Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 336
Teiniajan hype.

Nashvillen Puljujärvi paremmalla laukauksella.
Siis tiedän kyllä kuka Eeli Tolvanen on ja olen seurannut hänen uraa sieltä Jokerien tykkikaudesta lähtien. Ei vaan pysty ymmärtämään. Olen ehkä vähän vanhanaikainen, mutta tulee itselle "ehkä vähän" ylimielinen kuva kaverista.
 

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 210
En tiedä minkä patterin välillä olen elämäni elänyt, mutta sain vasta tänään tietää, että Eeli Tolvasesta on kirjoitettu kirja nimeltä Snaipperi.
Miten tää ei nyt mahdu ollenkaan mun aivoihin. Siis Eeli Tolvasesta on kirjoitettu kirja. Saako olla epäkohtelias ja kysyä miksi? Kenelle tää on tarkoitettu?
Eikö tämä ole nykyään muotia, että kaikki kirjoittavat kirjoja tai sitten, että kaikista kirjoitetaan. Sara Parikka on menestynyt bloggaaja ja kirjailija, vaikka ei osaakaan oikein kirjoittaa, Sointu Borg kirjoittaa itsestään kirjaa, vaikkei mitään merkittävää olekaan saanut aikaan, Robin Packalenista on taidettu tehdä kirja, vaikka musiikillinen lahjakkuus on samaa tasoa edesmenneen Matti Nykäsen kanssa ja niin edelleen.

Huomiseksi lupasin mennä toimistolle ja jo nyt kaduttaa. Jos pystyisi pyöräilemään, elikä jos koko ajan olisi pikkupakkasta, niin menisin toimistolle vaikka joka päivä. Bussilla tuo matka on vaan niin mälsää kulkea, että mieluummin jäisi kotiin.
 

Gmoo

Luottopelaaja
Viestejä
2 831
En tiedä minkä patterin välillä olen elämäni elänyt, mutta sain vasta tänään tietää, että Eeli Tolvasesta on kirjoitettu kirja nimeltä Snaipperi.
Miten tää ei nyt mahdu ollenkaan mun aivoihin. Siis Eeli Tolvasesta on kirjoitettu kirja. Saako olla epäkohtelias ja kysyä miksi? Kenelle tää on tarkoitettu?
Tämä taisi tulla sen yhden KHL-suonenvetokauden jälkeen. En myöskään ymmärrä, että kenelle tuo oli osoitettu, kun kaveri oli 19v(?) tuohon aikaan.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 336
Picsart_22-12-13_20-40-21-234.png
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
En tiedä minkä patterin välillä olen elämäni elänyt, mutta sain vasta tänään tietää, että Eeli Tolvasesta on kirjoitettu kirja nimeltä Snaipperi.
Miten tää ei nyt mahdu ollenkaan mun aivoihin. Siis Eeli Tolvasesta on kirjoitettu kirja. Saako olla epäkohtelias ja kysyä miksi? Kenelle tää on tarkoitettu?
Onhan 'Tape', siis se ihmismöykky, saanut oman kirjansa. Toivottavasti näitä varten ei ole kuitenkaan puita kaadettu.
 

Kanuuna66

Luottopelaaja
Viestejä
2 680
En tiedä minkä patterin välillä olen elämäni elänyt, mutta sain vasta tänään tietää, että Eeli Tolvasesta on kirjoitettu kirja nimeltä Snaipperi.
Miten tää ei nyt mahdu ollenkaan mun aivoihin. Siis Eeli Tolvasesta on kirjoitettu kirja. Saako olla epäkohtelias ja kysyä miksi? Kenelle tää on tarkoitettu?
Minäkään en tiennyt ennenkuin kaverini laittoivat kyseisestä kirjasta lainauksia. Niin lentäviä lausahduksia että luulin ensialkuun että pakko olla huumoria, väärässä olin. Ostin kyseisen kirjan yhdelle toiselle ystävälleni lahjaksi pilke silmäkulmassa, silmäilin tuota kirjaa vähän ja tuotti lähinnä naurua. En tosiaan tiedä ovatko Eeli ja kirjoittaja tuon tosissaan tehneet mutta sanotaanko näin ettei kirja ainakaan paranna jääkiekoilijoiden mainetta, enemmänkin korostaa stereotyyppiä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 336
Minäkään en tiennyt ennenkuin kaverini laittoivat kyseisestä kirjasta lainauksia. Niin lentäviä lausahduksia että luulin ensialkuun että pakko olla huumoria, väärässä olin. Ostin kyseisen kirjan yhdelle toiselle ystävälleni lahjaksi pilke silmäkulmassa, silmäilin tuota kirjaa vähän ja tuotti lähinnä naurua. En tosiaan tiedä ovatko Eeli ja kirjoittaja tuon tosissaan tehneet mutta sanotaanko näin ettei kirja ainakaan paranna jääkiekoilijoiden mainetta, enemmänkin korostaa stereotyyppiä.
Siis ei hyvää päivää mitä juttuja tossa kirjassa vissiin on. Nauroin aivan kippurassa kun hain twitteristä #eelismi :D
Pari omaa suosikkia tässä.
Screenshot_2022-12-14-14-58-29-61_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Screenshot_2022-12-14-15-00-19-44_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
 

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 210
Mystinen väsymys käynnissä. Nukahdin eilen sohvalle ja sama kävi tänään. Normaalisti en nuku koskaan päivällä, mutta nyt kaksi iltapäivää ollut ihan rättiväsynyt.

