskus myöhemmin tarjoutuu hyvä paikka, totta kai olen valmis lähtemään.”

Parikka ilmoitti, ettei hän halua pelata Suomessa muualla kuin Ilveksessä.

”Koko Euroopasta ei löydy montaa tätä parempaa paikkaa. Halli on upea, meininki hieno ja kaikki muutenkin kunnossa”, Parikka suitsutti."
Ja sieltä saatiin uusi allekirjoitus :D
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 429
Huomasin että taas ollaan aktivoiduttu foorumilla. Joko identiteetit on selvinnyt? :D
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Voisiko joku valistaa Uunoa?

Täällä monesti puhutaan kahden peräkkäisen päivän peleistä "back to back" peleinä.

Muualta olen käsittänyt, että kahden peräkkäisen päivän pelit ovat B2B vain silloin, kun samat joukkueet pelaavat peräkkäisinä iltoina toisiaan vastaan. Olenko käsitykseni kanssa hukassa?
 

KissaKala_

Luottopelaaja
Viestejä
3 811
Voisiko joku valistaa Uunoa?

Täällä monesti puhutaan kahden peräkkäisen päivän peleistä "back to back" peleinä.

Muualta olen käsittänyt, että kahden peräkkäisen päivän pelit ovat B2B vain silloin, kun samat joukkueet pelaavat peräkkäisinä iltoina toisiaan vastaan. Olenko käsitykseni kanssa hukassa?
Et ole aivan hukassa. Aiemminhan Liigassa oli tapana pelata jossain kohtaa kautta useampien joukkueiden voimin näitä b2b pelejä niin, että kaksi joukkuetta pelaa toisiaan vastaan peräkkäisinä päivinä.

Englannin kielessä back to back voi kuitenkin tarkoittaan ihan yleisesti, kun jotain asiaa tapahtuu esim. kahtena päivänä putkeen. Esim. jos jollakin bändillä on keikat peräkkäisinä päivinä, voidaan puhua b2b keikoista ymsyms. Liigan osalta tuo sanonta aiemmin vakiintui kuitenkin koskemaan lähinnä noita kahden joukkueen välisiä peräkkäisten päivien pelejä, mitä nykyää enää harvemmin on.
 

Ipa1

Rivipelaaja
Viestejä
76
Nii aatelkaa ku ei ollu auton rekkariinka aikoinaan vapaa! Mut tänne pääs sillä tuikkaan. Enkä ole ihminen joka omisti rekkarin ipa-1
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 529
Nii aatelkaa ku ei ollu auton rekkariinka aikoinaan vapaa! Mut tänne pääs sillä tuikkaan. Enkä ole ihminen joka omisti rekkarin ipa-1
Jos en väärin muista niin tämä Ipa-1 rekkari on rekassa. Olen 99% varma, että olen nähnyt kyseisen rekan.
 
Ylös