Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 384
Virossa taisivat ainakin varoitella Suomea 90-luvulta lähtien siitä, ettei Venäjään kannata luottaa. Melkoisen karulta näyttää nyt esimerkiksi Tarja Halosen "ystävyys" Putinia kohtaan.
Ja jos aiheeseen liittyvät kirjat kiinnostaa ni suosittelen Alpo Rusin kirjaa "Kremlin kortti"

Oikeastaan tästä saa hyvää esimakua

Olen muuten yhden Virolaisen kanssa keskustellu aika paljo näistä Neuvostoajan asioista. Siis sellasen joka kävi mm, neuvostoarmeijankin jne... Täytyy kyllä ihmetellä että Neuvosto-kommunisti paskaa joku vielä kehtaa tai on kehdannu ikinä ihannoida.
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 379
Virossa taisivat ainakin varoitella Suomea 90-luvulta lähtien siitä, ettei Venäjään kannata luottaa. Melkoisen karulta näyttää nyt esimerkiksi Tarja Halosen "ystävyys" Putinia kohtaan.

Varmasti aika monella suomalaisella poliitikolla olisi paljon itsetutkiskelua aiheesta tehtävänään. Mutta jos nyt taas hieman harrastetaan mediakritiikkiä, niin Halosen ja Putinin "ystävyys" oli aikanaan toimittajan sanavalinta, johon Halonen itse on kommentoinut, että mitä hänen olisi pitänyt mielestänne siihen Putinin läsnäollessa vastata?

Jos halutaan heitellä nimiä, aloittaisin Lipposesta, Ahosta ja muista sellaisista, jotka eivät pelkästään olleet sinisilmäisiä, suomettuneita tai vain peloissaan, vaan röyhkeästi aivan viime hetkiin asti lobbasivat omia etujaan Venäjän nimissä.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 384
Varmasti aika monella suomalaisella poliitikolla olisi paljon itsetutkiskelua aiheesta tehtävänään. Mutta jos nyt taas hieman harrastetaan mediakritiikkiä, niin Halosen ja Putinin "ystävyys" oli aikanaan toimittajan sanavalinta, johon Halonen itse on kommentoinut, että mitä hänen olisi pitänyt mielestänne siihen Putinin läsnäollessa vastata?

Jos halutaan heitellä nimiä, aloittaisin Lipposesta, Ahosta ja muista sellaisista, jotka eivät pelkästään olleet sinisilmäisiä, suomettuneita tai vain peloissaan, vaan röyhkeästi aivan viime hetkiin asti lobbasivat omia etujaan Venäjän nimissä.
Joo ei mulle ikinä ole avautunut se täys totuus tästä Halosen kaveruuteen Putinin kanssa, siis se että mitä Halonen sanoi ja missä yhteydessä. Mutta noin muuten onhan noita nimiä jo ennen Ahoa ja Lippostakin. Mutta noi ainakin tässä hetkessä niitä härskimpiä tapauksia, mitä siis julki.

Musta olis hyvä jos nämä "Tiitisen listat" jne.. tosiaan kaivettais auki ja tehtäis kunnon selvittely asioista.
@

Jos tosiaan Podcastit kiinnostaa ni https://www.youtube.com/@puheenaihefi
Mielestäni myös ihan hyvää juttua tuolla. Oikeestaan kyllä laidasta laitaan, mikä sekin on posia.
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 379
Taisin muistaa väärin sen, että Putin olisi ollut itse tuolloin paikalla. Mutta tämä HS:n Kuukausiliitteen haastattelu avaa aika paljon Halosen ajatuksia Venäjästä ja Putinista ennen ja nyt.


Suomen Kuvalehti otsikoi toukokuussa 2011 Halosen sanoneen, että hän ja Putin ovat ystäviä.

”En minä niin sanonut. Sen sijaan toimittaja kysyi minulta, että voisiko teitä kutsua ystäviksi. Olisipa ollut hauskaa, jos olisin sanonut että ’ei voi’. Pitäisiköhän toimittajille joskus sanoa, että tuollaisia kysymyksiä ei kannata esittää.”
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Taisin muistaa väärin sen, että Putin olisi ollut itse tuolloin paikalla. Mutta tämä HS:n Kuukausiliitteen haastattelu avaa aika paljon Halosen ajatuksia Venäjästä ja Putinista ennen ja nyt.


Suomen Kuvalehti otsikoi toukokuussa 2011 Halosen sanoneen, että hän ja Putin ovat ystäviä.

”En minä niin sanonut. Sen sijaan toimittaja kysyi minulta, että voisiko teitä kutsua ystäviksi. Olisipa ollut hauskaa, jos olisin sanonut että ’ei voi’. Pitäisiköhän toimittajille joskus sanoa, että tuollaisia kysymyksiä ei kannata esittää.”

Tuohon pystyy vastaamaan monella eri tavalla vastaamatta suoraan kysymykseen. Poliitikko halutessaan onnistuu siinä kyllä :)
 

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 210
Ostin Jukurit-matsiin liput, eli tulevana viikonloppuna ensimmäistä kertaa paikanpäällä Nokia Arenalla. Hotelli pitäisi vielä varata. Näyttäisi siltä, että tulee oltua Tampereella tuo perjantain ja lauantain välinen yö, kun Scandiceissa (joihin meillä on lahjakortti) näyttäisi olevan seuraavan yön osalta täyttä. Noh, meneehän se näinkin.
 

Zerofan

Luottopelaaja
Viestejä
2 945
Onko nyt hjuva fiilis?
No vittu ei.
 

Liitteet

  • mertsi.png
    mertsi.png
    136,7 KB · kertaa luettu: 78

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 317

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 988
Odottavan aika on taas pirun pitkä. Vasta Pe pelataan, no hyvää voittoa on tietysti kiva odottaa. Tupa täys ja meno sen mukaista, mahtavaa!
 

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 210
Ai ettien että on mukavaa, kun palaa neljän päivän vapailta takaisin. Ei hirveämmin tarvi ajankäyttöä miettiä, vaan kovaa suorittamista heti kahdeksasta lähtien. Nyt työpäivä jo lähestulkoon pulkassa ja työviikkokin ylittänyt samalla puolivälinsä. :D
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 317

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 106
Laskeuduin Tampereelle. Onpa mukava olla lämpöisessä hotellihuoneessa pitkästä aikaa. Nyt vielä jonkin verran töitä ja sitten ulos ihmettelemään.
Muistanko oikein, että olet huomenna ainakin menossa katsomaan peliä Areenalle, mutta entäs tänään?
 
Ylös