Viisi päivää onneksi enää joulun pidempiin vapaisiin.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 429
Mystinen väsymys käynnissä. Nukahdin eilen sohvalle ja sama kävi tänään. Normaalisti en nuku koskaan päivällä, mutta nyt kaksi iltapäivää ollut ihan rättiväsynyt.

Viisi päivää onneksi enää joulun pidempiin vapaisiin.
Se on tää valoisan päivän pituus. Tuntuu ettei D-vitskutkaan auta.
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Laskin, että yksi saattajista oli Ilves-paidassa eli Eemeli Suomen saattaja.

Ikosella oli Pyryn pelaaja ja Rajalalla luonnollisesti PK 83:n junnu.

Ottelutapahtumassa nähtiin myös U15-tyttöjen ja U14-poikien valtakunnallisen Lidl-taitokilpailun ratkaisevat vaiheet. Taitokilpailussa oli aiemmin käyty kisat joukkueiden ja alueiden sisällä. Sekä tyttöjen, että poikien kilpailussa Pirkanmaan edustaja selvisi finaaliin asti. Ilveksen Eemeli Koivu taipui finaalissa Kärppien edustajalle. Ylöjärven Uplakersin Neea Ketola sen sijaan voitti tyttöjen sarjassa niin ikään Kärppien edustajan.


4767ed8cf16c1f027a7d31281a14b1b7_XL.jpg

Saakohan tuo Ilveksen sälli sakkoja noista luistimen nauhoista?
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 023
Onpas muuten outoa katsoa kuvaa jossa on Ilveksen ja Kärppien paidat vierekkäin ja Ilveksen paidassa mainokset pistää enemmän silmään :D
 

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 210
Eipä tämä tauti hetkessä ohi mennytkään, kuten olin toivonut.

Viime yö ihan kamala, kun unta riitti vain maksimissaan tunniksi kerrallaan. Välillä hiki virtaa ja puoli tuntia myöhemmin on taas niin kylmä, että mikään määrä vaatteita ja peittoja ei auta. Päässä myös jyskyttää koko ajan ja särkylääkkeitä jäljellä 1kpl, kun sairastuneita tässä taloudessa puolestaan kaksi henkeä.

Vettä saa helposti vetää sen 5 litraa päivää kohden ja siltikin nestehukka vaivaa viimeistään yön aikana.

Tämän taudin kun saa selätettyä, niin voin ihan mieluusti olla taas sen kuusi vuotta ilman. Voihan tää toki koronaakin olla ja tätä toki hieman epäilen ihan siitä syystä, että kuumeen lisäksi mitään muuta oireita ei ole ja kun flunssat ei minuun ole koskaan oikein tarttuneet. Enpä kuitenkaan viitsi lähteä mitään testiä tässä kunnossa tekemään. Terveystalo olisi tuossa parin sadan metrin päässä kyllä. Jos saikkua joutuu vielä ottamaan, niin sittenhän lienee jossain vaiheessa pakko mennä.
 

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 210
Kuume ei enää noussut illan ja viime yön aikana, joten tänään aamusauna ja löylyveden sekaan muutama tippa inhalaattoriöljyä. Jospa se tällä menisi lopullisesti ohi. Huomenna olisikin pitkästä aikaa kohtuullinen sää pyöräillä töihin, eli siihen tähdätään.
 

Mikko Määttänen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
156
Eikö tämä ole nykyään muotia, että kaikki kirjoittavat kirjoja tai sitten, että kaikista kirjoitetaan. Sara Parikka on menestynyt bloggaaja ja kirjailija, vaikka ei osaakaan oikein kirjoittaa, Sointu Borg kirjoittaa itsestään kirjaa, vaikkei mitään merkittävää olekaan saanut aikaan, Robin Packalenista on taidettu tehdä kirja, vaikka musiikillinen lahjakkuus on samaa tasoa edesmenneen Matti Nykäsen kanssa ja niin edelleen.

Noh noh, jos nyt tosikkoudutaan hetkeksi niin todellisuudessahan Robin Packalen on erinomainen laulaja ja esiintyjä. Jos jannu rikkoo yhden päivän aikana triplaplatinarajan esikoislevyllään, vain 13-vuotiaana, niin syystäkin kustantamot kiinnostuvat duunaamaan kirjaa tyypistä. Ja tarkennetaan vielä, etten tässä vedä yhtäläisyysmerkkiä kaupallisen menestyksen ja musiikillisen lahjakkuuden välille. Kaupallinen menestys on ollut syy kirjaan, talentin taas voi todentaa ihan omin silmin ja korvin tsekkaamalla Robinin (tuoreempia) livevetoja paikan päällä tai vaikka jostain Areena/YouTube-akselilta.

Sointu Borg on myös Tappara-kytköksistään huolimatta fiksu tyyppi ja hyvä kirjoittaja, jonka kirjalle (kertoo käsittääkseni enemmänkin asenteesta kuin henkilöstä) löytyy paikkansa kauppojen hyllyltä. Sara Parikan tekemisiin en ole perehtynyt, joten jätän kommentoimatta. Ja oikeasti siis ymmärsin sun pointin (oon siitä jopa osittain samaa mieltä) ja että kärjistetty postaus, ei vaan pystyny olemaan kommentoimatta kun Robin rinnastetaan artistina edes vitsillä Matti Nykäseen :D
 
Ylös