Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 218
Muistanko oikein, että olet huomenna ainakin menossa katsomaan peliä Areenalle, mutta entäs tänään?
Huomenna joo. Tälle päivälle olin valitettavasti liian myöhään liikenteessä. Olisihan se ollut hienoa kokea paikallispeli paikan päällä, mutta joskus toiste sitten.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 144
Huomenna joo. Tälle päivälle olin valitettavasti liian myöhään liikenteessä. Olisihan se ollut hienoa kokea paikallispeli paikan päällä, mutta joskus toiste sitten.
Jos ei ole illalle sovittu jo muuta niin tuolla näyttäisi olevan lippu myynnissä.
 
Viimeksi muokattu:

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 265
Leo Messi.
 

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 218
Oli kyllä tapahtumarikkain jalkapallo-ottelu miesmuistiin. Argentiina on monessakin mielessä lähellä sydäntä ja hienoa, että parempi lopulta voitti.

Minähän pelasin itse "urani" viimeisen ottelun Argentiinassa vuonna 2018, kun paikallinen pubijengi paikkasi minut laitahyökkääjäksi yhden ottelun ajaksi. Voitettiin tuo peli muistaakseni 3-2 ja tein vieläpä voittomaalin. Puolen kymmentä kertaa olin toppareilta ehtinyt pyytää pitkää palloa linjan taakse ja toisen jakson alussa tämä myös onnistui. Muistan kun ehdin pallon lennon aikana katsoa, mitä maalivahti tekee ja kun tämä päätti juosta vastaan, oli helppo jatkaa pallo suoraan ilmasta veskarin yli ja tyhjään maaliin.

Minun piti aikoinaan kirjoittaa tästä kokemuksesta myös pidempi juttu erääseen isompaan urheilumediaan, mutta se sitten jäi.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 566


Sellaista katsomokulttuuria Pohjois-Amerikasta

Baseball katsomoissa tämä on aikas yleistä.
Tullut paljon erikoisia videoita vastaan baseball katsomoista :D
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 653
Baseball katsomoissa tämä on aikas yleistä.
Tullut paljon erikoisia videoita vastaan baseball katsomoista :D
En kyllä ihmettele kun baseball peleissä kerkee kittaamaan kaljaa ilmeisesti aivan uskomattomat määrät kun se peli kestää. Ja joillekin tarjoillaan sitten rähinäjuomaa niin alkaahan siitä poikapainit.

Oli muuten Perrinin kirjassa hauska juttu kun herra oli katsomassa jenkkifutista jonkun toisen lätkänpelaajan kanssa, ihan tunnettu nimi sekin oli. Oli Ericin eka kerta niin hienossa matsissa niin olivat ottaneet kaljaa oikein kunnolla ennen peliin menoa ja pelin aikana. Sitten sattui vielä kylmä kelikin ja herroilla oli paikat sieltä ihan ylhäältä. Noh, se alkoi sitten kusettamaan ja äijät eivät viitsineet mennä mielenkiintoisesta pelistä pois niin kusivat housunsa. Siihen nähden että Eric vaikutti Liigassa ihan tyylikkäältä tyypiltä niin melkoisia juttuja teki nuorempana. Tuo vielä jatkui synttärijuhlilla jossa Eric söi liikaa ja oksensi parvekkeelta.

Laatukirja.
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Eilisen perusteella näyttäisi mahdolliselta, että paremman puoliskon voisi vielä saada aivopestyä jääkiekon pariin. Oli selvästi innoissaan etenkin fanipäädystä, jossa laulu raikaa ja liput heiluvat. Myös Ilveksen maaleja juhli jopa enemmän kuin minä.

Ilveskaupan kautta kuusen alle…

Itse ajattelin sulostuttaa puolisoani uudenmallisella tupsupipolla ja vaaleanpunaisilla sukilla. Sukista onkin jo tullut kehuja, koska niitä on ostettu aiemminkin.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 535
Eilisen perusteella näyttäisi mahdolliselta, että paremman puoliskon voisi vielä saada aivopestyä jääkiekon pariin. Oli selvästi innoissaan etenkin fanipäädystä, jossa laulu raikaa ja liput heiluvat. Myös Ilveksen maaleja juhli jopa enemmän kuin minä.

Onnea matkaan!

Itse puolestani olen saanut kauniimman puoliskon Ilveksen riveihin. Turkulainen nainen, joka ei myöskään järin suuri jääkiekon seuraaja ollut ennen tutustumistamme. Ei toki mikään fanaattinen kiekkofani ole nytkään, mutta Ilveksen pelit kiinnostaa kyllä.

On innokas usein lähtemään peleihin, kun vain hänen aikatauluihinsa sopii ja paikka vierestäni löytyy. Suuren osan Ilveksen pelaajistakin tunnistaa ja omat suosikitkin löytyy. Ja hyvin on jäänyt Osaston laulujakin mieleen.

Tähän kaikkeen lisäksi on töissään yhtä työkaveria käännyttänyt Ilveksen suuntaan, joka mietti kumpaan suuntaan Tampereella kannattaa seuran suhteen kulkea. Työporukka oli myös ehdottanut menemistä Tapparan kotipeliin, joka oli enemmän Tappara-henkinen. Ja hän sanoi, että ei todellakaan sinne lähde. Olin ylpeä.

Voi siis sanoa että aika hyvin olen onnistunut.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 566

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 041
Onneksi on etätyö niin voi tehdä kotona.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 566
En tiedä minkä patterin välillä olen elämäni elänyt, mutta sain vasta tänään tietää, että Eeli Tolvasesta on kirjoitettu kirja nimeltä Snaipperi.
Miten tää ei nyt mahdu ollenkaan mun aivoihin. Siis Eeli Tolvasesta on kirjoitettu kirja. Saako olla epäkohtelias ja kysyä miksi? Kenelle tää on tarkoitettu?
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 041
En tiedä minkä patterin välillä olen elämäni elänyt, mutta sain vasta tänään tietää, että Eeli Tolvasesta on kirjoitettu kirja nimeltä Snaipperi.
Miten tää ei nyt mahdu ollenkaan mun aivoihin. Siis Eeli Tolvasesta on kirjoitettu kirja. Saako olla epäkohtelias ja kysyä miksi? Kenelle tää on tarkoitettu?
Teiniajan hype.

Nashvillen Puljujärvi paremmalla laukauksella.
 
Ylös